Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkein voisin lyödä vetoa, että Sorde lähtee talosta kuin telkkä pöntöstä viimestään sunnuntaina, ellei tuottaja potki sitä pihalle jo aiemmin ton liiallisen poraamisen johdosta.

Solero ulos ja hena takas. Sekin oli ärsyttävä, mutta sillä tavalla, että kyseistä ohjelmaa katto mielenkiinnosta... Tollasen vinkumisen takia aio enää valvoo.

Sorbish. Sillähän on enemmän näitä nimiä kuin conan o'brienilla, mutta jokaisesta kyllä tunnistaa. :whip:

Hänen televisioitu elämänsä bb:n jälkeen toisi varmaan ihan uuden ulottuvuuden reality genreen. :kakka: Pyrkii vielä eduskuntaan joku kaunis kerta.

Sokkelilla ihan nappisuoritus tää BB: LIVEnä miljoonan katsojan nähdessä tsiljoonasta eri kuvakulmasta - kielikoukkuja, keittoo, lähes naked-hillumista, oikeusjuttu ja tutkintakuviot, julkisuusspekuloinnit työnantajan aloittamana jo nyt, häätöäänestykseen joutuminen, märinää, itkua, pillitystä, huutovollotusta, :itku: ja vielä tytöt talossa ei leiki sen kaa, eikä edes kutsu Sohvia lempinimillä. Loistosuoritus! :0: :david:

Ja sitte vielä tää pelaaja ja juonitteleva, ovien ja selkien takana jätettä jauhava ja heti takinkääntävä Mira. Vittu äkkiä johonki kaatopaikalle se sieltä. :urjo:

Loisto settiä. Ehkä ihan aavistuksen katkeruutta havaittavissa.
:kippis1:

hahahahah, mä repeilin taas aivan täysillä kuin helvetin lapsellinen SEKOPÄÄ voi joku olla. Tiedätte mistä puhun. ensimmäinen repeäminen tuli "ei kutsu minua lempinimellä" , toinen oli tekoitkusta. mitä vittua kyseisen naisen päässä liikkuu, ei saatana. jos näkisin huutaisin jotain todella pahaa. näin vihainen olen.

hahahahah, mä repeilin taas aivan täysillä kuin helvetin lapsellinen SEKOPÄÄ voi joku olla. Tiedätte mistä puhun. ensimmäinen repeäminen tuli "ei kutsu minua lempinimellä" , toinen oli tekoitkusta. mitä vittua kyseisen naisen päässä liikkuu, ei saatana. jos näkisin huutaisin jotain todella pahaa. näin vihainen olen.

Hyrrr...jäätävää tylytystä ;)
Hei, toi on vaan tv-ohjelma, ei se oo totta :eek:

Täytyy liittyä tähän avautujien joukkoon. Tuli eilen illlalla katsottua BB ja se Soneran feikki itku oli jotain ihan järkyttävää. Miten kukaan voi jaksaa tuollaista. Grow up.

Jooh, mut toisaalta, se oli niin kivan näköinen et todellakin panisin. :kuola:

Iltalehessä oli myös juttua että Mikaa ja Sorenoa molempia oli kuulusteltu asiasta tiistai iltana. Luulis että olis ollu hyvä pistää myös sarana ulos selvittämään asioita...

Vittu että kyllä menee hermo kun tuo sorella vinkuu, inisee, valittaa ja itkee vaan, ei mitään järkeä olla talossa.:curs:

Sormella on aivan rotan näköinen, mutta perse sillä näytti olevan kuosissa. Ilmanko manki sitä raplasi.

Luulis että olis ollu hyvä pistää myös sarana ulos selvittämään asioita...

Sor Sor Sormileikki alkaa, no eihän tuota tartte ulos laittaa kun joutuu sunnuntaina kuitenkin mäkeen, Mika piti laittaa ulos kun ois saattanut loppuun asti pysyäkkin siellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom