Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nyt tää menee niin mielenkiintoseks, martina pysyy talossa niin pitkään kuin mahdollista...voi kyl olla et äänestetään ulos heti kun mahdollista.

Ei vitun tissiposket. Hamekangasta vois ostaa noille pojille. Eipä ole paljon munaa sanoa vastaan tolle öö luokan julkulle...sama koskee myös noita muita talon naisia, kaikki vaan hymisee ja marttiina tykittää ne läjään...

Ei SAATANA!! Martina ulos ja HETI! :curs:

Ei SAATANA!! Martina ulos ja HETI! :curs:

ei missään nimessä, nythän tää menee vasta mielenkiintoseks:D

kaiken lisäksi jussi haisee pahalle:rock: taitaa muuten kerätä ennätykset nois pisteissä,hienoa.

vois toi pia joskus edes yrittää näyttää iloiselta

Juu ei Marttiinaa pitäs ulos laittaa, mut jos ei kukaan uskalla sille vastaan sanoa, niin kyl toikin tylsäks menee...

Edit; ja btw Suvi on paremman näkönen ku Marttiina

ai haisee? joku takoo tota martinaa vielä turpaan, kunhan kyllästyy tuohon mäkättämiseen :lol2:

Martinan käytös vaikuttaa roolilta... Ainakin hyvä asenne. Mielestäni ei ulos missään tapauksessa vähään aikaan, ja ihmettelen hieman miten kukaan uskoo edes että se olisi tuollainen oikeasti? Olis kyllä todellinen ihme jos tuo ei paljastu rooliksi...

Mitä tulee Martinan niin kovasti puhuttavaan ulkonäköön, niin hän lienee monen mielestä 'pantava' ja onhan hän semmoinen perusbimbon näköinen, isot tissit, hoikka jne... Mutta kieltämättä silikonit ovat ehkä pikkuisen epäonnistuneet [kaukana toisistaan ja toinen nänni katsoo itään toinen länteen], ja joistain kuvakulmista Martinan profiili vaikuttaa miehiselle [shemale ja simpanssit]. Tämähän on makuasia kumpana hänet ennemmin näkee, seksynä viettelijänä vai vastenmielisenä, itse bongaan hänestä monenlaisia piirteitä. Ei mikään rumilus, edestäpäin katsottuna mielestäni jopa hyvännäkönen :thumbs:

EDIT: Toi on noloa että Jussi haisee pahalle... :urjo:

Jussi kun lähtee, niin kukaan, ei asukkaat, ei katsojat, ei BB eikä Jussi varmaan itsekkään huomaa että on lähtenyt. Jussi yhtäkkiä huomaa 5 päivää potkimisesta istuvansa sohvalla himassa kalja kädessä ja tajuaa että "Ei saatana, muthan potkittiin ulos".

Niin vitun turha jätkä se on!!!

Mutta kieltämättä silikonit ovat ehkä pikkuisen epäonnistuneet [kaukana toisistaan ja toinen nänni katsoo itään toinen länteen],

Joo, onhan niissä rako, mutta eikö olisi pahempi, jos kummatkin tulpat katsoisivat vaikka länteen ;)

Joo, onhan niissä rako, mutta eikö olisi pahempi, jos kummatkin tulpat katsoisivat vaikka länteen ;)

Heh. Aivan. Siksi sanoinkin että pikkuisen, eivät sentään täysin :) Tosin, jos omat rinnat alunperin ovat sellaiset niin...

Ainakin itselleni Martinan ilmestyminen ohjelmaan on lisännyt mielenkiintoa. Katselen mieluummin vittuilua kuin tylsistelyä.

Ei vitun tissiposket. Hamekangasta vois ostaa noille pojille. Eipä ole paljon munaa sanoa vastaan tolle öö luokan julkulle...sama koskee myös noita muita talon naisia, kaikki vaan hymisee ja marttiina tykittää ne läjään...
joo samaa ihmettelin. tossa pitäis laittaa jo kova kovaa vastaan, vaan eihän näistä lussuista oo mihinkään. ihme ukkoja kun pelkäävät naista:eek: tai siltä se ainakin vaikuttaa. vellit housuissa poikasilla

Tämähän on makuasia kumpana hänet ennemmin näkee, seksynä viettelijänä vai vastenmielisenä, itse bongaan hänestä monenlaisia piirteitä
no ei tämä nyt ihan makuasiakaan ole jos häntä rumaksi sanotaan. on ihan tieteellisesti tutkittu mitkä kasvonpiirteet kiinnostavat ihmistä tai siis mitä he pitävät ns kauniina. tuli joskus aikoinaan dokumentti aiheesta. silmät suu ja nenä kun osuivat tiettyyn haarukkaan niin ihmisen kasvot oli silloin miellyttävät tjsp...

no ei tämä nyt ihan makuasiakaan ole jos häntä rumaksi sanotaan. on ihan tieteellisesti tutkittu mitkä kasvonpiirteet kiinnostavat ihmistä tai siis mitä he pitävät ns kauniina. tuli joskus aikoinaan dokumentti aiheesta. silmät suu ja nenä kun osuivat tiettyyn haarukkaan niin ihmisen kasvot oli silloin miellyttävät tjsp...

En usko että Martina ihan siihen kastiin kuitenkaan menee, yllättävän moni näkee hänessä ne simpanssimaiset/shemale-tyyppiset piirteet [joita itse en huomaa suoraan edestä katsottuna mutta tietyistä kulmista kyllä, leuka/otsa varmaan ne isoimmat merkit]. Ja se vaikka jotain todettaisi 'yleiseksi mauksi' ei kuitenkaan tarkoita että kaikki ks tyypistä mieltyisivät.

Joskus pitää osata ymmärtää myös muiden ajatuksia/mieltymyksiä: Minusta juustonaksit, kukkakaali ja homejuusto ovat herkkua, toisista yrjöttävää paskaa. Minusta Pudzian on miesten mies, joidenkin mielestä ruma kuin perkele. Näin se vaan menee.

Ja tosiaan, itse en pidä Martinaa rumana, mutta en näe järkeä taistella niitä vastaan ketkä näin ajattelevat, sillä uskon sen :)

"ootsä ikinä pannu vittu huoraa, ootsä vittu ikinä maksanut huorasta, vitun pälli oikeesti"

Ah, legendaarista.

Hei, jos mä laitan youtubeen Martinan suihkusession, niin onko se "laillista" vai mikälie oikea sana ois. Ei siis ole kunnianloukkausta? Eihän se voi olla, jos se on julkisessa levityksessä netissä kuitenkin tai 24/7. Tuli vain mieleen.

Martinan käytös vaikuttaa roolilta... Ainakin hyvä asenne. Mielestäni ei ulos missään tapauksessa vähään aikaan, ja ihmettelen hieman miten kukaan uskoo edes että se olisi tuollainen oikeasti? Olis kyllä todellinen ihme jos tuo ei paljastu rooliksi...
Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.

Ja tosiaan, itse en pidä Martinaa rumana, mutta en näe järkeä taistella niitä vastaan ketkä näin ajattelevat, sillä uskon sen :)
minä en usko että kukaan voi oikeasti tuota pitää rumana. ehkä mulla on eri käsitykset rumasta.

Nikon "Looking good" huuto tiputti lopuks...Niko alkaa muutenkin saamaan koko ajan enemmän pisteitä multa.

Terminator2-eihän se taida pitkään siellä youtubessa pysyä, tissit ei saa näkyä niissä pätkissä.

Nikon "Looking good" huuto tiputti lopuks...Niko alkaa muutenkin saamaan koko ajan enemmän pisteitä multa.

Pakko kans kompata ja mainita että Nikon tuntien, se on loistavaa viihdettä BB:ssä, jos oikeasti diggaa aidoista ja vilkkaista ihmisistä. Tuli niin hauska ajatus, että perkele ku ite ois tonne hakenut ja ois päässyt Niken kanssa riehuu yläasteen malliin, niin siel ois Martina hyppinyt seinille :hyper::hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom