Big Brother 2006

No oli mitä murretta tahansa se Heidin jokellus niin ärsyttää niin maan vietävästi :D

Mä vaan ulkomuistista tempaisin että jotain alkkoo alakoo ihan sama se oli :D

Pointti ei oikeasti ole murre, vaan varmaankin se että mielestäni ärsyttävät ihmiset niitä vääntävät... Eli ei miten vaan kuka.

:)

Hmm, se murre ärsyttää mutta ei ärsytäkkään. Ei millään pahalla, mutta tuleepi mieleen semmonen naisille perinteinen käyttäytymismalli.

"Tuo on niin hirveän ärsyttävä!"

"Jaa miksi?"

"No en minä tiedä".

"Johtuisiko kenties siitä, että se on kaunis ja koet hänet uhkana?

"Ei missään nimessä".

Ei herneitä, mutta minua ei ole tämä tyttö ärsyttänyt yhtään ja antamissasi perusteluissa ei ole järjen hiventäkään. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei herneitä, mutta minua ei ole tämä tyttö ärsyttänyt yhtään ja antamissasi perusteluissa ei ole järjen hiventäkään. :piis:

En vedä herneitä, mutta pakko oikaista: En ole mistään kateellinen, Heidi ei millään muotoa vastaa mun kauneusihanteita :) [Blondi, porkkanan värinen, vissiin ruskeat silmätkin] eli kaikkea mistä mä en tykkää :D Musta on vähän typerää kelata noin että jos joku tyyppi on ärsyttävä niin sen täytyy perustua kateudelle tai jollekin tommoiselle, höpö höpö ja uudistas asenteitasi :D

Vähän sama kun käytäis tässä nyt vääntämään että kaikki keistä ei pidä tuolla [myös miesten kommentit tässä ketjussa] on vain kateutta jne. Ei aina ole selviä syitä miksi joku ärsyttää ja miksi joku toinen ei, sellainen yleisolemus/puhetyyli/ilmeet ja eleet, mikä vaan voi olla se joka laukaisee ärsytyksen. Mutta kuten sanoin, tässä jaksossa se taas ei ärsyttänyt mua laisinkaan :)

Antamissasi argumenteissa ei juuri logiikkaa näy.. Tyttöhän on tyhmä kuin saapas. Ja tyhmyys jos mikä ärsyttää! Joku sanoi ihan hyvin aikaisemmin että 'Suomen Jessica Simpson'. Voin yhtyä! Herranpieksut, sen näkee niin selvästi päälle että sen mielessä pyörii koko ajan vaan että 'miltähän mä näytän' ja 'onkohan mun tukka hyvin' jne. Alati nykii ja sutii itteensä. Rentoutuis ja antais olla. Ja tuollanen kilomäärä meikkiä naamassa ei anna kyllä kovin mairittelevaa kuvaa kenestäkään. Onhan tuo toisaalta joskus ollut melkein jopa herttainen siinä omassa silkassa yksinkertaisuudessaan ja lapsenomaisuudessaan.

Tähän väliin ällistelyä :eek: : Kaki on 32v... jukolauta... En tiennyt. Luulin että se on joku... 25-27... :D

Kaikkee sitä oppii kun selaa noita BB:n sivuja.

Tähän väliin myös huomio: Mirka olis törkeen hyvännäköinen tummahiuksisena tai punahiuksisena [ei paha blondinakaan, mut ei periaatteessa mun mieleen]. Todella hyvä 'sihteerikuva' siitä tuolla BB-sivuilla, seksikkäät paksusankaiset silmälasit, isot rinnat ym :kuola: Ikävä vaan kun oli niin nariseva ja jotenkin valittava... :jahas:

Kuten joku sanoi aiemmin tässä ketjussa niin parhaat tissit äänestettiin veke, mut ei sitä niillä tisseillä tuolla pärjää jos hermot menee kun suu aukee... :(

Mitä ärsyttävää siinä on? Mun mielestä hyvä vaan että seksuaalisuudesta puhutaan avoimesti, tuollainen asenne ja bisseydestä avautuminen poikii varmaan paljon mielenkiintoisia keskusteluja, paljastuksia, ja kenties myös seksuaalista käyttäytymistä kilpailijoissa.

D

no ei sitä jokapäivä tarttis tuoda esille. ihme kun ei taas luetellu sitä samaa litaniaa: mulle on ihan sama onko rakastumisen kohde, nuori.vanha.mies.nainen.vapaa vai varattu.

kyllä se varmaan kerkeää sitäkin vielä hokea. toivottavasti se vössykkä lähtis sieltä seuraavaksi. täys jeesustelija koko jätkä IMO :D
Vituttaa vaan sen järkyttävän tyhmät kommentit ja tämä "niin ku" lausahduksen jatkuva toistaminen..

pistin merkille nyt tämän asian. kieltämättä se hokee vitusti tuota kun sitä ajattelee tarkemmin:)

no ei sitä jokapäivä tarttis tuoda esille. ihme kun ei taas luetellu sitä samaa litaniaa: mulle on ihan sama onko rakastumisen kohde, nuori.vanha.mies.nainen.vapaa vai varattu.

kyllä se varmaan kerkeää sitäkin vielä hokea. toivottavasti se vössykkä lähtis sieltä seuraavaksi. täys jeesustelija koko jätkä IMO :D

Heh, no joo, mä en seuraa sitä BB24-kanavaa joten en tiedä kuinka paljon ne siitä bisseydestä puhuu, mun silmiin noissa normaalilähetyksissä ei ole asiasta kovinkaan paljoa puitu, saisivat puhua enemmänkin mun puolesta [ja mieluiten myös henkilökohtaisempia ja intiimimpiä tarinoita, tosin, niitä on luvassa varmaan myöhemmin... :evil: ]

Toi fraasi kyllä mua ärsytti... 'kuus asiaa'... :jahas:

Yritän tässä ite selvittää, että kuinkahan moni tuolla on omana itsenään ja moniko vetää jotain tietoisesti tai tiedostamattaan jotain roolia palkintosumma mielessä.

Kertokaa mulle palstan psykologit, että onnistuuko näytteleminen tuolla vai tuleeko se oikea ihminen väkisin esiin?

Heh, no joo, mä en seuraa sitä BB24-kanavaa joten en tiedä kuinka paljon ne siitä bisseydestä puhuu,:
ei mulla oo 24/7 :D. en sentään niin friikki oo. tuntuu että se "kokoajan" jauhaa siitä ja musta tuntuu että tosta asiasta ei ois kannattanu yleensäkään mainita mitään noin alkuvaiheessa. luulen että sahaa omaa oksaansa tolla biin myöntämisellään. ainakin joidenkin talolaisten silmissä. en tiedä miten katsojat sitten asiaan suhtautuu jos joutuu pudotus äänestykseen.
Yritän tässä ite selvittää, että kuinkahan moni tuolla on omana itsenään ja moniko vetää jotain tietoisesti tai tiedostamattaan jotain roolia palkintosumma mielessä.

Kertokaa mulle palstan psykologit, että onnistuuko näytteleminen tuolla vai tuleeko se oikea ihminen väkisin esiin?

en oo psykologi:D , mutta luulen että hankala tuolla mitään roolia on vetää kun kamerat rullaa kokoajan. pakostakin ne välillä unohtuu ja se oikea minä tulee esille. näin ainaki ite uskon.

Mitä ärsyttävää siinä on? Mun mielestä hyvä vaan että seksuaalisuudesta puhutaan avoimesti, tuollainen asenne ja bisseydestä avautuminen poikii varmaan paljon mielenkiintoisia keskusteluja, paljastuksia, ja kenties myös seksuaalista käyttäytymistä kilpailijoissa.

Seksuaalisesta suuntautuneisuudesta puhuminen on nykyaikaa, mut ymmärrän kyllä niitäkin joita se saattaa ärsyttää.
Mikäli itse olisin messissä BB:ssä niin tekisin ehdottomasti Mappelat eli tulisin ulos kaapista koko Suomen kansalle. Se voisi siviiliin päästyäni poikia kenties jotain säpinää, tai sitten ei.

En vedä herneitä, mutta pakko oikaista: En ole mistään kateellinen, Heidi ei millään muotoa vastaa mun kauneusihanteita :) [Blondi, porkkanan värinen, vissiin ruskeat silmätkin] eli kaikkea mistä mä en tykkää :D Musta on vähän typerää kelata noin että jos joku tyyppi on ärsyttävä niin sen täytyy perustua kateudelle tai jollekin tommoiselle, höpö höpö ja uudistas asenteitasi :D

Vähän sama kun käytäis tässä nyt vääntämään että kaikki keistä ei pidä tuolla [myös miesten kommentit tässä ketjussa] on vain kateutta jne. Ei aina ole selviä syitä miksi joku ärsyttää ja miksi joku toinen ei, sellainen yleisolemus/puhetyyli/ilmeet ja eleet, mikä vaan voi olla se joka laukaisee ärsytyksen. Mutta kuten sanoin, tässä jaksossa se taas ei ärsyttänyt mua laisinkaan :)

Anna mä arvaan. Heidin ulkonäkö ei vastaa sun ihannetta, koska oot sen vastakohta itse. Oot varmaan tumma, vaaleampi jne enempää henkilökohtaisuuksiin menien..

Heidin murteen ärsyttävyydestä voidaan olla montaa mieltä. Minun korvaani taas kaikkien muiden paitsi Sarin ja Heidin puhe kuulostaa ärsyttävältä. Heidi muuten puhuu "tullee, mennee, alakaa ja tekkee", eikä siten kuin MissEvilEve kirjoitti. ;)

Jos vielä tästä murteesta..Tää Heidin murrehan on aivan ehana, oikein sydän sulaa tällasta kuunnellessa! Mirkan skulaa skagaa taas oli jotain aivan kamalaa..
Muuten tuota Heidiä KUUNNELLESSA ei sydän kyllä pahemmin lämpeäkään..:lol2:

hehe vittu toi yks vähä sekoili taas yöllä :D Toivottavast joku tekis noist sellasen koosteen, kaikki parhaat :D

toi Hanne on kyllä vielä armoton seinäruusu, jota muut kattoo kun lasta..kokee lopussa törkeän uudesti syntymisen ja on parhaan viiden joukossa. Mutta.. mulle on ihan sama kuka voittaa, oli se sitten: mies, nainen, musta, valkonen, saapas, venäläinen, sinkku, maksullinen, äyskäri, gorilla, nahkatakki ym.. :curs:

Pitikö teidän huomauttaa tuosta "niinku" -sanonnasta. Nyt kun sen tietää, niin sen niinku huomaakin koko ajan ;). Ärsyttävää.

Seksuaalisesta suuntautuneisuudesta puhuminen on nykyaikaa, mut ymmärrän kyllä niitäkin joita se saattaa ärsyttää.

Ärsyttää vaan kun saatanan homot sitä koko ajan toitottaa joka tuutissa (ainakin pakkis-ircissä). Eihän heterotkaan ole koko ajan äänessä seksuaalisuudestaan (paitsi pakkis-ircissä).

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom