Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Oli aika hupia seurata kuinka tietämätön ihminen voi olla noiden lisien kanssa.... itse kyllä epälen että Jarkko, se uusi kaveri ja se blondi muija tietää niistä mutta eivät tahalla kerro..
Nimet hieman hämäriä kun en ole paljoa seurannut mutta kun näkyy ilmaiseksi ja saikulla ei ole muutakaan tekemistä...

Älä huijaa. Olet kuitenkin ottanut lomaa töistä, että voit katsella 24/7:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä huijaa. Olet kuitenkin ottanut lomaa töistä, että voit katsella 24/7:)

Itseäni lainaten:
Nyt olisi ensiviikon perjantaihin asti töitä ja sitten alkaa loma joka kestää kuun loppuun. Eli tarkoituksena mennä mökille lomailemaan ja kun mökin ympärillä on lähes 68 000hehtaaria metsästysalueita niin siinäpä se loma menee kierrellessä niitä

Ja tuolla ei näy edes digiboxilla töllö.... kun kuuluu siihen kuuluisaan katve alueeseen.

Siis viikkotehtävänähän on pudottaa yhteispainosta 10 kg.

Sauli: "Mä en ainakaan ota sitä Nightii. Kun siinä ihan sikana proteiinia ja proteiini kasvattaa lihasta.
Niko: "Ja levossa lihas kasvaa." (Niko liikunnanohjaajaopiskelija).
Kyse oli siis Sports Nutritionin Night Time -yöproteiinista.

Tellu ja Kadi ei uskalla tehdä paljon lihasliikkeitä (-> käyttää isompaa vastusta aerobisissa laitteissa siis), kun tulee "ihan sikahelposti lihasmassaa".

Maxine: "Jos sä syöt 2500 kalorii ja kulutat 3000 kalorii päivässä, niin sitten se 500 kalorii sä laihdut..."

Kadi: "Mä laihdun helposti 1,5 kg päivässä."

Siis viikkotehtävänähän on pudottaa yhteispainosta 10 kg.

Sauli: "Mä en ainakaan ota sitä Nightii. Kun siinä ihan sikana proteiinia ja proteiini kasvattaa lihasta.
Niko: "Ja levossa lihas kasvaa." (Niko liikunnanohjaajaopiskelija).
Kyse oli siis Sports Nutritionin Night Time -yöproteiinista.

Tellu ja Kadi ei uskalla tehdä paljon lihasliikkeitä (-> käyttää isompaa vastusta aerobisissa laitteissa siis), kun tulee "ihan sikahelposti lihasmassaa".

Maxine: "Jos sä syöt 2500 kalorii ja kulutat 3000 kalorii päivässä, niin sitten se 500 kalorii sä laihdut..."

Kadi: "Mä laihdun helposti 1,5 kg päivässä."

täytyypä katsoa

Perkele että mulla menee hermo kaikkiin muijiin jotka ovat sitä mieltä että. "mulle tulee niin helposti lihasmassaa" Jos tähän löytyisi sellainen "sarjamurhaaja hymiö" niin se olisi nyt paikallaan.

ps. juuri mimmien puolella tuli treadi jossa otsikkona: saan lihaksia liian helpolla..... mitä hemmettiä????? Mistä näitä oikein syntyy????

Haha, ei helvetti. Seuraan kylläkin ihan koosteiden tahtiin mutta tuli luettua pari juttua sivuilta ja Jussi ja Jarkko nyt näyttäis jotain ees tietävän jostain... esimerkiks sen, että ei tossa ajassa mitään helvetillistä rasvanpolttoa ehdi saamaan aikaan, nesteillä kikkailua vaan.

Olis näkemisen arvoista kun tehtävä menee vituilleen ja noi pahimmat uunot onkin pöhöttyny parin kilon verran.

Hahaa!! Toi tehtävä kusee..

Päivällä ne jo sijoitti rahansa.. Röökiä oli tulossa monta toppaa! Mahtaa vitutella kun tajuu, et Kadi bulkkas 4pväs 7,8kg :D

Ja tämän päivän punnituksen mukaan Kadille on tullut yksi kilo lisää painoa.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtml

Olisi hauska nähdä, kun asukkaille ilmoitettais toi välipaino. Kadi alkais varmaan paukuttaa nyrkeillä reisiä ja selittäis: "Mähän sanoin, että mulle tulee niin helposti tänne lisää lihasmassaa. Mä tein eilen tota stepperii ja kuntopyörää liian isolla vastuksella." Tähän varmaan Sauli lisäisi: "Niin sitten sä otit vielä tota proteiiniiiii. Ja proteiini kasvattaa lihaksii."

Olisi hauska nähdä, kun asukkaille ilmoitettais toi välipaino. Kadi alkais varmaan paukuttaa nyrkeillä reisiä ja selittäis: "Mähän sanoin, että mulle tulee niin helposti tänne lisää lihasmassaa. Mä tein eilen tota stepperii ja kuntopyörää liian isolla vastuksella." Tähän varmaan Sauli lisäisi: "Niin sitten sä otit vielä tota proteiiniiiii. Ja proteiini kasvattaa lihaksii."

Hehehee..."Nää hormoonit on just tätä, mä inhoon lihaksii. Mä en tykkää ku mun reidet turpoo enkä mahu 12 vuotiaiden tyttöjen farkuihi" said little gay Sale

WAU, tuikkulyhdyssä palaa kynttilä, eroottista!

olhan siin alasti paljussa olossa erotiikkaa.. vilahti pimpsaki.
posliini sellainen

No ku eipä oo nauhal. valitan, Tiina whateva kuitekki kyseessä, ku se poistu paljusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom