Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

kyllä saa harvinainen pässi olla ,kyllähän nuo vasikat [seiska] selvittää vaikka juuri rahaa lupaamalla kaikki sotkut mitä esim.nuorempana on tehnyt.
ei voi kun ihmetellä ihmisen typeryyttä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seiska on tehnyt taas urotyön! Haastaakohan Aki lehden oikeuteen noista paljastuksista. Saattaa äijää hieman vituttaa.

Hyvä että lähti. Se jätkä oli totaalinen sovinisti.. Todellinen tasa-arvon kannattaja.. Paskanmarjat.

"Sä olet mulle pelkkä nainen"
"Sahaa! Sahaa! Ootsä joku nainen vai?! Häh!?!?"
"Sahaa nainen sahaa!"

Saatanan jeesustelija. Hyvästi!

Olisihan noista pitänyt kertoa, olisiko?

Ehkä niistä ei oo kerrottu koska ne ei kuulu enään nykyiseen elämään, kuuluuko? 1992 on viimesin juttu. Siitä on viisitoista(15) vuotta.. nojaa kyllähän äitikin isää muisti muistuttaa viistoistavuotta tapahtuneista asioista, mutta lähinnä pidettiin sitä vaan vitun tyhmänä asiana koska se vieläkin on katkera jostain joka on tapahtunut niin kauan aikaa sitten.

Sanotaan vaikka että Jawhead hakee BB taloon vuonna 2025 ja sen aikainen kahdeksan päivää lehti kaivaa Jawheadista asioita jotka on nyt tätä hetkeä, ei tule näyttämään hyvältä siinä lehdessä mutta en odota ollenkaan että nämä vaikuttais mun elämään viidentoistavuoden päästä.

Aki: Sä oot vaan tummaihoinen mulle!

BTW: Sopimusrikko on sopimusrikko ja siitä pitää rankaista. Todennäköisesti lapussa on kysytty: "Onko sinut tuomittu rikoksesta", Aki on vastannut: [x] Ei ole.

Tuotanto laski 1+1 sen bileiden kilahtamisen ja rötökset niin päätyivät varmaan kyseiseen ratkaisuun. Myös palstatilaa tulee BB-saamaan tämän tapauksen johdosta vitusti enemmän mitä normaalisti. Hyvä liike tuotannolta.

Tuotanto laski 1+1 sen bileiden kilahtamisen ja rötökset niin päätyivät varmaan kyseiseen ratkaisuun. Myös palstatilaa tulee BB-saamaan tämän tapauksen johdosta vitusti enemmän mitä normaalisti. Hyvä liike tuotannolta.

Myös Akin kannalta hyvä peliliike. Nyt koko Suomi tietää sen rikostaustan niin sehän voi saada vaikka uusia keikkoja tulevaisuudessa. Jos joku mummo haluaa saada 100 Ässä-arpaa niin se voi palkata Akin käärimään arvat kiskalta.

Seiska on tehnyt taas urotyön! Haastaakohan Aki lehden oikeuteen noista paljastuksista. Saattaa äijää hieman vituttaa.
Ei taida olla perusteista haastaa. Itsehän on julkisuuteen pyrkinyt ja julkisuuden varjopuoliin tuollainen kuuluu. Smör smör.

Joo taidan olla ainut joka ei oo akin lähdön kannalla. Mun mielestä tollasia persoonia talossa pitää olla, eihän nyt jumalauta sinne voida ottaa vaan jostain maatalosta tulevia emakkoja istumaan kulmaan ja välillä sanomaan yhden sanan.

Aki oli yks parhaista talon asukeista, ja kyllä laski pisteet taas big rother ohjelmalta meikäläisen silmissä. Voi paska.

Saadaan taas yksi asukki lisää, JEE, kohta on neljä alkup asukasta talossa :D

Voe perä nyt meni viimenenkin into kattoa tota. Onhan tuo rikokset kumminkin kohtuu tuoreita.:D ei varmaan mies oo kasvana noista ajoista. Itsellähän ei hermo kestäs vuorokauttakaan noita muita asukkeja.

Joo o, siinäpäs oli helvetin hieno liike. Mielenkiinto laski ohjelmaa kohtaan aika reippaasti. Aki oli mun mielestä talon yks asiallisimpia ja toiminnallisimpia asukkeja. Kiitos Big Brother.

Myös mun mielestä Aki oli asiallisin tyyppi tuolla. Joku -92 tehty rikos on mielestäni menneen talven lumia. Big brother on nyt kyllä aika heikoilla hangilla.

Mitä väliä vaikka olisi tapahtunut 15 vuotta sitten? Nyt ei puhuta pikkupojan kolttosista. Se jätkä ryösti aseella kaupan! Joo joo ilmapistooli mut ei se myyjä sitä tajunnut. Eikä toi juntti sitä mukaan ottanut kuin peloittelutarkoituksessa, että menisi oikeasta läpi. Täysin perusteltua, rikolliset pois vaan vaikka en sarjaa seuraakaan. Miten jollain voi olla noin hämärtynyt taju ettei aseellista ryöstöä, petosta yms muita tämän jätkän tekemiä monia rikoksia pidä vakavina? Ei se aika niitä mihinkään muuta. Ainoa kysymys on että eikö se joku toinen kilpailija ole tuomittu pahoinpitelystä/törkeästä pahoinpitelystä? Miksi se saa jäädä, vai onko sekin poistettu?

Mieshän on tuomionsa jo "kärsinyt". Eihän nuo rikokset ole enää rikosrekisterissäkään näkyvissä, ollut enää vuosikausiin. Merkillinen päätös mielestäni...

kysymys on että eikö se joku toinen kilpailija ole tuomittu pahoinpitelystä/törkeästä pahoinpitelystä? Miksi se saa jäädä, vai onko sekin poistettu?

Iltalehdessä mainittiin että Heli oli kertonut avoimesti tuomioistaan, kun taas Aki on jättänyt kertomatta nämä asiat kokonaan. Siitä syystä Aki saa kenkää.

Minun puolesta olis voinu jäädä taloon, oli jopa yksi voittoehdokkaista ja parhaista tyypeistä talossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom