Big Brother 2006

Sorbutin ei syö sipulia, muttei tee omaa safkaa vaikka kaikki muut syö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt alkoi perkele jännittää, ensi maanantaina SUURI MULLISTUS luvassa..

"Kuinka monelle teistä on tulossa oikeusjuttu ja kuinka monta. Ja kuinka monen yksityisyyttä on loukattu" Vittu mikä jeesustelija. 100 varmasti syyttää mankia täysin siitä jutusta

Vittu toi Mirakin on kauhee beesailija...myöntelee vaan eikä mitään sanottavaa. Ihanaa kun toi Sorella puhuu koko ajan, sil on niin upee äänikin

edit-""Kuinka monelle teistä on tulossa oikeusjuttu ja kuinka monta. Ja kuinka monen yksityisyyttä on loukattu" Vittu mikä jeesustelija. 100 varmasti syyttää mankia täysin siitä jutusta"

Joo, niin syyttää. Eikä oo eka kerta kun se syyttää Mankia tost jutusta.

ihme juttu että valitetaan että joku ei kuulu joukkoon ja sitten joukko yrittää melkeen väkisin ottaa toisen mukaan juttuun niin se lähtee pillittämään omaan huoneeseen.

Kohta joku saa taas piparia kun sonera saa viinaa

Oli hyvä tossa ku sari sano että "jos mä olisin sorellan pöksyissä ni mä olisin jo lähteny menee". Niin varmasti olis :)

Sorella:
mun isä ei rakasta mua

mä oon aina henkisesti yksin

mä oon aina se joka on helvetin vahva ja tuen muita

vittu mikä akka stna

Aika levotonta valitusta ja vinetystä tolta Sorellalta. Uskomaton tyyppi. En kestä sitä yhtään, todellinen huomiohuora.

Pientä ylimielisyyttä havaittavissa? "Minä olen aina yksin. Olen aina vahava. Olen ainoa vahva" Vetäis jo ittensä kiikkuun

Mira on kyl supliikki nainen.:hyper:

Mira on Kaarlolle mustaa paskaa:hyper: :D
Kaarlol leipoo kyl hyvin kii

Pistäisivät jo ton sorban hoitoon ennenkuin se vetää ranteensa auki. Vähänkö sillä hajoaa pää kun se tuolta talosta häipyy.

HAHAHA. pieni tylytys kalelta :thumbs:

Edit: ymmärsinkö oikein että toi lortto lähtee ite?
Edit: mira kans sinne kuuluisaan kiikkuun

Hyvä toi Kaarlon tilitys: Tätä leikataan väärin, miettikää katsojat miksi me sitä äänestetään? Siksi koska sillä on päässä vikaa :D

Hohoo, huomenna hyvää settiä :D

JUMALAUTAAA... HAISTA VITTU!

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom