- Ikä
- 38
ei mulla sitä printtiversiota tässä enää käsillä ole, mutta olin niin selkeästi lukevinani että 2002, mutta toki voin olla väärässä.?Ilta-sanomilla on vissiin tullut pieni moka paperiversioon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei mulla sitä printtiversiota tässä enää käsillä ole, mutta olin niin selkeästi lukevinani että 2002, mutta toki voin olla väärässä.?Ilta-sanomilla on vissiin tullut pieni moka paperiversioon
ei mulla sitä printtiversiota tässä enää käsillä ole, mutta olin niin selkeästi lukevinani että 2002, mutta toki voin olla väärässä.?
muropaketista löytyi tällainen versioKyllä ainakin radio rockin aamussa puhuivat vuodesta 2002. Lukivat siellä siis iltapäivälehtiä..
Minkä takia noi on markoissa noi summat, eikö tollon ollu jo Eurot käytössä? :S
Minkä takia noi on markoissa noi summat, eikö tollon ollu jo Eurot käytössä? :S
Akin äiti kertoo netti IS:ssä:
Vuonna 1992 rötöstelyt kuitenkin loppuvat kuin seinään ja viimeiset 15 vuotta Aki on elänyt kuin mallikansalainen. Akin äiti kertoo IS:lle, että muutos todellakin tapahtui nopeasti.
Loppui ku seinään?Entäs tuo 2002? HEH!:lol2:
Akin äiti kertoo netti IS:ssä:
Vuonna 1992 rötöstelyt kuitenkin loppuvat kuin seinään ja viimeiset 15 vuotta Aki on elänyt kuin mallikansalainen. Akin äiti kertoo IS:lle, että muutos todellakin tapahtui nopeasti.
Loppui ku seinään?Entäs tuo 2002? HEH!:lol2:
Sellaisen voi hyvin ns. unohtaa että matsaa tuolla kadulla nuorena ja saa siitä sakkotuomioita.
Niemi ja toinen naishenkilö ovat yksissä tuumin tehneet ruumiillista väkivaltaa uhrille, siten, että Niemi on tukasta repimällä kaatanut uhrin maahan ja potkaissut häntä kaksi kertaa päähän. Sen lisäksi toinen vastaajista löi uhria.
...
Uhri valittiin sattumanvaraisesti. Tuomion perusteluissa kerrotaan pahoinpitelyn tapahtuneen asianomistajaan, joka ei ollut provosoinut tai antanut mitään aihetta pahoinpitelylle.
Heli oli mukana kapakkatappelussa kolme viikkoa sitten Wanha Mestari -ravintolassa Orimattilassa.
- Helin ja erään toisen naisen välille syttyi tappelu kapakan ulkopuolella. Heli tarrasi naista hiuksista ja löi tätä. Lopulta nainen sai kammettua Helin alleen ja sai tämän lupaamaan, ettei jatkaisi tappelua. naisen päästettyä hänet vapaaksi Heli jatkoi kuitenkin tappelua ja potkaisi häntä ohimoon. Näytti aika pahalta. Onneksi poliisit tulivat juuri silloin ja veivät Helin putkaan
Toki tuomitsen väkivallan, mutta täytyy muistaa että aina on syytetyn totuus, asianomaisen totuus ja sitten se oikea totuus. Eli emme me tiedä kaikkia tosiseikkoja näistä asioista. on helppoa osoittaa sormella jotakuta ja olettaa tuomion perusteella ihmisestä vaikka mitä!! Erehdyksiä sattuu ja tappeluita syntyy hetken mielijohteesta, Kioskiryöstöt eivät synny samalla tavalla kuin baarikahakat!! Eikö vain?
Mielestäni aivan eri kategoriaa!!!!
BB:n hallussa on kaikki oikeuden toimittamat asiakirjat. Lisäksi jos sopimuksessa KYSYTÄÄN onko sinua tuomittu rikoksesta niin ei siihen mitään viivaa vedetä..Akihan yritti nimenvaihdon avulla selvitä tästä..Vaimoke ei tienny, työnantaja ei tiennyt eli ei ihan normaalia tuollainen.."kyllähän me kaikki ollaan nuorina pahoja tehty" - "Ei vanhoja muistella"..No mut toi aikaväli on mun mielestä kuitenkin niin eri luokkaa. Olkoon eri arvoisia noi Helin ja Akin rötökset, mutta ei mun mielestä pitäisi enää rankaista n. 15 vuotta vanhasta rikoksesta. Musta tuntuu, että Akia varmasti kaduttaa ja hävettää nykyään noi hölmöilyt. Eihän sen oma avovaimokaan tiennyt tästä.
Helin hölmöilyt on kuitenkin sen verran tuoreempia, että mun mielestä noita pitäis kohdella tasavertaisesti siinä mielessä, että Heli joutais ulos samalla tavalla.
Vai onko tässä käynyt niin, että BB on käsittänyt Ilta-Sanomien jutusta niin, että tää on tapahtunut 2002? Mä en näe 24/7:aa joten näen kohta sen pk-huoneen tapahtuman.
Lainauksia
Heli oli mukana kapakkatappelussa kolme viikkoa sitten Wanha Mestari -ravintolassa Orimattilassa.
- Helin ja erään toisen naisen välille syttyi tappelu kapakan ulkopuolella. Heli tarrasi naista hiuksista ja löi tätä. Lopulta nainen sai kammettua Helin alleen ja sai tämän lupaamaan, ettei jatkaisi tappelua. naisen päästettyä hänet vapaaksi Heli jatkoi kuitenkin tappelua ja potkaisi häntä ohimoon. Näytti aika pahalta. Onneksi poliisit tulivat juuri silloin ja veivät Helin putkaan
Ei ainakaan parantanut ihmisten kuvaa ulkomaalaisista..
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?566567Tuli sitten laihdutustehtävä. 10kg pitää yhteispaino tippua torstaihin mennessä. Oiskohan pari litraa vettä ennen punnitusta paikallaan.