Big Brother 2006

Sor Sor Sormileikki alkaa, no eihän tuota tartte ulos laittaa kun joutuu sunnuntaina kuitenkin mäkeen, Mika piti laittaa ulos kun ois saattanut loppuun asti pysyäkkin siellä.

Nimenomaan. Tuottajille aikamoinen kassamagneetti. Tulee jo nyt myötähäpeä kun ajattelee Sorellaa istumassa Mari Kakon sohvalla miinuspisteiden lävähtäessä ruudulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole sijoittanut senttiäkään BB-touhuihin, mutta kyllä nyt lähtee miinustekstari Sokkatapille.

Mirakin pitäisi saada sieltä talosta pihalle.. No jos seuraavassa äänestyksessä sitten.

Ilta-sanomissa nyt oli juttu että on toi Sorvelo käynyt espoon poliisiasemalla kuulusteluissa, aika perseestä että toinen heitetään ulos talosta ja toinen voi käydä kuulusteluissa talon ulkopuolella ja palata sinne

Ilta-sanomissa nyt oli juttu että on toi Sorvelo käynyt espoon poliisiasemalla kuulusteluissa, aika perseestä että toinen heitetään ulos talosta ja toinen voi käydä kuulusteluissa talon ulkopuolella ja palata sinne

Missä helvetin välissä sorvari siellä on kerennyt käymään?

IMO bullshit, kyllä se olis lähtenyt pysyvästi

Ei tuolle Sora Lisalle voi olla ees vihanen, kun se on niin säälittävä. Jos polla ei kestä tuollaista ymäristöä niin mitä sitä turhaan itseään kiduttaa ja itkua tihrustaa, lähtis kotio sekin. Varmaan sekin ymmärtää, ettei sillä ole mitään mahkuja siihen 50 000 euroon, turhaa nolaa itteensä lisää.

Ainoa kuka ei ole sotkenu itteensä viime aikojen sotkuihin ja riitoihin taitaa olla Hanne. Se vaan irvistää sulosesti ja hirnuu hiljaa muiden riehuessa ja tapellessa. Saattaa matala profiili viedä tytön aika pitkälle tässä skabassa.

Sonera vaihtoon!!!

Sonera on niin pitkin vittua kun ihminen voi olla. Henkilökohtaisesti minua alkaa vituttamaan aivan suunnattomasti kun kuulen sen paskiaisen äänen tai näen tämän kasvot (mitä ilmeisimmin poraamassa omaa paskaa elämäänsä). Sääliksi käy talolaisia ja Zoneran henk.koht. ystäviä, jotka saavat nauttia tämän pikku vittupään seurasta myös siviiliolosuhteissa. Onneksi kyseinen kisaaja lentää kuin leppäkeihäs ulos talosta ensi äänestyksessä. Anteeksi henk.koht patoutumat Soneraa kohtaan...prkl...!!!!!!!

Sonera on niin pitkin vittua kun ihminen voi olla. Henkilökohtaisesti minua alkaa vituttamaan aivan suunnattomasti kun kuulen sen paskiaisen äänen tai näen tämän kasvot (mitä ilmeisimmin poraamassa omaa paskaa elämäänsä). Sääliksi käy talolaisia ja Zoneran henk.koht. ystäviä, jotka saavat nauttia tämän pikku vittupään seurasta myös siviiliolosuhteissa. Onneksi kyseinen kisaaja lentää kuin leppäkeihäs ulos talosta ensi äänestyksessä. Anteeksi henk.koht patoutumat Soneraa kohtaan...prkl...!!!!!!!

Harvinaisen hyvä viesti ekaksi postaukseksi. Muakin vituttaa NIIN saatanasti, mutta silti sitä on vaan pakko kattoa.

Harvinaisen hyvä viesti ekaksi postaukseksi. Muakin vituttaa NIIN saatanasti, mutta silti sitä on vaan pakko kattoa.
Mä olen bb:n aikaan henkisesti aivan paskana ainoastaan Zoneran takia...tekisi mieli vetää nopeet itsemurhajurrit vitutukseen ja alkaa rankaisemaan itseään. Harmi ku Mikan piti jurripäissään koijata sitä apinaa...meni hyvä mies täysin hukkaan.

Mä olen bb:n aikaan henkisesti aivan paskana ainoastaan Zoneran takia...tekisi mieli vetää nopeet itsemurhajurrit vitutukseen ja alkaa rankaisemaan itseään. Harmi ku Mikan piti jurripäissään koijata sitä apinaa...meni hyvä mies täysin hukkaan.
Pura kiukkusi miinusäänien antamiseen Horellalle. Suosittelen. :D

Vitun urpot koittakaa tajuta ettei soranen ole näyttelijä!!

Aivan niin.

Kuvitelkaas hetken, millainen poru nousisi kaikista hukkaan heitetyistä rahoista, joita jengi olisi tämän "näyttelijän" takia laittanut palamaan. Vai kuinka moni äänestäisi ylpäänsä ketään, jos tietäisi yhden noista olevan näyttelijä ?

Kyllä Sombrero on vaan ihan pesunkestävä dorka.

Kohta se Turella ilmestyy iloksemme jälleen kuvaruutuun. Kiva nähä sunnuntaina mitä tapahtuu kun Godzilla putoo. Minkähänlainen itku/raivokohtaus on luvassa suorassa lähetyksessä...

^^eiiihh, pakko siis kattoo päivän jakso vaikka tekis mieli mennä vaan goisii

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom