Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Huh... Mikä ihmeen skitsofreniakohtaus Akille iski??? :wtf:

Toistaa ihan kokoajan samaa ja puhuttelee naisia erittäin alistavasti ja alentavasti. Kadin ois pitäny heittää joku kunnon rasistinen läppä 'sä oot vain mustaihoinen orja, mä oon valkoinen, sä tottelet mitä mä sanon' tms yhtä 'fiksua'.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh... Mikä ihmeen skitsofreniakohtaus Akille iski??? :wtf:

Toistaa ihan kokoajan samaa ja puhuttelee naisia erittäin alistavasti ja alentavasti. Kadin ois pitäny heittää joku kunnon rasistinen läppä 'sä oot vain mustaihoinen orja, mä oon valkoinen, sä tottelet mitä mä sanon' tms yhtä 'fiksua'.

Kadi kyllä provosoi todella paljon alusta alkaen, vaikka ei se Akin käytöstä puolusta.

Timohan tais viime jaksossa sanoa, ettei se oo Helin tyyppiä. Eipä taida enää muistaa sanojaan:lol2:

Jälleen kerran molemminpuolista, eli kummaltakin todella lapsellista settiä, mutta sen Piian ja Akin räjähtämisen mä tajuan siinä keittiössä kun tuo Kadi mussuttaa "Mä teen ihan mitä mä haluan, ei mua kukaan kiellä! Mä meen minne mä haluan!" Sit esittää niinku ei tajuisi mistä sille räjähdettiin? OK! Täydellistä. :hyvä:

[nelo];1687533 sanoi:
Kadi kyllä provosoi todella paljon alusta alkaen, vaikka ei se Akin käytöstä puolusta.

Provosoi tossa 'heikoilla hangilla'-kohdassa makkarikeskustelussa. Totta. Huomasin että se oikein nautti kun Aki skitsahti ja yritti päästä alistamaan itseään 'alempiarvoista naista' ja käyttäytyi uhkaavasti. Varmasti kokeili käykö Aki kiinni tms ja halusi osoittaa ettei pelkää tippaakaan tms, uhma päällä.

Molemmat toki käyttäytyi huonosti mutta Aki 10krt huonommin IMHO. Tuollaiset 'sä oot vain nainen ja jos mä löisin sitä niin siltä lähtis henki'-puheet on yhtä fiksuja kuin se että Akille alkaisi heittämään läppää koska sehän edustaa 'alempiarvoista rotua'. Se on 'vain nekru'. Tuollaisia ei parane mennä puhumaan julkisesti vaikka mitä itse omassa päässään ajattelisi, tosin, viinapäissään tuo itsehillintä ei ole parhaimmillaan kellään.

Jäi tuosta pari tärkee pointtia näyttämättä. Jotenkin antoi kuvan mistä Akia on viellä helpompi syyttää. Taisi Akilla olla verensokeri kohtuu alhaalla kun eilen yöllä sitten mittasi verenpaineensa ja kävi heti sen jälkeen jääkaapilta hakemassa hätävara suklaapakettinsa. Tiedä onko tällä mitään merkitystä mutta kun kooste antoi hiukan suppean kuvan

Hyvä vaan että joku pisti tuon mä-teen-mitä-mä-haluun -Kadin ojennukseen. Huomaa kyllä kyseisestä ämmästä että vaikeuksia on ollut tuolla asenteella jo peruskouluaikoina. Vielä aikuisenakin tommonen vammanen asenne. "Mua ei kukaan komentele Byääh".
On kyllä muijalla ollut kasvatus vituillaan. Jääny parit selkäsaunat välistä.

Provosoi tossa 'heikoilla hangilla'-kohdassa makkarikeskustelussa. Totta. Huomasin että se oikein nautti kun Aki skitsahti ja yritti päästä alistamaan itseään 'alempiarvoista naista' ja käyttäytyi uhkaavasti. Varmasti kokeili käykö Aki kiinni tms ja halusi osoittaa ettei pelkää tippaakaan tms, uhma päällä.

Molemmat toki käyttäytyi huonosti mutta Aki 10krt huonommin IMHO. Tuollaiset 'sä oot vain nainen ja jos mä löisin sitä niin siltä lähtis henki'-puheet on yhtä fiksuja kuin se että Akille alkaisi heittämään läppää koska sehän edustaa 'alempiarvoista rotua'. Se on vain 'nekru'. Tuollaisia ei parane mennä puhumaan julkisesti vaikka mitä itse omassa päässään ajattelisi, tosin, viinapäissään tuo itsehillintä ei ole parhaimmillaan kellään.

Tuo lyömiskommentti oli todella huono veto Akilta, laski kyllä kaverin pisteet aivan pohjille, mutta Kadin jankkaus siellä keittiössä aikaisemmin aloitti koko episodin. Piiakin räjähti siinä tilanteessa Kadille.

Eli Kadi osoitti olevansa aivan idiootti ja Aki osoitti olevansa vielä suurempi idiootti, mutta tämän takia BB:tä seurataan. Kunnon tappelu puuttuu vielä (toivottavasti saman sukupuolen edustajien kesken)!

Mielenkiintoisinta tuossa riidassa oli se, että kaikki oli asiasta kuitenkin samaa mieltä, mutta silti Aki ja Piia alkoivat huutamaan jostain syystä :P

Mielenkiintoisinta tuossa riidassa oli se, että kaikki oli asiasta kuitenkin samaa mieltä, mutta silti Aki ja Piia alkoivat huutamaan jostain syystä :P

Samaa mieltä... Tuo Kadin uhoominen sen räjähdyksen siinä sai aikaseks. "Mä teen mitä mä haluan! Mä meen minne mä haluan!" Kun ei voinut kunnolla vaan myöntyö siihen, että kukaan ei sinne mene. Huh huh.

Niin no siis. Mun mielestä Kadi vaan ihmetteli, ei käyttäytynyt ärsyttävästi ennen sitä makkaria. Oli samaa mieltä ja yhtäkkiä Piiakin räjähti huutamaan. Mielestäni se oli aidosti WTF :wtf: miksi huudatte? Oisin ollut itsekin kun siinä ei ollut mtn erimielisyyksiä eikä kukaan ollut makkariin menossa, kuin korkeintaan nukkumaan.

Säälittävää kaiken kaikkiaan.

Mutta yllättävän hyvää TV:tä.

Ihan oikein kun Kadi sai vähä palautetta ja toi "Sä vaan nukut" oli kyllä mahtava kuitti, vittu, Kadi väittää talon tyyppejä tylsiks ja ite makaa päivät pitkät, ja mikä vittu siinä on kun ei saa mistää sanoa? "Vaan Big Brother saa käskee mua ei kukaa muu!" Toivottavasti tippuu mahd. nopeaan.

Mulla kyllä nousi verenpaine varmaan 40 pykälää ärtymyksestä ja taas kerran tajusin että jos mä menisin BB:hen niin joutuisin itekin oikeuteen samoin kuin Mika. Tosin mulla olis syytteenä seksuaalisen hyväksikäytön sijaan joku törkeä pahoinpitely :nolo:

Mutta HELVETIN HYVÄÄ VIIHDETTÄ tosiaan :lol2:

Jäi tuosta pari tärkee pointtia näyttämättä. Jotenkin antoi kuvan mistä Akia on viellä helpompi syyttää. Taisi Akilla olla verensokeri kohtuu alhaalla kun eilen yöllä sitten mittasi verensokerinsa ja kävi heti sen jälkeen jääkaapilta hakemassa hätävara suklaapakettinsa. Tiedä onko tällä mitään merkitystä mutta kun kooste antoi hiukan suppean kuvan
Joo Aki mittasi sokerit ja kävi syömässä melkein heti ton riitelyn jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom