Big Brother 2006

Nii no joo, siis toki nukkuminen voi olla tapa duunista, iteki nukun pitkään... Mutta, sillo ku se rytmi kääntyy niin se kääntyy kyl yleensä parissa päivässä kohdalleen, nuo on tuolla jo jonkin aikaa olleet :)

.
riippuu tyypistä. mulla ei käänny edes 5viikon lomalla ellen pistä kelloa soimaan ja vaikka pistänkin niin ei taho jaksaa nousta. tuolla kyllä nousisin vaikka väkisinkin edes muiden mieliksi tai harmiksi:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
riippuu tyypistä. mulla ei käänny edes 5viikon lomalla ellen pistä kelloa soimaan ja vaikka pistänkin niin ei taho jaksaa nousta. tuolla kyllä nousisin vaikka väkisinkin edes muiden mieliksi tai harmiksi:)

No en mäkään nouse vapaalla aikaisemmin kuin työpäivinä koska haluan nukkuu ja elää tietyssä rytmissä, mutta tuolla BB-talossa tavallaan ois pakko. Jos sitä yleensä nukkuu vaikka puoleenpäivään, mutta käy nukkumaan vaikka aamu neljältä, niin luulis että kun käy nukkumaan jo puoliltaöin niin heräis myöskin aikaisemmin. Ei mulla kroppa ainakaan katso kelloa ennenkuin voi herätä, muuta kuin siinä määrin että unta tulee riittävä tuntimäärä :)

Tulis jo ilta ni pääsis taas katselee BB :hyper:

onneksi kohta saa vähän lohtua kun tulee extra :hyper:

Ai perkele, en ole muistanutkaan tota, ja en oo viel kertaakaan katsonut sitä! Onneks sanoit, subtv varmuuden vuoksi päälle ni en voi missata :)

Sehän ehkä ainoo joka ei hypi silmille ja esitä kaikille mukamuka hauskaa. Ja se sekoilu keitoissa: se varmaan tosiaan on ainoo suomalainen, joka noin tekee.. mikä hunsvott:arvi: i

Tää on muuten totta.

Repesin Mikan kommentista, kun big brother kysyi, että onko ajatellut putoamista kisasta (sunnuntaina). Mika: "En mä paljoo muut ku, että jos tipun, ni pitää kyl sit viel illalla lähteä radalle". :kippis1:

Mirkaki oli aika aidon olonen - harmi vaan että oli hullun ärsyttävä.

Mikan broidi sano, että Mika on ollut aika hiljasena vielä talossa ja että jos säilyy, niin varmasti tulee sekoilemaan enemmän. Sitä odotellaan. :rock: :hyper: :kippis1:

Mika kertoi eilen, että ratista kärähtämisensä (2.47 promillea) jälkeen lähti suoraan poliisilaitokselta dokaamaan lisää...

mua ei muuten enään vituta se kaki ollenkaan. oon varmaan sekasi :D

Jahas... aattelinkin että Mikalla on nuoreksi jätkäksi jonkunlainen alkoholiongelma, käytöskin on sellaista mitä suurimmalla osalla 13-20 vuotiaana teiniksinä ryypätessä [toki urveltajia ja örveltäjiä on kaikissa ikäryhmissä, mutta voimakkaimpana tuo Mikan tyyppinen apinointi esiintyy nuorisolla... jätkä kuitenkin 26v ja sekä näyttää että käyttäytyy kuin kakara...] Noh, toi ratista kärähtäminen vain vahvisti mun aavistuksia ja mielikuvaa mitä sen nää 'sit me dokattii siellä, mä dokaan aina töissä, töiden jälkeen, me ollaan ihan sekasin, en oo koskaan seurustellu 3kk enempää, mä vaan dokaan' jutut mun antoikin ymmärtää.

Ei siinä mitään, en mä toivo sen tippumista tms tän mun henkkoht mielipiteen takia, varmasti sen mukana oleminen ainakin juhlatilanteissa tuo kivasti väriä BB:n tapahtumiin...

Tatu on kyllä kuningas, ihan totta :) Mirakin tuli jossain jaksossa pällistelemään sinne poikien huoneeseen, niin tuli aika nasevaa kommenttia. Jotenkin näin.. :

Mira: Miten täällä on näin viilee? tuol meil on tosi kuuma *seisoo auki olevan oven luona*
Tatu: No johtuisiko siitä että meillä on ovi auki
Mira: Aijaa?? Siitäkö se johtuu???
Tatu: No ehkäpä se ilmakiertää paremmin jos on ovi auki
Mira: ... *david* *takavasemmalle*

Ja huomaa kyllä että on jonkin aikaa elänyt: olisin voinut lyödä vetoa, että olisi antanut Mikalle selkään kun tuli vetelemään niitä käsiä alta kun teki punnerruksia... Älykkäästi vaan vittuili..

Ja Mikasta. Kaverista huomaa että vituttaa olla tuolla. Kukaan ei tykkää siitä. Kaikki haukkuu sitä :) Itsepähän kuoppansa kaivoi mutta kyllä muakin vituttaisi. Sitten jotkut ihmettelee miksi se nukkuu siellä koko ajan... Nukkuisin minäkin jos toinen vaihtoehto olisi vittuilujen kuunteleminen..

ps. pitää salaa ilmoittaa neutraali ensi vuoden big brotheriin :D sitten olis menoa!

Pettääkö mun silmät vai lukeeko Mikalla tosiaan "Monkey" tatuoituna kyljessä?

ohmyG! siitäkö se salaperäinen koodinimi "pikku nilkki aka. monkey" tulee??:eek: Tää menee jo liian hurjaksi mulle..

Kyllä olis kätevä saada himaan tollanen kääpiö Kaki, joka nappia painamalla alkais heittää läppää..

Hanne = se, ei hän

Heh... hyviä kommentteja tuolla BB-sivuilla noista kilpailijoista:

'Heidi on silti järkyttävän ylimielinen ja idiootti... Jos se sais palkkaa tosta itsensä kyttäämisestä ja hiusten häplimisestä niin varmasti olis rikas typy.. mutta täys bimbo se on... petolinnun peräreikää muistuttava hönö... Mä en tajuu et sil ihmisel o kavereit,, tai sit ne o iha samanlaisia ääliöitä...'

'Katse on aika outo silmät seisoo päässä kuin jollakin mielipuolella. Näyttää että ei sopeudu oikein muuhun joukkoon, ainut joka vaihtaa vaatteita kymmenen kertaa päivässä, ja kohottelee tissejä peilin edessä saa ehkä jotain kiksejä siitä.'

'heidi ei todellakaan sovi tuonne taloon ja sen huomaa se ittekkin.se ei muuten valittais jokasesta ja joka asiasta!!ärsyttää ku se väittää et muut esittää,mitä se ite tekee??leikkii itte jotaki barbityttöö..ei kukaan voi tosielämäs haluta tollasees sekaantua..***** ämmä!tosi *****!'

'Mika
rasittava, nukkuu ja nukkuu tai siltä se ainakin näyttää. Vetäytyy selvin päin, humalassa ihan kahjo. Monkey mikä Monkey...'

'Mika
jätkä ei tee muuta nukkuu tai riehuu kännissä, menis himaan nukkumaan itseään täynnä oleva kundi, tuntuu olevan sille kaikki ihan samantekevää siis tippui tai ei tipu, joten nyt kaikki joukolla äänestetään mika ulos, ei kundi puhu edes mitään, miksi se yleensä halus taloon, nukkumaan ja dokaamaan vai. MIKA HIMAAN NUKKUU JA HETI'

'Mika
Käytöstavat törkeitä. Ei osaaa tehdätee mitään, odottaa vaan valmista. Luuleekohan olevansa jossakin viiden tähden hotellissa. Erehtynyt varmaan paikasta!'

Aika selkeesti ovat vähiten pidettyjä nämä kaksi henkilöä, vaikka esim Ari ja Mira joutuivat äänestykseen Mikan ohella, niin Miraa ei haukuta paljon yhtään, Aria vain hieman enemmän... BB-sivuilla eniten tuota valitusta on Heidistä ja Mikasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom