Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii mut muija on ollu viikon siellä ja on ihan palasina. Ja neljän päivän jälkeen lemmenkipee. Tais ilmottaa, et kun oon niin huomionkipee niin kait sit on hakenu opettajaks. No joo, mut sano noin kuitenkin. Perseestä se on isolla P:llä.

Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?" WTF?????? No ymmärrän että voi jäädä traumoja, mut se sai ton kuulostaan aika sekopäisen hölinältä...

Joo, tossa kohtaan meinasin tukehtua nauruun. Lopuksi totesin äänen että Whattafak?!:hyper:

En pysty kuvailemaan kuinka paljon tuo rouva minua kuvottaa. On olevinaan jotenkin niin hienohelma ja vollottaa joka asiasta.

Ps. Ei ole kaunoja opettajia kohtaan.

Tuli muuten sorbasta mieleen miten se sano siitä mankin "hyväksikäytöstä"; "Sorella ihmetteli miten Mika oli pystynyt riisumaan häneltä housut, vaikka hän on herkkäuninen.". Vähän aikaa sitten muistaakseni selitti miten oli saanut palovamman kun oli nukkunut patteria vasten eikä ollu heränny..Ämmähän puhuu pelkkää paskaa..

Toivottavasti Mari Kakolla on sunnuntaina mukana lisähappea ja paljon nenäliinoja kun Sorsa astuu talosta parrasvaloihin..

Nauroin paskasesti vaan, kun Sonera pillitti mm. siitä Jennin sanomisista. Ei tullut yhtään edes normaalia myötähäpeän tunnetta. On se vaan jotenkin niin naurettava/säälittävä oikeesti, että pois vaan talosta. "Jenni ei tykkää musta!" "Vitun perseestä! Vitun vaikeeta! :itku: "

Tuolla on nimittäin paineetkin aika paljon kovemmat kuin normaalielämässä.

.

kuten?
Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?" WTF?????? No ymmärrän että voi jäädä traumoja, mut se sai ton kuulostaan aika sekopäisen hölinältä...

juu ja samalla syyllisti ovelasti mikaa tuolla kommentillaan.

Edelleen olen Sorellan puolella, tyylikäs nainen ja vaikuttaa minun mielestä sivistyneeltä. Ihmetyttää, miten vahvoja asenteita pelkästään ihmisen ammatti herättää. Ensin tuomittiin, ettei kukkahattutätiopettaja siellä mitään tee ja sitten kun tästä tulee talon puhutuin persoona, niin ei sekään kelpaa.

Onko opettaja sanankin semmoinen, että siitä tulee astetta juntimalle mieleen, ettei tommonen ämmä mua vittu opeta. Vai onko tässä kyse siitä, että koulutus on mimmillä korkeampi, no ei luulis. Veikkaisimpa, että miesopettaja ei olisi herättäny tälläisiä antipatioita.

Huoh. Tuskin se tuosta ammatista on millään tavalla kiinni miksi sitä nyt tällä hetkellä vihataan niin. Se johtuu minun mielestäni melko puhtaasti siitä että Sorella on tekopyhä ja kerjää huomiota jonninjoutavalla vollotuksella ja valittaa lähestulkoon jatkuvasti. Vaikka Sorella olisi IFBB-pro ja käyttäytyisi noin, se vituttais minua yhtä paljon.

Tarviiko näitä edes sanoa? Suljettu tila, kaikki näkee miten toimit, vain pieni joukko ihmisiä jatkuvasti eikä omaa rauhaa, ammatin tuomat odotukset Sorellalla ja siihen vielä päälle mahdollinen oikeusjuttu.

Edit: kun rupee kunnolla miettimään, mitä paineita tuolla on, niin niitä tulee vaikka kuinka paljon mieleen. Ei pääse harrastamaan omia juttujaan ja purkamaan paineita vaikka salin kautta. Ei normaaleja rutiineja, ei tuttuja kavereita, ei saa mitään tietoa ulkomaailmasta, joutuu oleamaan periaatteessa Big brotherin käskytettävänä mitä se haluaakaan.

Viimeksi muokattu:
Edit: kun rupee kunnolla miettimään, mitä paineita tuolla on, niin niitä tulee vaikka kuinka paljon mieleen. Ei pääse harrastamaan omia juttujaan ja purkamaan paineita vaikka salin kautta. Ei normaaleja rutiineja, ei tuttuja kavereita, ei saa mitään tietoa ulkomaailmasta, joutuu oleamaan periaatteessa Big brotherin käskytettävänä mitä se haluaakaan.

Tuostahan nyt tulee mieleen eräs toinen valtion pyörittämä hauska leikkipaikka parikymppisille miehille. Sieltä tosin selvittiin ilman rikostutkintaa. :kippis1:

Tuostahan nyt tulee mieleen eräs toinen valtion pyörittämä hauska leikkipaikka parikymppisille miehille. Sieltä tosin selvittiin ilman rikostutkintaa. :kippis1:

Häh eikö teillä ollut vaaraa että Manki-Alikersantti olisi yllättänyt takaapäin yöllä? :D
Joo Sorbetti joutaa ulos, 15v pissikseltä tommoset itkut vielä "ymmärtäisi" mutta luulis jo kolmekymppisenä vähän kasvattaneen nahkaa. Eikä todellakaan liity siihen opettajan ammattiin ihan sama itkeekö siellä Mira vai Sorbitol, molemmat joutaa ulos.

Miten toikin nainen saa tehtyä niin ison jutun noin pienestä asiasta?

ihmeen tiukka tuo äänestys tilanne tällä hetkellä kun soneralla ei oo "kuin" 65% kaikista annetuista äänistä. helposti vois kuvitella että tuo tilanne ois tyyliin 80% äänistä soneralla. ehkei tuo niin montaa ihmistä kuitenkaan ärsytäkään :S

Edelleen olen Sorellan puolella, tyylikäs nainen ja vaikuttaa minun mielestä sivistyneeltä. Ihmetyttää, miten vahvoja asenteita pelkästään ihmisen ammatti herättää. Ensin tuomittiin, ettei kukkahattutätiopettaja siellä mitään tee ja sitten kun tästä tulee talon puhutuin persoona, niin ei sekään kelpaa.

Onko opettaja sanankin semmoinen, että siitä tulee astetta juntimalle mieleen, ettei tommonen ämmä mua vittu opeta. Vai onko tässä kyse siitä, että koulutus on mimmillä korkeampi, no ei luulis. Veikkaisimpa, että miesopettaja ei olisi herättäny tälläisiä antipatioita.

Ja tuosta itksemisestä. Sitten kun niitä naisia oppii kunnolla tuntemaan, niin huomaa, että aika monet tihrustaa sitä itkua. Tuolla on nimittäin paineetkin aika paljon kovemmat kuin normaalielämässä.

Kukaan ei ole täydellinen ja itseänikin ihmetyttää muutamat asiat tuossa naisessa. Ei olis tarvinnut niin kiihkeästi lähtä nuoleskelemaan niin lyhyen ajan jälkeen ja sitten tämä Kakille suunnattu kommentti hänen oikeudenmukaisuudestaan. Kaki on hieno ihminen. Silti Sorella ja Kaki ovat meikäläisen suosikkeja. Sorella herätti sympatiaa tämän päivän jaksossa. Ehkä mieli muuttuu hänestä vielä, mutta vielä ollaan vahvasti Sorbun puolella.

Kyllä luulis aikuisen ihmisen selviävän vaikeammistakin sosiaalisista tilanteista poraamatta. Osaiskohan rosella ottaa huumorilla jos seuraavan kerran ku jotkut menee ärrälle ni ne ostais kaikille muille kukkoa ja siideria ja rosellalle pari pakettia nessuja :hyper:

:D Hitto tuolle Sorellalle on heitetty jo varmaan sata erilaista nimimuunnosta. Pienehkön repeämisen aiheutti tuo Lafferin Sorbitol!:hyper:

Iltalehdessä

BB-Sorella joutuu rehtorin puhutteluun

Yöllisen koskettelun uhri Sorella, 30, joutuu itsekin käytöksestään vastuuseen Big Brother -talosta vapauduttuaan.

Neljännen luokan opettajana työskentelevälle BB-kilpailijalle Sorellalle pidetään opetustoimenjohtaja Kaisu Toivosen mukaan vähintäänkin puhuttelu. Esimiehiä mietityttää, voiko tosi tv:ssä juopotellut, sammunut ja kiihkeitä kielisuudelmia vaihtanut nuori nainen olla uskottava kansankynttilä.

- Vakava keskustelu on ilman muuta tulossa. Sitten täytyy katsoa, mitä sen jälkeen, Toivonen vastaa.

Hän on seurannut sarjaa "hämmennyksen vallassa" ja käynyt Sorellan esimiehenä toimivan rehtorin kanssa pitkän keskustelun alaisen "yksityiselämästä".

- Sehän tässä onkin, kun tämä on julkista yksityisyyttä. Sitä pääsevät seuraamaan kaikki - jopa oppilaat. Toivon, että henkilö itse miettisi, onko hän hyvä malli kasvaville nuorille.

- Kun hän palaa opettajan tehtäviin, hän joutuu opetussuunnitelman puitteissa opettamaan moraalikäyttäytymistä ja antamaan ohjeita. Näkisin tässä uskottavuusongelman, kun hän julkisesti tv-ohjelmassa käyttäytyy vastoin mitä opettaa.

Uskomattoman tylsäksi mennyt koko touhu, jengiä paiskotaan pihalle ja yksi saatanan Sorbetti parkuu koko ajan. Väsynyttä touhua, väsynyttä porukkaa, suurin osa mielenkiinnosta haihtunut jonnekin syvälle :(.

Hieman alkaa hapottaa tuo Sorgen mahdoton poraaminen ja vollotus. Tuntuu että se osittain ainakin esitti senkin porauskohtauksen kun Manki lähti talosta pois, tuskin se ois siellä huoneessa itsekseen puhunut jos ei ois miettinyt että miten sais näyttämään ja kuulostamaan tilanteen kameroille mahd. dramaattiselta. Muutenkin jotenkin julkisuudenhaluisen ja ärsyttävän oloinen tyyppi.

Kaki sais voittaa, se on pohjimmiltaan ihan hyvän tyypin oloinen, mitä nyt Turun murre on MELKO ärsyttävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom