Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Onneks Piia sentään korjas vähän et "siis proteiinihan auttaa vaan pitään nälän kauemmin loitolla" mut heitti sen jälkeen ite aika :david:-jutun kun nää puhu et mennään kaikki heti va'alle kun ei olla käyty paskalle, niin Piia hetken kuluttua: "sori nyt kaikki mut mä meen ainakin paskalle koska ei se oikeesti vaikuta painoon yhtään" :rolleyes: Kyllä se vaan vaikuttaa jos pitää ~kilo per nuppi tiputtaa. Saa nähä mitä asiantuntija -kommentteja tuo vie tulee :D

Kyllähän tämä pitää paikkansa, koska naisista ei tule kakkaa. No okei, tollasista Piian näkösistä voi ehkä tulla vähän.

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saivat forcen palkkaria ja protksuja yms.

Ihan saakelin hyvä niille nuorille joitten vanhemmat ei oikeen suvaitse nuita jauhoja... tuleekohan subille postia, että ''mitä te syötätte noita proteiinihorrrmooneita noille'':hyper:

Hahaa :D

Kulta -makuuhuonees olevil ihmisil ei oo kyl mitään helvetin hajua ravinnosta saatika ihmiskehosta..

"Mä vedän vaan näit jauhoja seuraavat kaks päivää"
"Saulilla on rasvaprosentti varmaan nolla. Miten siitä sit laihdutat?"
"Mä kuolen jos mä oonki sit vetäny jotain massanlisääjää.."
"Me vedetään jauhoja"
"Torstaina tää loppuu.. Kyl sinne asti pärjää noil jauhoil"

Maxinen seuraavan päivän safkat tulee olee ruisleipä, juustoo ja illal 40g nikhttimeee!!11!1!!

Sit tää jengin uus suosikki.. Jussi.

"Mä vedän noit nappuloita"

EDIT: HAHAAA! Nyt BB kusi ton noiden viikkotehtävän.. Tuli lisätehtävä. Muijat on yksin vastuussa safkasta täl viikolla. Pojat ei saa osallistua ruuanvalmistukseen eikä neuvoa valmistusprosessissa.

Mitä luulette et noi syö seuraavat päivät!? Pelkkää sontaa.. Kaikilla on kehossa extrana pelkkää pökälettä 3kg parin päivän päästä.

En mä pysty tota noitten meininkiä kattoo, bb vois viheltää ton pelin poikki, toi alkaa olla kohta jo vaarallista, ku syö pelkkiä jauhoja

eikai ne nyt vedä kreatiinia?
E: kyllä ne näköjään vetää

Aahahahah nyt tuli kyllä semmonen hajoominen että. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

Maxine: Mitä tässä lukee jotain että parantaa sukupuoliviettiä... (luki kait arginiinipussin kylkeä, wtf?)

Niko: Siis mitä vittua kohta mä kävelen tuo hirveen heijarin kanssa.

Maxine: Nii se varmaan liittyy jotenkin siihen kun noi proteiinit sun muut laskee sitä, nii se niinkun tasapainottaa.

Ja sano ton vie ihan pokerinaamalla ja jatko selosteen lukemista :hyper:

Onhan toi nyt hauskaa kun ne on sotkenu ton puryvaatin puoleen litraan vettä.. :hyvä:

"Tästä tulee kurkku vähän kipeeks"

Maxinen ilme on kyl näkemisen arvonen mun se kiukuttaa menee sitä.

Jos tää viikkotehtävä kestäis kuukauden niin noist kukaan ei ois varmaan hengis :hyper:

Ahhahaa.. Olishan se nyt hauskaa.. Seiskan lööpit:

Maxine - Toivuin vain vaivoin Nikhttime -kuurin aiheuttamasta suolitukoksesta!
Niko - Kreatiinipuryvaatti vei kiilteen hampaistani!

Edit: Uutta tietoa..

Niko - Penikkatauti tulee kun lihas kasvaa nopeemmin kun palautuu :D

Voi kroppa käydä pikkasen ylikierroksilla, ku toinen reeni päivässä ja ei ne syö mitään

Tämähän lupaa hyvää. Nyt alan vähitellen ymmärtämään miksi se laihduttaminen tuntuu olevan ihmisille niin vaikeaa.

Eiks siellä pitäis olla fysioterapian opiskelija Suvi talossa? Senhän pitäis tietää näistä asioista jotain...vai onks se ekan vuoden opiskelija? Tosin kyl urheiluhierojan koulutuksellakin pitäisi jo olla näistä asioista perillä.

EI herranjeesus noi on hukassa noiden lisäravinteiden kanssa:)

e:joku vois huvikseen vetää kreaa vahingossa overi annoksen ja paska lentäs:D

Oli aika hupia seurata kuinka tietämätön ihminen voi olla noiden lisien kanssa.... itse kyllä epälen että Jarkko, se uusi kaveri ja se blondi muija tietää niistä mutta eivät tahalla kerro..
Nimet hieman hämäriä kun en ole paljoa seurannut mutta kun näkyy ilmaiseksi ja saikulla ei ole muutakaan tekemistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom