[nelo];1709735 sanoi:Pientä vittuilua Big Brotherilta!! :dance:
All hail Kim ;) Parasta kun se vittuilee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[nelo];1709735 sanoi:Pientä vittuilua Big Brotherilta!! :dance:
Ei SAATANA!! Martina ulos ja HETI! :curs:
Mutta kieltämättä silikonit ovat ehkä pikkuisen epäonnistuneet [kaukana toisistaan ja toinen nänni katsoo itään toinen länteen],
Joo, onhan niissä rako, mutta eikö olisi pahempi, jos kummatkin tulpat katsoisivat vaikka länteen ;)
joo samaa ihmettelin. tossa pitäis laittaa jo kova kovaa vastaan, vaan eihän näistä lussuista oo mihinkään. ihme ukkoja kun pelkäävät naista tai siltä se ainakin vaikuttaa. vellit housuissa poikasillaEi vitun tissiposket. Hamekangasta vois ostaa noille pojille. Eipä ole paljon munaa sanoa vastaan tolle öö luokan julkulle...sama koskee myös noita muita talon naisia, kaikki vaan hymisee ja marttiina tykittää ne läjään...
no ei tämä nyt ihan makuasiakaan ole jos häntä rumaksi sanotaan. on ihan tieteellisesti tutkittu mitkä kasvonpiirteet kiinnostavat ihmistä tai siis mitä he pitävät ns kauniina. tuli joskus aikoinaan dokumentti aiheesta. silmät suu ja nenä kun osuivat tiettyyn haarukkaan niin ihmisen kasvot oli silloin miellyttävät tjsp...Tämähän on makuasia kumpana hänet ennemmin näkee, seksynä viettelijänä vai vastenmielisenä, itse bongaan hänestä monenlaisia piirteitä
no ei tämä nyt ihan makuasiakaan ole jos häntä rumaksi sanotaan. on ihan tieteellisesti tutkittu mitkä kasvonpiirteet kiinnostavat ihmistä tai siis mitä he pitävät ns kauniina. tuli joskus aikoinaan dokumentti aiheesta. silmät suu ja nenä kun osuivat tiettyyn haarukkaan niin ihmisen kasvot oli silloin miellyttävät tjsp...
Paljo lyöt vetoa? Mä väitän siis, ettei oo rooli.Martinan käytös vaikuttaa roolilta... Ainakin hyvä asenne. Mielestäni ei ulos missään tapauksessa vähään aikaan, ja ihmettelen hieman miten kukaan uskoo edes että se olisi tuollainen oikeasti? Olis kyllä todellinen ihme jos tuo ei paljastu rooliksi...
minä en usko että kukaan voi oikeasti tuota pitää rumana. ehkä mulla on eri käsitykset rumasta.Ja tosiaan, itse en pidä Martinaa rumana, mutta en näe järkeä taistella niitä vastaan ketkä näin ajattelevat, sillä uskon sen
Nikon "Looking good" huuto tiputti lopuks...Niko alkaa muutenkin saamaan koko ajan enemmän pisteitä multa.