Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Sä oot vaan nainen mulle!"
"Sä oot vaan nainen mulle!"
"Sä oot vaan nainen"

"Mutku mä en tyk..." -kadi
"Sä oot heikoilla hangilla" -aki
"Siis mitä sä..." -kadi
"Sä oot heikoilla hangilla" -aki

Loistavaa viihdettä en oo hetkeen nauranu yhtä paljon. Aki tarjos kyllä ihan loistavan argumentin käytettäväks seuraavassa riidassa jonkun naishenkilön kans "sä oot vaan nainen mulle" :D:D:D ei dääm:)

joo noista kahdesta heli sais lähteä . http://www.freewebs.com/bbvarjoaanestys/

siltähän se näyttää että henri lähtee. paras oli eilen ku heli sanoi ettei henri tule enään aiheuttaan mitään uutta talossa tjsp... ja samalla sanoi että nyt hän itse alkaa vasta lämmetä. no vähän ajan päästä meidän vauhdikas bilettäjä heli makas sängyssä ku oli huono olo:rock::jahas:

Ööh..saiko Aki BB:ltä käskyn blokata hopeiseen makkariin menijät? Ehkäisikö tällä housunhivutusta ja Helin väkisinmakuutata?

minua rupes itteeki niin riipommaan se kadi ku se heilutteli sitä päätäsä niin helvetin ylpeesti ku puhu, niinku tuo neutraali tuossa jo mainihti. ja se perkeleen venäläinen aksentti siinä vielä , punaista näkkee ku tuommosta kuulee.

ja missevileve, en mie sitä neekeriä yhtää puolustellukkaa, vaan minun mielestä se kadi ryssi sen hommman heti alussa ku rupes vääntämmää sitä "minä meen minne minua huvittaa, kukaan ei määrää" -soopaa. ne akin jotku heitot oli kyllä melkosia riman alituksia mutta aiheesta se sille ryssälle suuttu.

ohho osaampa kirjottaa sekavaa tekstiä, koittakkee saaha jotain selevää :)

Aah uusia asukkaita. Tuliski jotain toiminnallisia henkilöitä eikä lisää Helin olosia tyyppejä!

Hitto oikeen pelästyin ku Vappu pamahti ruutuu siinä "sotamaalauksessaan" :eek::eek::eek:

Eiköhän nyt oo Helin aika lähteä se on ehkä tylsin henkilö joka on koskaan päässy tohon taloo!

Tuo äänestys on kyllä ihan huijausta.. koko ajan vaihtuu lähtijä ja sitten lopussa on kummiskin suuri ero

Tuo äänestys on kyllä ihan huijausta.. koko ajan vaihtuu lähtijä ja sitten lopussa on kummiskin suuri ero

Siinähän oli ohjelman alussa 17% ero (Helin hyväksi) ja seuraavan katsauksen aikana (n. 10min) ero oli tippunut kuuteen prosenttiin ja sen jälkeen päinvastainen tilanne (Henrin hyväksi).

Joko joku naputtelee saldot paukkuen rahojaan menemään tai sitten tuota tilannetta dramatisoidaan "hieman".

kusettavat noita äänestys tilanteita että porukka soittas. kokoajan muka tilanne vaihtuu. niinhän se oli viimeviikollakin muka. satu kuitenkin tippui ylivoimaisesti vaikka tilanne oli muka tiukka kokoajan.

Näyttikö Maxine tissit siinä hieman ennen oven aukeamista vai mitä se heka siinä osotteli ja hurraili (maxinen äänikin kuului taustalta: "hei henri!" tms)? :wtf:

Nyt se Heli jäi taloon tuijottelemaan, jes..!

Hahaa, no lähtihän se Heka:rock:

Ja Timolle uus kohde taas vokoteltavaksi, jess! Äijät on ihan täpinöissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom