Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tätä oikeasti pysty seuraamaan enää täysivaltaisesti, aivan pakko surffata koneella samaan aikaan tai vastaavaa ettei kilahda kaikesta siitä myötähäpeästä. Aivan uskomatonta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä luulin et toi Jarkko(?) on ihan ok äijä, mut noi kehumiset panokokemuksista oli aika naurettavia. "Kyl hopeamitali taitaa kuulua mulle.":rolleyes:

Ettei vaan pätisi tähänkin kaveriin se "tyhjä tynnyri kolisee koviten" sananlasku.

Einarin kyllä pitää pysyä talossa, sata kertaa enemmän viihdearvoa kuin Mariassa. Tietysti joku voi tykätä katsella mököttämistäkin.

Mä luulin et toi Jarkko(?) on ihan ok äijä, mut noi kehumiset panokokemuksista oli aika naurettavia. "Kyl hopeamitali taitaa kuulua mulle.":rolleyes:

Minusta se totes sen silleen... noh, hiljaiseen ja rauhalliseen tyyliin. Ei kehuskellut, kunhan totesi. Minusta Jarkko ei kyllä miltään varsinaiselta 'naistenmieheltä' vaikuta, mutta toki portsarin ammatissa on puolensa, siinä varmaan suurin syy saldoon...

Itse en kyllä ymmärrä määrällä kehuskelua. Se on nimittäin niin että ei se määrä vaan se laatu... :thumbs:

Einarin kyllä pitää pysyä talossa, sata kertaa enemmän viihdearvoa kuin Mariassa. Tietysti joku voi tykätä katsella mököttämistäkin.

Maria vaan möllötti tylsänä sängyssä ja pureskeli taas kokoajan kynsiään... :urjo:

Ennustan että Einari voittaa koko paskan. On se vaan ihan ällöttävän ykkönen kaikessa omituisuudessaan :rock:

:jahas:

Jakon pinnat kyllä laski äsken. Turhanpäivästä pätemistä panoilla. Muuten on ollut tähän mennessä mun mielestä paras. Henkka on aika ärsyttävä, tuskin tulis paljon sen kans juteltua jos ite ois tuolla. Kaiken kaikkiaan tuntuu muutenkin että tänä vuonna on aika paska porukka tuolla. Eka tuotantokausi selkeästi paras tähän mennessä.

Mua rupesi kyrpimään se Satun kiherrys Timon karvon kimpussa. Vittu get a room! Muutama päivä jo mennyt ja alkaa jo pariutuminen, ärsyttävää. Nyt viunaa taloon ja PIAN :evil:

Maria vaan möllötti tylsänä sängyssä ja pureskeli taas kokoajan kynsiään... :urjo:

Luultavasti se jo tajuaa että lähtö tuli, ei se ainakaan yleisöä puolelleen voita tuolla käyttäytymisellä. Ei tosin voittaisi myöskään sillä että alkaisi vetämään jotain iloista roolia, eli pattitilanne ja sunnuntaina pois.

Einarille jos olisi noita ulkoisia apuja edes hiukan enemmän niin kyllä se vaan uis tuolla jonkun housuihin. Ellei useammankin.

Ettei vaan pätisi tähänkin kaveriin se "tyhjä tynnyri kolisee koviten" sananlasku.

Aika usein se pitää paikkansa.

Minkä takia toi BB oikein pihistelee sitä viinaa? Eiks ne ymmärrä, et se kiinnostaa ihmisiä kaikkein eniten. Voi olla, että viime vuoden Sonera-episodin vuoksi viinan kanssa ollaan varovaisia. Toivottavasti asia ei ole näin.

Aika usein se pitää paikkansa.

Minkä takia toi BB oikein pihistelee sitä viinaa? Eiks ne ymmärrä, et se kiinnostaa ihmisiä kaikkein eniten. Voi olla, että viime vuoden Sonera-episodin vuoksi viinan kanssa ollaan varovaisia. Toivottavasti asia ei ole näin.
Mikäs tää Sonera -episodi sit oli viime vuonna?

Mikäs tää Sonera -episodi sit oli viime vuonna?

Saivat viinaa, tulivat humalaan. Sonera ja yks Mika roikkuivat koko illan toisissaan, menivät nukkumaan, Sonera nukahti ja Mika yritti riisua sen housut. Eli ihan normi ilta mutta kauhea haloo siitä nousi.

Mika poistettiin talosta ja se pääsi selittelemään virkavallalle "raiskaus"yritystään.

Ei se Jarkko niillä panoillaan erityisemmin kehuskellut. Kattelin homman suorana. Muut rupesi siltä asiasta alunperin kyselemään ja Jarkko totesi vaan miten asia on. Vaatimaton ja itseironinen kaveri loppujen lopuksi.

Toivottavasti seuraavaan äänestykseen otetaan Maxine ja Sauli, tyypit ei tee siellä talossa ei sitten yhtään mitään. Hyvä jos huomisen jaksossa nähtäs pientä bilettämistä, ihan mielenkiintoista nähä mitä seuraa.

Siirsin tästä kuvia toiseen ketjuun koska osa tulee näkemään niitä varmaankin vasta sunnuntain lähetyksessä.

MUISTUTUS!!!

Tässä ketjussa mennään samaan tahtiin kuin mitä televisiossa näytetään, eli spekuloidaan tapahtuneita/ennustetaan tulevaa jne jne, ja käydään kaikenlaista muutakin jälkipuintia, joten juonipaljastukset ja muut reaaliajassa tapahtuvat, tai ennakkojutut tuohon toiseen ketjuun.

[nelo];1661252 sanoi:
Ei tätä oikeasti pysty seuraamaan enää täysivaltaisesti, aivan pakko surffata koneella samaan aikaan tai vastaavaa ettei kilahda kaikesta siitä myötähäpeästä. Aivan uskomatonta..
kieltämättä myötähäpeän tunne oli valtava siinä lopussa missä ne hoilas sitä typerää/lapsellista laulua. maria oli ainut järkevä ja ei lähtenyt mukaan. katsoikin sillä ilmeellä niitä muita että ei jumaleisson mitä spedejä täällä on.

tähän mennessä mun mielestä se aki vaikuttaa kaikkein järkevimmältä tyypiltä. muut vaikuttaa jotenkin helkkarin lapsellisilta vaikka ikää kuitenkin osalla on jo ihan mukavasti.
Heka on tällä hetkellä yks suosikeista just sen takia et se ei vielä ole hiplannu tai halaillu ketään ja oikeesti yrittää tehä siellä jotain, mutta tietysti on synnyttänyt paljon närää.
on muuten saletisti seuraavassa äänestyksessä. mun mielestä heka on ihan mies paikallaan. pitää vähän jotain rotia tuolla talossa.

kieltämättä myötähäpeän tunne oli valtava siinä lopussa missä ne hoilas sitä typerää/lapsellista laulua. maria oli ainut järkevä ja ei lähtenyt mukaan. katsoikin sillä ilmeellä niitä muita että ei jumaleisson mitä spedejä täällä on.

tähän mennessä mun mielestä se aki vaikuttaa kaikkein järkevimmältä tyypiltä. muut vaikuttaa jotenkin helkkarin lapsellisilta vaikka ikää kuitenkin osalla on jo ihan mukavasti.
on muuten saletisti seuraavassa äänestyksessä. mun mielestä heka on ihan mies paikallaan. pitää vähän jotain rotia tuolla talossa.

Mä ajattelin tuon pumppulaulun taas niin että muut uskalsivat/kehtasivat heittäytyä leikkisiksi ja lapsellisiksi ja pistää hetkeksi 'aivot narikkaan'. Vitsihän se oli ja silkkaa hulluttelua/pelleilyä, tarkoitus pitää hauskaa. Mielestäni isossa porukassa toimeen tuleminen edellyttää juurikin kykyä ja halua heittäytyä tilanteisiin, ja olla välittämättä siitä kuinka 'aikuismaista' mikäkin käytös on. Itse en pumppulauluja harrasta, mutta olisin hassutellut mukana, kerrankos sitä irrottelee. Ennemminkin pitkään katson henkilöä joka jurottaa hiljaisena osallistumatta yhteisiin leikkeihin, tuollaisessa yhteisössä kun sivuun vetäytyminen ei toimi.

Mitä tulee Hekaan niin kyllä, johtajiakin tarvitaan ja ohjeita ym tulisi lukea ja kuunnella eikä kaikkien häsätä yhteen ääneen. Jonkun tulisi aina ottaa ohjat käsiinsä jotta homma toimii, mutta liika on liikaa. Heka vaikuttaa ehkä jokseenkin määräilevältä, semmoisella ärsyttävällä tapaa. Itse katselisin ennemmin Jarkkoa ohjaksissa, hän osaa ohjata [ainakin tähän mennessä] muita rauhallisella tyylillä, niin ettei muita ala ottamaan pannuun. Kenties portsarin auktoriteetti kuultaa taustalla? Heka kun komentelee niin enemmänkin ottaa pattiin että joku 60kg vinkuheinäamis yrittää olla pomoa. Kaikista ei vain ole luonteviksi johtajiksi.

Ei se Heka sentään niin vinkuheinä ole. Omien sanojensa mukaan hauista sillä ei ole, mutta ojentajalihas sentään löytyy.

Suositut

Back
Ylös Bottom