Joo o.. turhaan tuhlaan rahani jos mariaa äänestän. mutta marialle on täältä suunnalta menossa plussia 3-5
Maria ku nimenomaan on aito, ja aitoudessaan ja koko siinä tyylissään miten se käyttäytyy niin lutunen että. Mä harvoin käytän ehkä sanaa ihana, mutta tähän kohtaa se sopii. Mariassa on sitä jotain. Tekis mieli halata sitä, se on nii sulonen siinä tyylissään. Jotenkin niin nainen ku nainen voi olla nainen. se on niinku nainen ^2
en kyl tajuu miten joku voi pitää sen tyyliä ärsyttävänä, just lutusen ihana
:haart:
Jotenkin ne ilmeet, ja eleet ja koko se luonne vaa osuu nii yks yhtee mun maun kanssa. Onneks mä en o tuol, ihastuisin varmaa 5 sekunnissa. Ihan uskomattoman sulosta se koko maria, ja se koko se olemus ja asenne., sitä just naisessa kaipaa..
Ettei menisi ihan marian hehkutukseksi.. se on ihanaakin ihanamman oloinen ihminen, niin muista huomioita:
Einarilla on päässy selkeesti pesiytymää lepakoita tapuliin, miten sanois ettei oo kaikki astiat kaapissa. en tykkää, se ei oo mun kuppi teetä. Jotenkin vituttaa yli kaiken tollaset ihmiset.
Aki. symppis. jotenkin vaikee sanoo, muuta mut minust iha jees.
Sauli.. No homo mikä homo, mut varmasti tosi viimesenpäälle mukava tyyppi, vaikkaki liian neiti. aika +-
Kadi.. vittu että osaa olla ylihypetetty muija. Nätti ku jääkarhu. oikeesti. Enpä lämpene. Tosi tosi ärsyttävä adhd. Toisaalta sen aksentti on valtavan seksikäs
kuuntelee ihan sitä puheen tyyliä niin ilolla.
Maxxxine.. Ihana. kertakaikkiaan kaunis tyttö. todella söötti, suloinen ku kissanpentu. Muuten siit onki vaikee saaha mitää kuvaa. tosi ihana ja kaunis, mut ei käyttädy mitenkään lumoavasti, toisin ku maria, joka on sellanen jonka läsnäolo lumoaa ihan totaalisesti.
Maxxxinessa näkee sen että tosi tosi sulonen paketti ei vaa oo silti mitää kovin ihmeellistä jos nainen ei oo sellain oikeeltaval ihana, niinku maria, vaikka ulkosesti pärjää kyllä ihan hyvin vertailussa. Jotenkin maria vie voiton sen ihanan persoonan ja jotenki vaa ihanien eleiden ja koko sen tyylin avulla, vaikka maxxxine kakkossuosikkina onkin tosi sulonen, ja nätti. kyl mulle kelpais.
Piia ? se tummatukkainen Raybunny. Ihan VITUN HIRVEÄ!!!!!!!!!!!!!! hyi vittu miten voi nainen olla pelottavan ja ahdistavan näköinen. tosi kammottava ilmestys. enpä todellakaa haluais ikinä jutella sen kanssa, ylimielisen olonen. sitäpaitti tuo ulkosesti mielee yhen mun tunteman yyberkusipäämuijan.
En todellakaa haluais ikipäivänä olla lähelläkää ketää josta oikein hehkuu pahaa karmaa ja joka ärsyttää mua iha vitusti olemassaolollaan. toivottavast äänestävät pian vittuun sielt.
sähkötarvikemuija aka. tiina. no enpä lämpene tollaselle nii yhtää. taitaa olla iha vitun idari. Miten vitussa voi joku antaa itseään noin vitun ihmehyypiön ahistella, siit eikast ei tiiä mitä se tekee. jotenki tulee kylmät väreet siit. potentiaalisen raiskaajan olonen. Tiina on hyväuskonen hölmö. enpä perusta.
Se autotuunaaja.. Olisin kaveri sen kanssa, jos sen tuntisin. oon aika varma. juttuu riittäis! miehist suosikki. ei vaa oikein oo mun nimimuisti kovin hyvä.
sitte se pulleampi nallekarhujätkä pohjanmaalta on kai ehkä iha harmiton. jotenki aneeminen jätkä tosin.
just my 50 cents