Oli niin samaa mieltä, mutta ilmeisesti Kadia ärsytti Akin ja Piian määräilevä sävy. Mimmi sitten ihmetteli ja väänsi selvää asiaa pidemmän aikaa, "jos BB sanoo mulle noin niin mä tottelen, mutta ei mua muut käske" ja muu hieman lapsellisen jankkaaminen oli siinäkin esillä. Aki ja Piia saattoivat olla jo valmiiksi ärsyyntyneitä Kadin aiempaan käyttäytymiseen päivätehtävässä ja molemmat aloittivat huutamisen, aika pienestä tosin.
Tuota Akin hakkaus kommenttia mä mietin, että kuinka keskeltä keskustelua se on napattu. Epäilen, että Aki on aloittanut suoraan tolla lauseella...Mies heitti kyllä aika alentavia kommentteja ennen tätä jo Kadille, mutta silti näytti vähän huonolta kun keskustelusta oli napattu vain tuo kommentti.
Makuuhuoneessa Aki ja Kadi halusivat varmaan molemmat saada viimeisen sanan. Akilla jäi levy päälle ja yritti aina puhua päälle aina kun Kadi yritti sanoa jotain. Aki muuten jaksoi sanoa "sä oot heikoilla hangilla" n.30 kertaa.:wtf: Lopulta Aki luovutti ja Kadi sai sanottua viimeisen sanan ja myhäili voitokkaasti tästä saavutuksesta. Lastenkerho-meininkiä, mutta sitä se viina teettää.
Viihdyttävä jakso, alun lässytykset ja meikkaukset olisi taas voinut jättää vähemmälle ja keskittyä enemmän illan meininkiin.
Lisää viinaa taloon, jo huomenna:D