Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli niin samaa mieltä, mutta ilmeisesti Kadia ärsytti Akin ja Piian määräilevä sävy. Mimmi sitten ihmetteli ja väänsi selvää asiaa pidemmän aikaa, "jos BB sanoo mulle noin niin mä tottelen, mutta ei mua muut käske" ja muu hieman lapsellisen jankkaaminen oli siinäkin esillä. Aki ja Piia saattoivat olla jo valmiiksi ärsyyntyneitä Kadin aiempaan käyttäytymiseen päivätehtävässä ja molemmat aloittivat huutamisen, aika pienestä tosin.

Tuota Akin hakkaus kommenttia mä mietin, että kuinka keskeltä keskustelua se on napattu. Epäilen, että Aki on aloittanut suoraan tolla lauseella...Mies heitti kyllä aika alentavia kommentteja ennen tätä jo Kadille, mutta silti näytti vähän huonolta kun keskustelusta oli napattu vain tuo kommentti.

Makuuhuoneessa Aki ja Kadi halusivat varmaan molemmat saada viimeisen sanan. Akilla jäi levy päälle ja yritti aina puhua päälle aina kun Kadi yritti sanoa jotain. Aki muuten jaksoi sanoa "sä oot heikoilla hangilla" n.30 kertaa.:wtf: Lopulta Aki luovutti ja Kadi sai sanottua viimeisen sanan ja myhäili voitokkaasti tästä saavutuksesta. Lastenkerho-meininkiä, mutta sitä se viina teettää.

Viihdyttävä jakso, alun lässytykset ja meikkaukset olisi taas voinut jättää vähemmälle ja keskittyä enemmän illan meininkiin.

Lisää viinaa taloon, jo huomenna:D

Aivan. Mielestäni Jarkko meni sanomaan Akille, että älä mene vessaan, koska Kadi on oven takana. Kadin käytös Jarkon mielestä viittaisi siihen, että hän haluaa tapella ja käy Akiin käsiksi. Tähän Aki vastasi "jos mä lyön sitä, niin siltä lähtee henki".

"Sä oot mulle vaan nainen" -kommentti oli kyllä riman alitus.

"Sä oot mulle vaan nainen" -kommentti oli kyllä riman alitus.

Aki kyllä veti niin pohjat, että laski kaverin arvostus pakkasen puolelle. Mitä helvettiä se käy uhoo jolleen muijalle ja puhuu "sä oo vaan pelkkä nainen" otin jo pulttia täällä kotikatsomossa.

Sitten se "sä oot heikolla hangella" mitä vittua?!? Kuka mies menee oikeesti naisen naaman eteen uhomaan "sä oot heikolla hangella"

Joutuu kyllä vetää ugandakortin tähän väliin joka selittää moisen naisen alistamis käytöksen.

Akin kommentit oli kyllä todella erikoisia, syytä olettaa, että editoijalla on näppinsä pelissä. Toisaalta, ei tuota kaikkea voi mitenkään manipuloidakaan. Huomenna on kyllä pakko katsoa. Ja mihin hemmettiin se heka jäi, koko jätkää näkynyt tuossa koosteen bileissä?

Ai niin, Heli meni ottamaan vaihteeks lisää rangaistuksia, kun kehotti porukkaa äänestämään sitä Hekan sijaan. Kerran Helille, hyvin se vetää.:hyvä:

e-aika tylsää, kun kaikista mehukkaimpia pätkiä ei näytetty tossa UK:n BB:ssä.

Aki kyllä veti niin pohjat, että laski kaverin arvostus pakkasen puolelle. Mitä helvettiä se käy uhoo jolleen muijalle ja puhuu "sä oo vaan pelkkä nainen" otin jo pulttia täällä kotikatsomossa.

Sitten se "sä oot heikolla hangella" mitä vittua?!? Kuka mies menee oikeesti naisen naaman eteen uhomaan "sä oot heikolla hangella"

Joutuu kyllä vetää ugandakortin tähän väliin joka selittää moisen naisen alistamis käytöksen.

todellista alistamista joo..
kai sitä voi sanoa naisellekin jos se alkaa käymään hermoille:david:

todellista alistamista joo..
kai sitä voi sanoa naisellekin jos se alkaa käymään hermoille:david:

Mjoo, no ehkä se oli väärä sana kuvaamaan tilannetta. Mutta kyllä tossa tyylissä huomas sen et haluu mennä niskan päälle, ihan selvästi uhos. Sillalailla miten tappelua haetaan.

Itse en kävis tollai uhoamaan ja jankkaamaan vaan sanosin sanottavani ja lähtisin menee.

se on rassannut asukkaiden hermoja jo useita päiviä ja myös minun:D. toivottavasti on äänestyksessä ens kerralla ja tippuu. todella rasittava ämmä ja aivan skitso joka kerta kun viinaa saa. aivan ihme horinaa joka kerta.

Samaa mieltä. Tietysti Aki sanoi tyhmiä letkautuksia, mutta Aki lienee sellainen persoona, jolle osallistuminen, tsemppaaminen ja tiimin paras on etusijalla. Aki ei varmaankaan ole maailman poliittisesti korrektein mies sillä mitä Kadille sanoi, mutta kuitenkin ilmaisi asukkaiden kollektiiviset tunnelmat Kadin asennetta kohtaan. Tosin pauhasihan se Timokin samasta asiasta, mutta sitä en jostain syystä ottanut yhtä vakavasti. Kadi pelasi "uhrin" roolinsa varsin taitavasti ja yritti vielä syyllistää Jarkkoa tapahtuneesta ainakin jossain määrin (katsoin osan livenä).

Summa summarum, sekä Kadin että Akin pisteet laski minun mielestäni. Akin nollaan ja Kadin helvetisti pakkasen puolelle.

Mjoo, no ehkä se oli väärä sana kuvaamaan tilannetta. Mutta kyllä tossa tyylissä huomas sen et haluu mennä niskan päälle, ihan selvästi uhos. Sillalailla miten tappelua haetaan.

Itse en kävis tollai uhoamaan ja jankkaamaan vaan sanosin sanottavani ja lähtisin menee.
joo, ois tuon voinu rauhallisemminkin hoitaa..
ite käsitin että jarkko kyllä aiheutti tuon koko tilanteen,
kertoi asioiden kulusta eri tavalla akille ja kadille.
eli aki luuli oikeasti olevansa oikeassa, jos siinä nyt kukaan oli oikeassa:D

Ai niin, Heli meni ottamaan vaihteeks lisää rangaistuksia, kun kehotti porukkaa äänestämään sitä Hekan sijaan. Kerran Helille, hyvin se vetää.:hyvä:

Saiko se todella jo rangaistuksen vai arveletko vain?

Tämähän tapahtui päiväkirjahuoneessa. (Ei kait muualla, en katsonut koko lähetystä)
Käsittääkseni siellä saa puhua mitä vain, koska sieltä ei lähetetä suoraa kuvaa ollenkaan?
Joten kommunikointi ulkomaailman kanssa on mahdotonta, ellei ohjaaja erikseen sitä halua koostelähetykseen?

akihito-hanget.jpg

Niin no siis. Mun mielestä Kadi vaan ihmetteli, ei käyttäytynyt ärsyttävästi ennen sitä makkaria. Oli samaa mieltä ja yhtäkkiä Piiakin räjähti huutamaan. Mielestäni se oli aidosti WTF :wtf: miksi huudatte? Oisin ollut itsekin kun siinä ei ollut mtn erimielisyyksiä eikä kukaan ollut makkariin menossa, kuin korkeintaan nukkumaan.

Koko hommasta puuttui myös se, kun Aki vei Kadin vähän tuon keittiö-episodin jälkeen ulos selvittämään asioita ja kun ei saanut tätä myöntymään siihen, että kukaan ei huutanut Kadille, niin aloitti Jarkon piinaamisen. Kadi oli Akin ja Piian huutamisen jälkeen ihmeissään, mutta antoi homman olla, niin kauan kunnes Aki alkoi meuhkaamaan ja syyttämään Kadia valehtelijaksi, sillä kukaanhan ei huutanut tälle. Hauskimpia juttuja oli ne kun Aki vaahtosi tietävänsä kuulustelutekniikat yms. koska hänen äidin miesystävä on poliisi ja tämän takia myös hän osasi nuo hommat. Mikäli se ei ole kyrpä mikä miehen otsasta pilkottaa, niin ei ole vaikea arvata mistä patti on tullut, jos kaveri käyttäytyy noin siviilissä.

Viinan piikkiin, Aki vieläki kohtuu fiksu jätkä mun listalla :D
..Kadi taas sen sijaan :0:

Saiko se todella jo rangaistuksen vai arveletko vain?

Tämähän tapahtui päiväkirjahuoneessa. (Ei kait muualla, en katsonut koko lähetystä)
Käsittääkseni siellä saa puhua mitä vain, koska sieltä ei lähetetä suoraa kuvaa ollenkaan?
Joten kommunikointi ulkomaailman kanssa on mahdotonta, ellei ohjaaja erikseen sitä halua koostelähetykseen?

Oot muuten varmaan oikeassa.
Muistelisin, että ekassa BB:ssä se kalju, Lintsi muistaakseni( Hurmaava kokki kuitenkin) lähetti terveisiä päiväkirjahuoneesta kaikille portsareille, että äänestää häntä. Muistin, että se olis saanut penaltia siitä, nyt kuitenkin kun tarkemmin miettii niin silloin se osuikin vaan muuten omaan nilkkaan vaikuttaen säälittävältä äänten kalastelulta.

Eli joo mun moka, Heli ei varmaankaan saa rangaistusta tosta.

Ja osoittaa muuten vielä vahvemmin sen epäilyksen, että BB on valinnut puolensa Hekan ja Helin välillä.

Ja osoittaa muuten vielä vahvemmin sen epäilyksen, että BB on valinnut puolensa Hekan ja Helin välillä.

Niinpä, yrittävät kyllä ihan täysillä savustaa Hekaa ulos sieltä, 2 pojoo lisää häätöäänestykseen oli kyllä ihan liioteltu rangaistus ku Jarkkoki joutu vaan seisoo samasta asiasta jonkun kepin nokassa, seuraavaks Heka varmaan laitetaa suoraa häätöäänestykseen kun vahingossa mainitsee asiasta josta puhui päiväkirjahuoneessa.

Siinä vaiheessa kun Aki toisteli "sä oot vaan nainen" kommenttia miljuuna kertaa rukoilin että Kadi ois sanonu "sä oot vaan naapuri", ois meinaan lähteny kunnon hullunmylly käyntiin sen jälkeen.

Ja "sä oot heikoilla hangilla" tuli 29 kertaa :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom