Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.
Samma här. Ei tollasta roolia voi esittää noin vakuuttavasti. Varsinkaan jos on Martina Aitolehti :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.
mitäs tuo farbod sanoi tos lopus? "kun tähän taloon on tuotu kauheita naisia se on aika tuskaa miehillekkin" vai miten se meni
trailer parkkiin
Nyt vaan tylyttäisivät sen Martinan hajalle. Mutta noi muuthan pelkää sitä:jahas: tosin tolla akalla nyt saattaa olla julkisuuden kipeyden takia matala kynnys nostaa kanteita kunnianloukkauksista, laittomista uhkauksista jne. jos joku pahoittaisi kunnolla sen mielen.Jee Timppa alko pistää takas tole ylimielisele kusipäälle.. "mitäs, jos mä sit sanon, PÄÄ KII ÄMMÄ". :hyvä:
Sixpäcki vetoa? Olen siis roolin puolella, mikä on aivan saletti.Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.
On tuo Fabe aikamoinen stand up-sälli, saiskohan sen tilattua johonkin bileisiin :lol2:
Juu, lyödään toki. :thumbs:Sixpäcki vetoa? Olen siis roolin puolella, mikä on aivan saletti.
Martiinan käytös ei voi olla "rooli", ei kukaan suostuisi olemaan noin tyhmä ja kusipäinen tietoisesti.
nikossa yks iso miinus. lauloi backstreet boysia silloin yks päivä ja vielä kahteen kertaan. jos siitä tykkää niin se kannattais pitää omana tietona :D. oikeesti tunsin myötähäpeää
pääasia ku ei myönnä kuitenkaaan