Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se on rassannut asukkaiden hermoja jo useita päiviä ja myös minun:D. toivottavasti on äänestyksessä ens kerralla ja tippuu. todella rasittava ämmä ja aivan skitso joka kerta kun viinaa saa. aivan ihme horinaa joka kerta.Niin no siis. Mun mielestä Kadi vaan ihmetteli, ei käyttäytynyt ärsyttävästi ennen sitä makkaria.
akin "jos mä löysin, se kuolis." tjsp ja jankkaus "olet heikoilla hangilla." ei kyl nosta akinkaan pisteitä. kadi nyt on tollain adhd-lapsi (siis aikuinen). mutta aika surkeeta heittää edes tuollaista läppää tv:ssä, kun kaikki näkee että miehellä lihasta ja voimaakin. saati se on erittäin sovinistista sanoa tuollaista. ei ihme, jos jätkän pisteet laskee, ja ihan oikeastikin lyömisestä vois tapahtua jotain muutaki kuin musta silmä. noh, parasta viihdettä aikoihin bb-talossa:dance:. helin känniörvellystä olis kyl kattonut pitempään, mutta taitaa huono viinapää tytöllä olla:D henrikin olis voinut olla enemmän komentamassa, olis saatu varmaan se tappelu aikaiseksi. aki vs. henri:hyvä:se on rassannut asukkaiden hermoja jo useita päiviä ja myös minun:D. toivottavasti on äänestyksessä ens kerralla ja tippuu. todella rasittava ämmä ja aivan skitso joka kerta kun viinaa saa. aivan ihme horinaa joka kerta.
Kaikki.
Mielenkiintoisinta tuossa riidassa oli se, että kaikki oli asiasta kuitenkin samaa mieltä, mutta silti Aki ja Piia alkoivat huutamaan jostain syystä :P
Voi olla akillakin "pieni" puhuttelu kotona kun joutuu lähtemään. Sekoili kunnolla tuolla paljussa puhumattakaan tuosta skitsoilusta. MaXXXinella näyttää myös touhu menevän koko ajan härskimmäksi.
juutuubissa oli joku pätkä jonkun maan big brotherista missä jouduttiin päästään vartijat taloon sisään kun meinas tulla tappelu
Linkkiä?:evil:Kadilla varmaan suht. epätodellinen olo. Ensin yhet alkaa yhtäkkiä huutamaan, sitten tullaan sanomaan ettei mitään huudettu. Sen jälkeen yks alkaa vielä hokeen naaman edessä "sä oot heikoilla hangilla" n. 50 kertaa.
juutuubissa oli joku pätkä jonkun maan big brotherista missä jouduttiin päästään vartijat taloon sisään kun meinas tulla tappelu