Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulin et toi Jarkko(?) on ihan ok äijä, mut noi kehumiset panokokemuksista oli aika naurettavia. "Kyl hopeamitali taitaa kuulua mulle."
Mä luulin et toi Jarkko(?) on ihan ok äijä, mut noi kehumiset panokokemuksista oli aika naurettavia. "Kyl hopeamitali taitaa kuulua mulle."
Einarin kyllä pitää pysyä talossa, sata kertaa enemmän viihdearvoa kuin Mariassa. Tietysti joku voi tykätä katsella mököttämistäkin.
Maria vaan möllötti tylsänä sängyssä ja pureskeli taas kokoajan kynsiään... :urjo:
Ettei vaan pätisi tähänkin kaveriin se "tyhjä tynnyri kolisee koviten" sananlasku.
Mikäs tää Sonera -episodi sit oli viime vuonna?Aika usein se pitää paikkansa.
Minkä takia toi BB oikein pihistelee sitä viinaa? Eiks ne ymmärrä, et se kiinnostaa ihmisiä kaikkein eniten. Voi olla, että viime vuoden Sonera-episodin vuoksi viinan kanssa ollaan varovaisia. Toivottavasti asia ei ole näin.
Mikäs tää Sonera -episodi sit oli viime vuonna?
Mika poistettiin talosta ja se pääsi selittelemään virkavallalle "raiskaus"yritystään.
Mika sai tietojeni mukaan hommasta ehdollista.
Todettiin muuten syylliseksi siihen.
Mika sai tietojeni mukaan hommasta ehdollista.
kieltämättä myötähäpeän tunne oli valtava siinä lopussa missä ne hoilas sitä typerää/lapsellista laulua. maria oli ainut järkevä ja ei lähtenyt mukaan. katsoikin sillä ilmeellä niitä muita että ei jumaleisson mitä spedejä täällä on.[nelo];1661252 sanoi:Ei tätä oikeasti pysty seuraamaan enää täysivaltaisesti, aivan pakko surffata koneella samaan aikaan tai vastaavaa ettei kilahda kaikesta siitä myötähäpeästä. Aivan uskomatonta..
on muuten saletisti seuraavassa äänestyksessä. mun mielestä heka on ihan mies paikallaan. pitää vähän jotain rotia tuolla talossa.Heka on tällä hetkellä yks suosikeista just sen takia et se ei vielä ole hiplannu tai halaillu ketään ja oikeesti yrittää tehä siellä jotain, mutta tietysti on synnyttänyt paljon närää.
kieltämättä myötähäpeän tunne oli valtava siinä lopussa missä ne hoilas sitä typerää/lapsellista laulua. maria oli ainut järkevä ja ei lähtenyt mukaan. katsoikin sillä ilmeellä niitä muita että ei jumaleisson mitä spedejä täällä on.
tähän mennessä mun mielestä se aki vaikuttaa kaikkein järkevimmältä tyypiltä. muut vaikuttaa jotenkin helkkarin lapsellisilta vaikka ikää kuitenkin osalla on jo ihan mukavasti.
on muuten saletisti seuraavassa äänestyksessä. mun mielestä heka on ihan mies paikallaan. pitää vähän jotain rotia tuolla talossa.