Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
nyt ei kyl ymmärrä.. Kadi nyt on suunnillee yhtä nätti ku mun enon pihatoimistorakennus.

Veikö eno sinut aina sinne pienenä?
Tulee mieleen Raptorin biisi..

Tuota ohjelmaa on nyt todella vaikeaa seurata. Tuo Einari aiheuttaa niin kovaa myötähäpeää ja se, että naiset antavat hiplata avoimesti. Se on vain ystävyyttä? Joo, joo. Kyllä mullekkin kävisi tissit tyynyksi. Huomaa, että ihmiset käyttäytyy ihan eri tavalla tuolla talossa, mitä oikeasti käyttäytyisivät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D iteasias se rakens sen joku pari vuotta sitte..
harmi vaa et se einari saa jäähä taloo iha ku kaikki haluaa nähä kaikkea vitun outoa siltä. maria ois nii paljo nähtävämpi siin talos

maria on ehottomasti miellyttävin ja upein persoona. Paras vartaloinen, liian isorintainen, ja kauniit krepatut hiukset. mun ekal tyttöjutul aikanaa oli ihan samanlaine tukka :haart:

Mut jotenki tosiaa vaikkaki unelmanainen ulkosesti, ni 1242145 kertaa unelmanaisempi ihmisenä. ai van upea tyyppi. tulisin varmasti juttuun sen kanssa.

maxxxine on vaan jumalaisen kaunis, muttei muuta. maria on kaikkea. ja on sil aivan mieletön vartalo kaikenkaikkiaan.. loistoperse:nolo:

Hitto että sulla on outo naismaku... tai sit sussa on vaa jotai samaa ton Einarin kanssa etkä oo iha kadun kirkkain lamppu. :D

Voi luoja sai eilen pureskella sohvatyynyä myötähäpeästä! En vain vittu tajua miten kukaan haluaa, että joku on koko ajan kiinni ja hiplaamassa ja halailemassa, YÖK! Toinen pesee hampaita, niin Eikka senkun nysvää hanurissa kiinni :eek: Argh! No, ei se ole tyhmä joka käyttää tilaisuutta hyväksi, vaan se, joka sallii kaiken..

Akissa ärsyttää "mulla on niin hyvä bodi" asenne erityisesti, vaikka se nyt ei mitenkään erityisen pihvi kaveri olekkaan. Sama mieshän oli jo haastattelussa paitaansa riisumassa. Ja heti taloon tullessa "onpa täällä kuuma" ja otti hihattoman paidan päälle, eikä sillä etteikö hihatonta saisi käyttää, mutta...
Jokin minua vaan tuossa kaverissa ärsyttää :D

Harmi kun on heti ensimmäisessä äänestyksessä kaksi todella isoa persoonaa. Mieluummin esimerkiksi äänestykseen se blondi tyttö joka on aina hiljaa

Toivottavasti saisivat viinaa ja paljon kohta jotta näkisi miten nuo ihmiset käyttäytyvät tenussa.

Hitto että sulla on outo naismaku... tai sit sussa on vaa jotai samaa ton Einarin kanssa etkä oo iha kadun kirkkain lamppu. :D
Siit kirkkaudest en tiiä, et oonko spna, esl vai hehkulamppu, mut naismaku nyt on vaa yks osa ihmistä, myönnettäköön että kaikki, joka ikinen joka mut tuntee on sitä mieltä et mä oon ollu kahvilla ku naismakua on jaettu. Ja omanlaatuinen naismaku on imo suuri rikkaus.

Jumalalle kiitos etten einarissa tunnista itseäni;) Ja joo.. Noh, pitää kattoa sunnuntaina joskos sitä äänestäisi, koska eipä sitte taas oo reilua yrittää jättää mariaa taloon jos se ei haluaisi itsekään sitä.

Voi luoja sai eilen pureskella sohvatyynyä myötähäpeästä! En vain vittu tajua miten kukaan haluaa, että joku on koko ajan kiinni ja hiplaamassa ja halailemassa, YÖK! Toinen pesee hampaita, niin Eikka senkun nysvää hanurissa kiinni :eek: Argh! No, ei se ole tyhmä joka käyttää tilaisuutta hyväksi, vaan se, joka sallii kaiken..
Joo sama homma täällä...toisaalta ei sillä Tiinallakaan taida olla ihan kaikki asiat kohdallaan, tai ainakin hyvin teatraalinen persoona.:D Tossa Eikassa on kyllä jotain todella kummalista, toisaalta tuo tonne taloon hieman sitä "erilaisuutta":lol2:

Otettiin vuorokaudeksi 24/7 ja on tullu katottua aika tiukkaan. On vähän muuttunut suhtautuminen tuohon Einariin..Aluksi tuntui että sillä on asennetta ja vaikka mitä, nyt se alkaa kuulostaa lähinnä ärsyttävältä. Oikeesti jätkä pyrkii aivan koko ajan naisten iholle, ja taitaa sitä miehetkin kiinnostaa, varsinkin Aki. Ja noin minuutin välein päästää höhöhöhö -naurun, argh! :curs:

Analyysi Einarista:

Omien fiiliksieni ja näkemieni asioiden pohjalta [BB-lähetykset + irc-gallerian kuvat ja yhteisöt] olen sitä mieltä että Edgar alias Eikka aka Einari on tyyppiä, joka ensivaikutelmana antaa itsestään nörtin kuvan [kenties kuuluikin kouluaikoinaan nörttiporukoihin], muttei varsinaisesti ole nynny/pelkuri tai millään tapaa ujo/hiljainen tyyppi, vaan ennemminkin eriskummallinen, persoonallinen tapaus. Iso ripaus nörttiähän hänessä on, mutta rohkeat silmälasit ja kohtalaisen ulospäinsuuntautunut luonne kielii kuitenkin enemmänkin erikoisesta tyylistä, ja ennenkaikkea itseään älykkönä pitämisestä.

Ei siinä mitään, Eikka varmasti onkin älykäs kaveri, mutta pistän pääni pantiksi että kaikessa fiksuudessaan hän osaa olla myös tavattoman näsäviisas ja vanhanaikainen, ja väittäisin, että hän on lapsena ollut pikkuvanha tietäjä joka toisinaan raastaa vieraiden aikuisten hermoja. Eikka ei ole epäsosiaalinen, vaan tuo itseään tykö varsinkin naisille. Hän uskoo ja tietää että moniin naisiin vetoaa Eino Leinomaiset runonlausunnat, hellyys ja läheisyys, ilman että varsinaisesti miehiseen, dominanttiin tapaan käy kimppuun kuin sika limppuun. Ikävä vaan, usein naiset kokevat tämän jonkin aikaa herttaisena [jotkut sietävät käytöstä ikuisuuden], ja myöskin epäilevät häntä homoksi [tosin jos uskovat heteroksi, ajattelevat että hän on vaaraton]. Sivusta seuraajalle, ja joillekin naistyypeille tämä niin kohteena kuin katsojanakin tuo ällötyksen ja kuvotuksen, Eikka kun aika ajoin vaikuttaa lähinnä limaiselta lääppijältä.

Uskon myös että Einari tietää paljon seksistä ja etenkin naisen seksuaalisuudesta, onhan hän varmaankin lukenut kymmeniä tietokirjoja aiheesta, ja on selvillä missä naisen klitoris on ja kuinka nainen saadaan kiihottumaan, mutta väitän myös että Eikan tietämys ja taidot ovat pääasiallisesti teoriatasolla, en yllättyisi vaikka olisi poikuus tallella, pikemminkin yllättyisin jos näin ei olisi. Eikan pitää ehdottomasti, kaikessa erikoisuudessaan ja ällöttävyydessään saada jäädä vielä taloon jotta nähdään mihin tilanne kehkeytyy. Milloin tulee kunnolla alkoholia peliin... Alkaako jannu ottamaan enemmän pannuun? Vai saako Eikka itse pannuun? Miten estot katoaa humalassa, niin naisilta kuin Eikalta? Nähdäänkö kun Eikka saa ensimmäisen kerran?

Einari jatkoon! :D

Heti on Heka paska jätkä kun vähän yrittää ojentaa muita "Se varmaa kilahtaa", tuo Einari kyllä kyylää Tiinaa ja Kadia ku kiimanen hirvi
niinpä. mää en tajua tuota juttua. jos kukaan ei ns johda ryhmää niin sittenhän kaikki menee ihan päin helvettiä kun jokainen sooloilee omiaan.

mun mielestä aki on ok tyyppi. on hyvä jos joku on noin sinut oman kroppansa kanssa. ennemmin katson tuollaista meininkiä kuin sitä että se dissais itseään ja muut sitten kehuis häntä. hyvä tyyppi ainakin näin alun perusteella.
Ei muokaan tuo oman rungon hehkutus haittaa, mutta jotenkin se vaan särähtää korvaan kun on tottunut että paljon paremmassa kondiksessa olevat kundit sanoo että "no emmä ny tiiä, emmä ny missään hyväs kunnos oo" :)
siis tuohan se vasta vitun ärsyttävää onkin. henkilökohtaisesti en jaksa edes tuollaista kuunnella vaan sanon suoran että no et kyllä olekaan :D

jos itse saisin valita noista kaikista kuka lähtee, niin sen tumma tukkasen lyhyt hiuksisen likan pistäsin pois. en tiedä mikä siinä ärsyttää mua ku ei se oo oikein mitään puhunutkaan. jotenkin se koko olemus vaan ärsyttää.

jos itse saisin valita noista kaikista kuka lähtee, niin sen tumma tukkasen lyhyt hiuksisen likan pistäsin pois. en tiedä mikä siinä ärsyttää mua ku ei se oo oikein mitään puhunutkaan. jotenkin se koko olemus vaan ärsyttää.

Mä huomasin eilen saman asian siinä kun Einari ja Kadi jutteli ja tää tumma mimmi yritti väkisin päästä mukaan juttuun kuin joku huomionhakuinen lapsi.

Mä huomasin eilen saman asian siinä kun Einari ja Kadi jutteli ja tää tumma mimmi yritti väkisin päästä mukaan juttuun kuin joku huomionhakuinen lapsi.

Saman huomasin Sadusta minäkin, ennen taloon tuloaan väitti että aikoo olla pikemminkin johtajatyyppiä kun kerran on jossain tiiminohjaaja -koulutuksessa, mutta ainakin eilen näytti tosiaan pieneltä lapselta joka yrittää päästä juttuun mukaan.

Miks musta tuntuu et tässä on hirvee myötähäpeä koko ajan kun kattoo näitä ihmisiä? Oliks viime vuonna noi ihmiset yhtä teennäisiä ja ärsyttäviä lässyttäjiä kuin nyt? Musta ei...

Sit vitun viinaa sinne taloon niin nähdään kenessä on potentiaalia!

mua vituttaa tuo ainainen lääppiminen. ei ihmiset oo oikeesti tollasia

Luulen että Einarilla on kannattajia joten Maria saa lähtee:hyper:

Mä luulin et toi Jarkko(?) on ihan ok äijä, mut noi kehumiset panokokemuksista oli aika naurettavia. "Kyl hopeamitali taitaa kuulua mulle.":rolleyes:

Heka on tällä hetkellä yks suosikeista just sen takia et se ei vielä ole hiplannu tai halaillu ketään ja oikeesti yrittää tehä siellä jotain, mutta tietysti on synnyttänyt paljon närää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom