Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin! Nyt löytyy koko kansan suosikkipojullekin fanisivut.

http://einarinfanisivut.50webs.com/

:whip::whip:
pelimies.gif

On toi Eikka vaan niin äijä. Täytyy sanoo että oli kyllä miettimistä että miten saisin unta, kun mietin sitä hiljasuutta kaikissa noin 465 000 kotitaloudessa (uus enkka, sata tuhatta enemmän ku viime kaudella) kun toinen hakkaa televisiossa hanskaan. Ja vanhempien ilmettä mietin kans...

Mä odottelen kyllä jotain kunnon catfightia tonne, vielä tällä viikolla. Toinen osapuoli on Maria ja toinen ihan kuka vaan :)

Joo, huumorintaju on kiva juttu olla olemassa, mutten ymmärrä miten se liittyy tuohon idioottiin kommenttiisi. Ei missään nimessä huvittavaa, vaan typerää ja lapsellista.

Mua ainakin huvitti kun sen kirjotin. Jos et tykkää niin elä lue.

EDIT: Kirjoitin, että löisin turpaan jos tapaisin kadulla. Vertaa, vitun friikki äijä.

Räty huusi aikoinaan, kiskase niin että vittu repee, tuskin Sepi sitä tarkoitti kirjaimellisesti. Eikö?

Juu, mutta tulee muistaa, että täällä on viljalti moraalisesti korkeammalla tasolla olevia kirjoittelijoita, jotka eivät ymmärrä näin vulgaaria huumoria.

Kaikki on otettava ehdottoman tosissaan ja minun huumori on parasta huumoria.

Itse kyllä ymmärsin sen läpäksi, mutta joidenkin päivän pelastaa älytön moralisointi ja oman "aikuisuuden" korostaminen. Shaatana.

Ja uskon Sepin kyllä tarkoittaneen tuota kirjaimellisesti.

Juu, mutta tulee muistaa, että täällä on viljalti moraalisesti korkeammalla tasolla olevia kirjoittelijoita, jotka eivät ymmärrä näin vulgaaria huumoria.

Kaikki on otettava ehdottoman tosissaan ja minun huumori on parasta huumoria.

Itse kyllä ymmärsin sen läpäksi, mutta joidenkin päivän pelastaa älytön moralisointi ja oman "aikuisuuden" korostaminen. Shaatana.

Verrataan:

"Mä tappaisin sen"
"Mä vetäisin sitä turpaan"

Ensimmäinen on absurdi, mutta toisen suhteen voisikin joku olla tosissaan, joten mitä hauskaa siinä on?

Mua ainakin huvitti kun sen kirjotin. Jos et tykkää niin elä lue.
No miten muuten ton voi käsittää kun et pistä perään ees hymiöö? Siks toisekseen tommosta "huumoria" kuulee yleensä joskus yläasteella kun yks juntti heittää niin vitun hauskan turpaanveto vitsin ja muu apinalauma nauraa.
Ja ai että jawhead tekis oikeesti mieli nähdä sut joskus ja pistää kunnolla pataan, niin ärsyttävältä tyypiltä sä vaikutat.

Oho, oon mä melkonen huumoriheikki, meinas rahkat lentää näppikselle kun oli niin hyvä juttu, toivottavasti muutkin kun jawhead repes mun läpälle.

Hahaha toi Eikka on kyllä erikoinen jätkä, ei ärsyttävällä tavalla. Mitähän senkin jätkän päässä liikkuu :D :lol2:

Jotenkin aika hiljainen alku tässä tämän vuoden kisassa on ollut, suurin osa vaikuttaa aika varovaisilta. Maria lähinnä on vituttanut käytöksellään - joo on se ihan hyvännäköinen ja isot tissit mutta taisi todellisuus iskeä vähän rajusti kasvoille, kun hänestä ei tullutkaan kaikkien palvomaa pikku prinsessaa talossa.

Kadi vaikuttaa Duracelilta, saas nähdä koska muut kyllästyy sen riekkumiseen. Tiinalta odotan vähintään jotain ryhmäseksisessioita saunassa. Ensimmäinen viinankittausiltama voi olla mielenkiintoista seurattavaa.

Minusta tuntuu tänä vuonna ettei tule kovin tarkasti tuota BB:a seurattua. Viime vuonna tuli katsottua kun asukasvalinnat oli jokseenkin onnistuneita, tänä vuonna on vain muutama persoona joita voisi ihan mielenkiinnolla seurata. Nämä mielenkiintoiset tapaukset kun lentää pois, niinkuin yleensä käy, menee koko homma ihan vitun tylsäksi.

Seuraamisen arvoiset asiat:

-Einari (ihme koheltaja)
-Aki ja Nymfo (Kysymys kuuluu; tarjoaako Nymfo Akille tavaraa, jos tarjoaa, ottaako Aki tavaran vastaan?)

Siinäpä ne. Nuo muut tyypit on ihan vitun tylsiä.

No miten muuten ton voi käsittää kun et pistä perään ees hymiöö? Siks toisekseen tommosta "huumoria" kuulee yleensä joskus yläasteella kun yks juntti heittää niin vitun hauskan turpaanveto vitsin ja muu apinalauma nauraa.
Ja ai että jawhead tekis oikeesti mieli nähdä sut joskus ja pistää kunnolla pataan, niin ärsyttävältä tyypiltä sä vaikutat.

Oho, oon mä melkonen huumoriheikki, meinas rahkat lentää näppikselle kun oli niin hyvä juttu, toivottavasti muutkin kun jawhead repes mun läpälle.

Tää on tätä huumoria kato.. jatka samaan malliin :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vitsi "Vitsi (saks. Witz) on kirjallinen tai suullinen huumoripitoinen lyhyt kertomus, joka voi pukea tavallisenkin tapahtuman huvittavaan muotoon. Vitseissä on usein yhdistetty kaksi käsitteellisesti täysin eri asiaa aasinsillalla yhteen. ... Vitsi voi olla myös vaikeasti tajuttava, jolloin siihen liittyy hauskuuden lisäksi älyllinen haaste.
Vitseillä käsitellään myös kiellettyjä aiheita, tabuja. Vitsin avulla aihe tulee käsitettävään muotoon. Vitseissä yleensä pitää tuntea vitsin viitekehys (konteksti), ennen kuin vitsi edes naurattaa. Vitsi on mauton, jos se loukkaa kohderyhmäänsä."

Tuossa copypastettu jotain määreitä vitsistä. Ehkä tuossa on joku älyllinen haaste sitten olemassa kun en tajuu. Tai sitten lyömistabu on muutettu käsiteltävään muotoon? Vulgaaria huumoriakin kyllä ymmärrän, mutta "haahaa, vetäisin sitä turpaan" ei nyt mitenkään ole huvittavaa ja vitsinyritelmänäkin äärimmäisen tylsä. Olisit edes vetänyt täysillä perseilyksi niin ehkä tällaiset rajoittuneetkin olisi ymmärtäneet. Esim. "jos toi tulisi vastaan, hakkaisin sen veriläjäksi ja harjoittaisin jäljelle jääneen läjän kanssa rankkaa anaalipenetraatiota". Jaa, ei tuokaan kyllä ole vitsi tai huumoria määritteiden mukaan, mutta tuota nyt ei voi ottaa kovin tosissaan. Juuh...

Sorry offtopic ja minun osalta jahkaaminen jäi tähän. Huumori monisanaisempana ja räikeämpänä kiitos.

edit: Lisätään huumorin määre, johon ei tuo kommentti myöskään sovi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori
Huumori on viestinnän muoto, jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä. ...Usein huumorissa hauskaa on yllätyksellisyys. ???

Juu-u. Muuten ihan hyvä.. paitsi että se oli huumoria, läppää, eikä vitsi. Vitsi on huumoria mutta huumori ei välttämättä ole pelkkä hassu juttu vitsi haha.

Noin arviolta.. kuinka monta ihmistä.. vaikka miljoonasta, vetää toista lättyyn ihan sen takia että se näyttää tyhmältä tai nolaa ittensä telkkarissa?

On muuten harvinaisen samannäköinen, varsinkin suu on molemmilla tuollainen kauhee leipäläpi, luulis moisesta mahtuvan sapuskaa hiukan enemmän kuin mitä on näyttänyt Aino-Einarilla menevän.
:
eritoten eikan ja uotisen artikulaatiossa on paljon samaa. kannattaa pistää merkille:)

En tiedä onko täällä jo, mutta
Einarin galleriakuvat :D :D :D
Jumalauta on karu äijä.
Epäilen että menee aika pitkällekkin tuolla, porukka haluaa kattoa kun se urpoilee ihan kympillä. :D

Eikka ounas kaikki ku vänkkäili tokana yönä. Tän tyypin on pakko olla taktikoija, ja sieltä parhaimmasta päästä! :D

Tiinasta ei tiedä, antaako hän vain ymmärtää vai... Tiedä vaikka joku muu ennättää tavaran jakoon ensin?

Ikävöin Mari Kakon pakaroita.:(

Jarkko ja Aki tuntuisivat potentiaalisimmilta pärjääjiltä. Naisista ei oikein kukaan vakuuta. Toki Kadi ollut paljon äänessä, mutta saattaa ruveta ärsyttämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom