Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Haitusen pisti kiehuun tuo Kadi. Toi Akin "Sä nukut vaan" kuitti oli kyllä hyvä sille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no siis. Mun mielestä Kadi vaan ihmetteli, ei käyttäytynyt ärsyttävästi ennen sitä makkaria.
se on rassannut asukkaiden hermoja jo useita päiviä ja myös minun:D. toivottavasti on äänestyksessä ens kerralla ja tippuu. todella rasittava ämmä ja aivan skitso joka kerta kun viinaa saa. aivan ihme horinaa joka kerta.

Kyllä tuo Akin käytös oli ihan törkeää. Kadi pysyi kunnioitettavat tyynenä. Tippu Akin pojot. Tähän mennessä ollu yks suosikeista. "jos mä löisin sitä nii siltä lähtis henki". Luulis että tommosesta kommentista tulee bb-talossa jotain sanktioita.

Eihän siinä kellään mitään sanomista vaikkei Kadi mitään tekis. Jos sillä pysyy talossa nii so what. Peliähän tuo on.

Jos muita asukkaita ärsyttää nii ei muutaku pojot kadille. Kai tuolla saa olla huonompiaki hetkiä, eikä pakko oo olla kaveria muiden kanssa.

Tossa ei muuten näytetty sitä kun Kadi suunnitteli kostavansa Akille heittämällä kuumat puurot sen päälle. Jarkko sai puhuttua Kadin nukkumaan.

se on rassannut asukkaiden hermoja jo useita päiviä ja myös minun:D. toivottavasti on äänestyksessä ens kerralla ja tippuu. todella rasittava ämmä ja aivan skitso joka kerta kun viinaa saa. aivan ihme horinaa joka kerta.
akin "jos mä löysin, se kuolis." tjsp ja jankkaus "olet heikoilla hangilla." ei kyl nosta akinkaan pisteitä. kadi nyt on tollain adhd-lapsi (siis aikuinen:rolleyes:). mutta aika surkeeta heittää edes tuollaista läppää tv:ssä, kun kaikki näkee että miehellä lihasta ja voimaakin. saati se on erittäin sovinistista sanoa tuollaista. ei ihme, jos jätkän pisteet laskee, ja ihan oikeastikin lyömisestä vois tapahtua jotain muutaki kuin musta silmä. noh, parasta viihdettä aikoihin bb-talossa:dance:. helin känniörvellystä olis kyl kattonut pitempään, mutta taitaa huono viinapää tytöllä olla:D henrikin olis voinut olla enemmän komentamassa, olis saatu varmaan se tappelu aikaiseksi. aki vs. henri:hyvä:

Toki Kadi on ollut aika supertylsä eikä ole ottanut osaa talon tehtäviin ym. Mutta ei se minusta ole ärsyttävä ollut. Mua ei Kadin aito hämmennys ja ihmettely siinä keittiö-episodissa ärsyttänyt tippaakaan, mutta Piian karjuminen out of nowhere ärsytti sen verran että mulla jo lensi takahampaista palaset kun kirskutin leukapieliä yhteen ja mietin että vittu lyökää joku toi lutka hiljaiseksi. Ja se Akin shut the fuck off-jankutus oli yhtä ihmeellistä. Mitä vittua se horisi ja sekoili senkin kanssa...? Noin ajattelin itse.

Makkarissa Kadi oli ärsyttävä, mutta pysyi rauhallisena. Aki puolestaan päästeli todella pahoja sammakkoja suustaan ja käyttäytyi joillan tapaa uhkaavasti, ei hyvä.

Edit: Paitsi hyvä, viihteenä ;)

Vituttaa vaan jos heti seuraavana päivänä tekevät sovinnon :/

Tätä myöten mulla on muuten suosikki joka ei ole ärsyttänyt kertaakaan, on mukava, hauska, ja eläytyy talon tehtäviin.

Ja se on Sauli.

Sekin oli huvittavaa siinä keittiöepisodissa kun ne oli juuri huutaneet Kadille (Aki ja Piia) niin väittivät että he eivät mitään olleet huutaneet :D

Mutta joo, kyllä muakin ois alkanu vituttaan kun joku tulee sanomaan mitä saan ja mitä en saa tehdä. Aki sanoi tilanteessa että BB kieltää _ja_ minä kiellän... Selvästi antoi ymmärtää että käsky tuli myös häneltä(tämä siis tapahtui keittiössä). Jälkeenpäin taas yritti selitellä Kadille että Kadi kyllä tiesi keneltä käsky tuli ja hän vaan välitti sitä eteenpäin. Akilta just tommosta "minä olen pomo ja muut tottelevat" käyttäytymistä.

Tosin Kadillakaan ei ollut puhtaat jauhot pussissa... Kyllähän hän ärsytti Akia makuuhuoneessa jne... Vähän kaksipiippuinen juttu mutta pointsit Kadille.

Jep.

Ihmettelin miten voi 30sek huutamisesta väittää ettei huutanut? Ajattelin heti että noille pitäis näyttää videokuvaa tuosta tilanteesta jälkeenpäin niin saisivat hävetä ja miettiä mitä vittua oikein silloin päässä pyöri.

Kadilla varmaan suht. epätodellinen olo. Ensin yhet alkaa yhtäkkiä huutamaan, sitten tullaan sanomaan ettei mitään huudettu. Sen jälkeen yks alkaa vielä hokeen naaman edessä "sä oot heikoilla hangilla" n. 50 kertaa.

juutuubissa oli joku pätkä jonkun maan big brotherista missä jouduttiin päästään vartijat taloon sisään kun meinas tulla tappelu

Voi olla akillakin "pieni" puhuttelu kotona kun joutuu lähtemään. Sekoili kunnolla tuolla paljussa puhumattakaan tuosta skitsoilusta. MaXXXinella näyttää myös touhu menevän koko ajan härskimmäksi.

Mielenkiintoisinta tuossa riidassa oli se, että kaikki oli asiasta kuitenkin samaa mieltä, mutta silti Aki ja Piia alkoivat huutamaan jostain syystä :P

Oli niin samaa mieltä, mutta ilmeisesti Kadia ärsytti Akin ja Piian määräilevä sävy. Mimmi sitten ihmetteli ja väänsi selvää asiaa pidemmän aikaa, "jos BB sanoo mulle noin niin mä tottelen, mutta ei mua muut käske" ja muu hieman lapsellisen jankkaaminen oli siinäkin esillä. Aki ja Piia saattoivat olla jo valmiiksi ärsyyntyneitä Kadin aiempaan käyttäytymiseen päivätehtävässä ja molemmat aloittivat huutamisen, aika pienestä tosin.

Tuota Akin hakkaus kommenttia mä mietin, että kuinka keskeltä keskustelua se on napattu. Epäilen, että Aki on aloittanut suoraan tolla lauseella...Mies heitti kyllä aika alentavia kommentteja ennen tätä jo Kadille, mutta silti näytti vähän huonolta kun keskustelusta oli napattu vain tuo kommentti.

Makuuhuoneessa Aki ja Kadi halusivat varmaan molemmat saada viimeisen sanan. Akilla jäi levy päälle ja yritti aina puhua päälle aina kun Kadi yritti sanoa jotain. Aki muuten jaksoi sanoa "sä oot heikoilla hangilla" n.30 kertaa.:wtf: Lopulta Aki luovutti ja Kadi sai sanottua viimeisen sanan ja myhäili voitokkaasti tästä saavutuksesta. Lastenkerho-meininkiä, mutta sitä se viina teettää.

Viihdyttävä jakso, alun lässytykset ja meikkaukset olisi taas voinut jättää vähemmälle ja keskittyä enemmän illan meininkiin.

Lisää viinaa taloon, jo huomenna:D

Voi olla akillakin "pieni" puhuttelu kotona kun joutuu lähtemään. Sekoili kunnolla tuolla paljussa puhumattakaan tuosta skitsoilusta. MaXXXinella näyttää myös touhu menevän koko ajan härskimmäksi.

Niin. Ei se Helin kommentti että Maxine on 'tyrkky' mitenkään tuulelta temmatulta vaikuta... :rolleyes:

Kadilla varmaan suht. epätodellinen olo. Ensin yhet alkaa yhtäkkiä huutamaan, sitten tullaan sanomaan ettei mitään huudettu. Sen jälkeen yks alkaa vielä hokeen naaman edessä "sä oot heikoilla hangilla" n. 50 kertaa.

juutuubissa oli joku pätkä jonkun maan big brotherista missä jouduttiin päästään vartijat taloon sisään kun meinas tulla tappelu
Linkkiä?:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom