Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.

Samma här. Ei tollasta roolia voi esittää noin vakuuttavasti. Varsinkaan jos on Martina Aitolehti :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee Timppa alko pistää takas tole ylimielisele kusipäälle.. "mitäs, jos mä sit sanon, PÄÄ KII ÄMMÄ". :hyper: :hyvä:

Mitä järkee siinä olis et sillä on joku rooli?he he he ei se ollutkaan tollanen..kyllä kait tuotantoyhtiö älyää et tollanen on just paras omana ittenään!

mitäs tuo farbod sanoi tos lopus? "kun tähän taloon on tuotu kauheita naisia se on aika tuskaa miehillekkin" vai miten se meni :)

Martiinan käytös ei voi olla "rooli", ei kukaan suostuisi olemaan noin tyhmä ja kusipäinen tietoisesti. Sen on tultava suoraan sydämmestä. Vaikuttaa kyllä niin räkämimmille, kuin mahdollista. Helppo uskoa, että on yökerhoissa jonkun toisen naisen hiuksissa kiinni "Mix sä katot mua/mun miestä/mun juomaa tollee". Martiinan voisi hyvin kuvitella Rickyn vierelle trailer parkkiin :)

Toivottavasti ei putoa vähään aikaan, veikkaan vaan että kerää seuraavassa äänestyksessä maksimipisteet ja joutuu yleisöäänestykseen ja sitä kautta sitten ennätysmiinuksilla pihalle. Siis jos ei luovuta ennen sitä.

Jee Timppa alko pistää takas tole ylimielisele kusipäälle.. "mitäs, jos mä sit sanon, PÄÄ KII ÄMMÄ". :hyper: :hyvä:
Nyt vaan tylyttäisivät sen Martinan hajalle. Mutta noi muuthan pelkää sitä:jahas: tosin tolla akalla nyt saattaa olla julkisuuden kipeyden takia matala kynnys nostaa kanteita kunnianloukkauksista, laittomista uhkauksista jne. jos joku pahoittaisi kunnolla sen mielen.

Ei oo tullu katottuu bb:tä viikkoon, koska jotenki alko tuntumaan,että tuolla ei tapahdu mitään.Tänään tuli asia korjattua ja toi Martina on tuonu huiman piristysruiskeen taloon, toivottavasti pysyy pitkään tuolla, mitä vähän kyllä epäilen. Noi Timon huorittelut on kyllä sika lapsellisia, sit vielä nauraa päälle,ei paljo järki päätä pakota.

Mä ajattelen että sen on pakko olla rooli koska kukaan ei tietoisesti varmasti haluaisi koko Suomen kansalle antaa itsestään täysin idioottia, käytöstaidotonta, vittumaista ym kusipäistä kuvaa, ylipäätään siis luoda mahdollisimman negatiivisen kuvan itsestään.

Jos se paljastuu rooliksi ja se onkin oikeasti 'mukava, ystävällinen ja hauska' niin sen ei tarvi hävetä tuota käytöstä eikä se tule kärsimään siitä. Jos aidosti on tuollainen niin...

No, jos se ei ole rooli niin Martinan emämunaus.

Martiinan käytös ei voi olla "rooli", ei kukaan suostuisi olemaan noin tyhmä ja kusipäinen tietoisesti.

Niin, ei edes pikku palkkiosta?

Entäs sitten mediahyöty? Tuleva juontaja heikoimpaan lenkkiin? Mean bitch status ...

Mielestäni aivan selvää käskirjoitettua draamaa Martinan osalta. Varsinkin pikkupukki Timon ärsytys on varmasti Marttiinin ykkös prio.

nikossa yks iso miinus. lauloi backstreet boysia silloin yks päivä ja vielä kahteen kertaan. jos siitä tykkää niin se kannattais pitää omana tietona :D. oikeesti tunsin myötähäpeää

nikossa yks iso miinus. lauloi backstreet boysia silloin yks päivä ja vielä kahteen kertaan. jos siitä tykkää niin se kannattais pitää omana tietona :D. oikeesti tunsin myötähäpeää

Itse sanoi ettei kyllä pidä yhtään, mutta mukava laulaa. Tuskin se hirveästi Grandiosa biisistäkään pitää.
Lähinnä vitsinä varmana vetää. :D

jaa ajattelin vaan ku niin tunteella veti sitä. pääasia ku ei myönnä kuitenkaaan :)

pääasia ku ei myönnä kuitenkaaan :)

Voihan se toki pitääkin, mutta ei tohdi myöntää. :) Toisaalta BB:n biisit on kyllä sellaisia että ne jäävät varmasti soimaan päähän vaikka niistä ei pitäisikään.

Muuten kyllä tuo Niko on ehdottomasti paras tyyppi tuolla talossa, ainakin kun tuolta 12/7 kautta on saanut seurata vähän tarkemmin.
Sunnuntaina lupasin että katsominen loppuu jos se lähtee (ainakin mä niin itselleni uskottelen :D) onneksi pysy talossa. Tosin taas kun seurasi äänestysprosenttien muuttumisia niin entistä vahvemmin tuli tunne että meidän katsojien äänet ei paljoa tulokseen vaikuta.

Ja toivon kovasti että Martina vetää roolia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom