Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ikävä kyllä monet tajusi sen liian myöhään. Arvasin, et Miran sama narina jatkuu. Mielummin olisin kattonut Henan provoamista, sähläilyä sekä vihan yms. tunteiden herättämistä asukkaiden keskuudessa.

tätä minä tässä taisin myös sanoa mutta minkäs teet:eek:

Kaipa ne psykologit ja tuotantotiimin porukka tietävät, minkälaisia ihmisiä sinne kannattaa tunkea. Luulisin, että eiköhän ne hiton tarkkaan mieti noi valinnat... Tärkeintähän tiimille on, että sarja vetää hitosti katsojia.

no ei ensinäkemältä vaikuttanut "psygologien" valinta hirveen kiinnostavalta.

no ei ensinäkemältä vaikuttanut "psygologien" valinta hirveen kiinnostavalta.

Joo, mäkään en oikeen ymmärrä että mitä hiton järkeä tonne oli tunkea joku 32 vuotias opettaja joka varmasti mietii uraansa ja sitä minkälaisen kuvan itsestään antaa. Ei varmasti tee mitään ajattelemattomia typeeryyksiä tuolla ja varoo tekemisiään... Noh, ehkä ne on aatellut tuota rauhottavana tekiänä siellä.

Heh, miettikää jos siellä ois viä Mirka ja Ari. Vois olla tooodella kinnostavaa keskustelua maailman menosta... :zzzz:
Mika: vittu mä tota eläkeläistä ois tänne halunnu (tjsp) :)

Ei helvetti minkä tyypin valitsivat Henan tilalle uudeksi asukkaaksi.

Kolmekymppinen opettaja. Kas kun ei ollut katolinen nunna vaikka silloinkin olisi luultavasti saatu enemmän toimintaa taloon. Tylsyyttä luvassa.

Hot:kuola: ! Sydän kylmäsi kun luulin, että mun vanha sijainen joltain luokalta, mut onneks ei.

Lähtee todellisena altavastaajana ja ei mitään saumaa voittoon: luultavasti tehtävänä vaan sekoittaa soppaa ja salamurhata Kaki...

Sorbus on kyllä tätien täti. Ei sen olis ees tarvinnu sanoa olevansa kansankynttilä, sen näki heti päältä. Vanhana syntynyt, klassinen tapaus. Ei tuu sekoilemaan koska hänen neljäsluokkalaisensa tapittaa silmät ymmyrkäisinä ku ope on telkkarissa. Hoh hoijaa.

Onko tuo Sorella oikeesti ottanu koko vaatekaappiinsa mukaan? :eek:

*mielettömästi vaatteita*

Ei jumalauta! :eek: Eihän mulla ole kuin ehkä viidesosa tuosta määrästä vaatteita, kaiken kaikkiaan. :D Tais puuttua kortongit tuosta listasta... :rolleyes: Eihän sitä toisaalta tiedä, minkälainen peto tuostakin kuoresta esille pulpahtaa...

Sorbuksesta näkee saman minkä monista kansankynttilöistä. Jotkut kuolevat jo kolmikymppisinä, mutta kannetaan hautaan vasta seitsemänkymppisenä.

Sorbuksesta näkee saman minkä monista kansankynttilöistä. Jotkut kuolevat jo kolmikymppisinä, mutta kannetaan hautaan vasta seitsemänkymppisenä.

mistä sä oikeen revit ton? sulla on ehkä BB 24/7 himassa, mutta eihän nyt 2 päivän perusteella voi ketään arvioida

;) ok ja tää tredi oli vaan ohjelmaa koskevia mielipiteitä varten

Suositut

Back
Ylös Bottom