I
Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?"
Ei vittu tota ämmää 100 *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I
Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?"
Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?" WTF?????? No ymmärrän että voi jäädä traumoja, mut se sai ton kuulostaan aika sekopäisen hölinältä...
Tuolla on nimittäin paineetkin aika paljon kovemmat kuin normaalielämässä.
.
Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?" WTF?????? No ymmärrän että voi jäädä traumoja, mut se sai ton kuulostaan aika sekopäisen hölinältä...
Edelleen olen Sorellan puolella, tyylikäs nainen ja vaikuttaa minun mielestä sivistyneeltä. Ihmetyttää, miten vahvoja asenteita pelkästään ihmisen ammatti herättää. Ensin tuomittiin, ettei kukkahattutätiopettaja siellä mitään tee ja sitten kun tästä tulee talon puhutuin persoona, niin ei sekään kelpaa.
Onko opettaja sanankin semmoinen, että siitä tulee astetta juntimalle mieleen, ettei tommonen ämmä mua vittu opeta. Vai onko tässä kyse siitä, että koulutus on mimmillä korkeampi, no ei luulis. Veikkaisimpa, että miesopettaja ei olisi herättäny tälläisiä antipatioita.
kuten?
Edit: kun rupee kunnolla miettimään, mitä paineita tuolla on, niin niitä tulee vaikka kuinka paljon mieleen. Ei pääse harrastamaan omia juttujaan ja purkamaan paineita vaikka salin kautta. Ei normaaleja rutiineja, ei tuttuja kavereita, ei saa mitään tietoa ulkomaailmasta, joutuu oleamaan periaatteessa Big brotherin käskytettävänä mitä se haluaakaan.
Tuostahan nyt tulee mieleen eräs toinen valtion pyörittämä hauska leikkipaikka parikymppisille miehille. Sieltä tosin selvittiin ilman rikostutkintaa. :kippis1:
Edelleen olen Sorellan puolella, tyylikäs nainen ja vaikuttaa minun mielestä sivistyneeltä. Ihmetyttää, miten vahvoja asenteita pelkästään ihmisen ammatti herättää. Ensin tuomittiin, ettei kukkahattutätiopettaja siellä mitään tee ja sitten kun tästä tulee talon puhutuin persoona, niin ei sekään kelpaa.
Onko opettaja sanankin semmoinen, että siitä tulee astetta juntimalle mieleen, ettei tommonen ämmä mua vittu opeta. Vai onko tässä kyse siitä, että koulutus on mimmillä korkeampi, no ei luulis. Veikkaisimpa, että miesopettaja ei olisi herättäny tälläisiä antipatioita.
Ja tuosta itksemisestä. Sitten kun niitä naisia oppii kunnolla tuntemaan, niin huomaa, että aika monet tihrustaa sitä itkua. Tuolla on nimittäin paineetkin aika paljon kovemmat kuin normaalielämässä.
Kukaan ei ole täydellinen ja itseänikin ihmetyttää muutamat asiat tuossa naisessa. Ei olis tarvinnut niin kiihkeästi lähtä nuoleskelemaan niin lyhyen ajan jälkeen ja sitten tämä Kakille suunnattu kommentti hänen oikeudenmukaisuudestaan. Kaki on hieno ihminen. Silti Sorella ja Kaki ovat meikäläisen suosikkeja. Sorella herätti sympatiaa tämän päivän jaksossa. Ehkä mieli muuttuu hänestä vielä, mutta vielä ollaan vahvasti Sorbun puolella.