Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se Heka sentään niin vinkuheinä ole. Omien sanojensa mukaan hauista sillä ei ole, mutta ojentajalihas sentään löytyy.

177/60 mies ei ole vinkuheinä? Ihan 100% on :)

Kenties portsarin auktoriteetti kuultaa taustalla? Heka kun komentelee niin enemmänkin ottaa pattiin että joku 60kg vinkuheinäamis yrittää olla pomoa. Kaikista ei vain ole luonteviksi johtajiksi.

Portsarit ei kai sitten varmaan yleensä ole amiksia? Harvemmin luontainen auktoriteetti on koulutukseen sidottua. Vähän on vaikea ymmärtää miten tuo koulutus tähän liittyi.

Portsarit ei kai sitten varmaan yleensä ole amiksia? Harvemmin luontainen auktoriteetti on koulutukseen sidottua. Vähän on vaikea ymmärtää miten tuo koulutus tähän liittyi.

Mä en tiedä Hekan koulutusta, eli 'amiksella' en tarkoittanut että hän olisi käynyt ammattikoulun, vaan että käytös on välillä hieman 'amis-tyyppistä'. Tällä tarkoitan siis käsitettä 'amis'. Vaikea nyt sen enempää selittää koska se ei ole laisinkaan se pointti, vaan se ettei ks herralla ole luontaista johtamiskykyä, sen huomaa muiden ärsyyntymisestä. On eri asia osata ottaa ohjat käsiinsä kuin yrittää ottaa niitä. Toisille se johtaminen vaan sopii paremmin ja muut kuuntelevat/seuraavat mukisematta.

Ei kai tässä pitäisi mitään epäselvää olla, Mariia marssii tänään ulos ja lopettaa oman BB-kärsimyksensä? Harmi sinänsä, mutta onhan Einari niin huikea kaveri, että pakkohan sen on tuonne jäädä.

Mitäs muuten ootte mieltä, pahat eevat ja muut, onko se meidän Einari nyt gay vai ei? Mä olen ite 100% varma ettei ole, ei homomiestä nyt noin paljon voisi kiinnostaa naisten lääppiminen ja pussailu, vai mitä? Itseasiassa tämä Einarin kiima tuo meille vielä takuuvarmasti myötähäpeää jatkossa: Ensimmäisen kerran kun on kunnolla huikkaa, uskon Eikan vetävän nuoren, kiimaisen hirven lailla ton meininginsä yli ja silloin on näillä mimmeillä pitelemistä. Toisaalta vielä hauskempaa olisi, jos Eikka menettäisi poikuutensa (olen kanssa aika varma että se on vielä tiukasti tallella) BB-talossa. Vois mimmillä olla pieni morkkis seuraavana aamuna :)

Anyway, eiköhän tämän illan äänestys mene suht selkeästi Einarin taloon jäämisen puoleen. Seuraavaan äänestykseen joutuu Heka ja Satu, näin uskoisin.

bi se taitaa olla. ei tuosta umpi heteroakaan saa, ei sitten millään.

Mitäs muuten ootte mieltä, pahat eevat ja muut, onko se meidän Einari nyt gay vai ei? Mä olen ite 100% varma ettei ole, ei homomiestä nyt noin paljon voisi kiinnostaa naisten lääppiminen ja pussailu, vai mitä?

Edgar on seksuaalisesti avoin hetero [kenties jopa kokeilunhaluinen bissehtävä], tai bi, mutta ei missään nimessä homo.

Irc-galleriassakin hänen yhteisöissään on:

Elämänkatsomus ja filosofia
Ei ajatella kaksimielisesti, vaan monipuolisesti;D
- Kun ei vaan myönnetä että ollaan pervoja..:D

Mielipiteet
Homofobia on sairaus

Muut
Haukuin poikaystävääsi homoksi ja hän löi laukulla
- Niin, käsilaukulla.

Mielestäni ks yhteisöt [kuten muutkin jotka häneltä löytyy] kertovat aika paljon ;)

äläs ny neutris.

Kyllä meijän eikka hetero on :rolleyes:

Kyllä se on melkoinen persoona, että sen on pakko jäädä taloon. Tuo se semmoisen lisän tähän, muuten harmaaseen porukkaan.

Toisaalta kyllä se Eikka ärsyttää välillä 100-0. Mutta kuiten.

Meikä veikkaa lähtöjärjestykseksi seuraavaksi kolmeksi viikoksi.

- Maria
- Henkka
- Maxine

Kirjoitin kommenttini vitsillä. Hekahan eilen ylpeästi esitteli omaa ojentajaansa :rolleyes:

Ok. Hymiöt puuttui niin en ollut varma ja mä oon missannut tuon ojentajien esittelyn, olin varmaan vessassa.

Ja nyt BB!!!:hyper:

Onhan toi Maria hyvännäköinen. Paitsi että huippukroppa niin isot silmät jne. klassista kauneutta edustavia piirteitä. Bilemeikeissä ja -vaatteissa jossain Luxissa taitaisi monelle häntä kritisoineelle naiselle nousta kateus päällimmäisenä mieleen. Harmi, että varmaan tippuu ja tuo puolihinuri jää taloon.

Hajoon niin paljon tohon laulamiseen tuolla.... miks niiden pitää laulaa?

Megamasa jo äsken ärisi makkarissa ja etsi hirveellä vimmalla kaukosäädintä että saa pikkutelkasta äänen pois kun ne hoilotti siellä kuorossa. Mikähän siinä on että miehet ei kovin helpolla kestä noita joukkolaulantoja? :D

No ei sen puoleen, en minäkään hirveesti hoilottamista jaksa kuunnella, ellei sitten laula todella hyvin!

Hauskaa kommenttia heitti Satu Einarille sen kaksimielisyydestä, ei ole turhaan Edgarilla ks yhteisöä galleriassaan...

Repesin ihan täpöillä ku katoin tuota Einarin menoa siinä aerobikissä. :lol2:

Maria lähtee himaan tänään.

Edit : Toi Mira on kyllä ihan bueno.

Sivusilmällä katselen nyt tuota PigBrothellii ja en kyllä tajua mikä siinä kiinnostaa ihmisiä?! Siis i.h.a.n. kauheeta paskaa. Tavalliset ihmiset tekemässä ei mitään? Daa? En vaan tajuu.

Sivusilmällä katselen nyt tuota PigBrothellii ja en kyllä tajua mikä siinä kiinnostaa ihmisiä?! Siis i.h.a.n. kauheeta paskaa. Tavalliset ihmiset tekemässä ei mitään? Daa? En vaan tajuu.

Älä kanna siitä huolta, elämässä on paljon muitakin ihmeellisiä asioita mitä ei aina ymmärrä. Antaa olla vaan ja keskittyy omiin hommiin niin ei tarvi stressata lukuisista tv-ohjelmista ym turhaan.

Toi Einari on kyllä todella vastenmielisen näköinen ja kuuloinen jätkä. Naama näyttää hieman joltain kehitysvammaiselta.

Suositut

Back
Ylös Bottom