Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Enemmän oon Akin puolella mutta pari huonoo argumenttia siltäkin, olisi nyt vaa myöntäny että se ja Piia huus Kadille. Kadi hokee "Kuka kieltää menemästä sinne?" "Helillä on paha olo eli sinne ei saa mennä" "Ei kukaa oo menoskaa?" ja Kadi vaa jankkaa "Kukaa ei oo menoskaa?" "Anna olla" "Mut kukaa ei oo menoskaa?" ja sitten tekee tota vitun ärsyttävää sormennapautuspäänheilutus -liikettä ja itkee että mua ei neuvota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä se aki vielä minun silmissä korkeemmalla on ku kadi. sitä saatanan sössöttävää ryssää/virolaista akkaa ei voi hermostumatta kattoa. niin täynnä itteesä ku olla ja voi

Kauhea myötähäpeän pelko jo nyt jos se Vappu rupee kyselee Kadilta tai Akilta jotain tyyliin "Ootko ollu heikoilla hangilla?!"

kyllä se aki vielä minun silmissä korkeemmalla on ku kadi. sitä saatanan sössöttävää ryssää/virolaista akkaa ei voi hermostumatta kattoa. niin täynnä itteesä ku olla ja voi

Muuten tuon arviosi Kadista voisi kääntää toisinpäin mutta koska se sisältää niin törkeitä totuuksia niin laitan sensuroidun version:

Kyllä se Kadi vielä minun silmissä korkeemmalla on ku Aki [kirjaimellisesti]. Sitä saatanan sössöttävää [Aki sössöttää ja puhuu oudosti] xxxxxx/whatever xxxxxxxxxxx ei voi hermostumatta kattoa. Niin täynnä itteesä ku olla ja voi [kokoajan ilman paitaa pullistelemassa mahaansa ja hokemassa 'mulla on kyllä hyvä body'].

:jahas:

Akille 'sä oot vain nainen'-alentamisesta :down:
Kadille siitä ettei vetänyt n**k**i-korttia esiin :thumbs:

No mutta koko juttu lähti siit' kun virulainen kadi ei jymmartanyt mitä aki ja pia yritti sanoa, oli aivan nolla ilme päällä "en jymmarra mita te huudatte" "ei sinne kukaan ole menossakaan"

voi perkele, sitähän just aki yritti ennalta ehkästä että annetaan helin olla rauhassa :D

Kyllä melkein väittäisin että nolointa tuossa jutussa oli Kadin liian paljon/vähän sisäistä maailmaa jutut. Sä oot heikoilla hangilla seuraava liian hapokasta? Hokkanen BB-taloon niin siellä on kaksi samanlaista!

voi aki olla heikoilla hangilla kun pääsee kotia:lol2:. onkohan akin vaimokin akille "vain nainen". voi sitä vaimon ylpeyttä:rolleyes:. toivottavasti timo olis seuraavas äänestyksessä. hyi, että tuollaisia pelimiehiä on. luulee varmaan olevansa tosi hyvän näköinen leikattune kulmakarvoineen (from the 80's:lol2:) ja löllyvine läskeineen. löysä paska. jarkkoon verrattuna timo on aivan:david:.

kyllä mua vitutti suunnattomasdti kadin ylimielinen asenne tossa tappelussa. heilutii päätään kuin neekerit vitun leuhkasti. sormi pystyssä samalla sitä päätään sivuttais suunnassa vatkaten. akin kommenteille nyt on se ja sama, mitään se ei kuitenkaan tehnyt. hermot kun on tiukilla ja päissään voi mitä vaan suustaan pulpahtaa, mutta sanallinen väkivalta ei lienee sääntöjen vastaista. se että aki ja piia huusivat keittiössä oli totta, mutta miks vitussa kadi esitti jotain viatonta siinä tilanteessa, selvästi ärsytti ja provosoi selvässä tilanteessa. kun sanotaan että huoneeseen ei mennä niin sinne ei mennä, jos sanotaan että bb sen kieltää ja aki myös koska se oli hänen tehtävänsä(vai oliko se piian) niin ei tossa pitäis olla mitään epäselvää, miks jankata ja jankata. ryssä vosu ei vaan sitä tajunnut koska sen älli ei pelaa vähääkään kun on kännissä.

ryssä vosu ei vaan sitä tajunnut koska sen älli ei pelaa vähääkään kun on kännissä.

Yhtään Kadia puolustelematta pitää sanoa, ettei Akikaan kännipäissään kauhean kaukana simpanssista ollut;)

Molemmilta kyllä aivan uskomatonta tampiokäytöstä. Ja se Piian huutaminen kyllä ärsytti aivan uskomattomasti.

No mutta koko juttu lähti siit' kun virulainen kadi ei jymmartanyt mitä aki ja pia yritti sanoa, oli aivan nolla ilme päällä "en jymmarra mita te huudatte" "ei sinne kukaan ole menossakaan"

voi perkele, sitähän just aki yritti ennalta ehkästä että annetaan helin olla rauhassa :D
Öh.. Kadihan ymmärsi tuon mielestäni heti alussa, ja ihmetteli vain, että miksi Aki ja Piia toistelivat sitä samaa asiaa koko ajan?

Öh.. Kadihan ymmärsi tuon mielestäni heti alussa, ja ihmetteli vain, että miksi Aki ja Piia toistelivat sitä samaa asiaa koko ajan?

Niinpä. Itse olin vähintäänkin yhtä hölmistynyt kuin Kadi kun ne jankutti ja alkoi karjumaan.

Tämä lienee tulkintakysymys. Toisia ärsyttää toisenlaiset asiat ja sen perusteella me myös vedämme omat johtopäätöksemme asiasta vaikka kaikki saman näytelmän näkikin.

Yhtään Kadia puolustelematta pitää sanoa, ettei Akikaan kännipäissään kauhean kaukana simpanssista ollut;)

Molemmilta kyllä aivan uskomatonta tampiokäytöstä. Ja se Piian huutaminen kyllä ärsytti aivan uskomattomasti.
joo ei ollu tarkoitus puolustaakaan, mutta akilla tuo oli eka ylilyönti. kun taas ryssä vauhkoaa joka kerta kännissä jotain.
mutta silti kokoajan kyseli miksi huoneeseen ei voi mennä

melko varmasti aki ens viikon äänestyksessä bb:n toimesta ja sitten 2eniten ääniä saaneita eli kadi ja joku muu.

Siis siinä keittiötilanteessa Kadihan koko ajan provosoi Akia, kelakkaa nyt kun Aki sanoo, että sinne ei kukaan mene kuin nukkumaan ja tämä käsky tuli bigbrotherilta niin Kadi uhoo koko ajan samalla siinä "Mua ei kukaan määräile, mä meen minne tykkään!" Miten vittu tohon pitäis reagoida? Oliko se niin karsee homma kun Piia ja Aki vähän sille räjähti? Ei mun mielestä, mutta meitäkin on moneen junaan.

Siis siinä keittiötilanteessa Kadihan koko ajan provosoi Akia, kelakkaa nyt kun Aki sanoo, että sinne ei kukaan mene kuin nukkumaan ja tämä käsky tuli bigbrotherilta niin Kadi uhoo koko ajan samalla siinä "Mua ei kukaan määräile, mä meen minne tykkään!" Miten vittu tohon pitäis reagoida? Oliko se niin karsee homma kun Piia ja Aki vähän sille räjähti? Ei mun mielestä, mutta meitäkin on moneen junaan.

Aivan, Aki sanoo heti alussa "kukaan ei mene hopea makuuhuoneeseen", Kadi rupee angstaa että meen minne haluun, isoveli voi vaan kieltää, Aki sanoo että Helillä on paha olo ja Kadi rupee jankuttaa "ei tonne oo menos kukaa" Samalla kun Aki ja Piia yrittää sanoa että asia on sillä pihvi.

Pistetäänpäs tällainen tyhmä kysymys tähän väliin:

Eikö se pitäisi olla "Sä olet heikoilla jäillä" ? Mitä v***ua se haittaa jos on heikolla hangella? :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom