Big Brother 2006

No oli mitä murretta tahansa se Heidin jokellus niin ärsyttää niin maan vietävästi :D [Kyllä ärsytti se 'skulaa skagaa'-stadin slangin vääntäminen narisevalla nasaaliäänellä, hoystettynä ns. 'stadin ällällä ja ässällä'... ala Mirka.

Mä vaan ulkomuistista tempaisin että jotain alkkoo alakoo ihan sama se oli :D

Pointti ei oikeasti ole murre, vaan varmaankin se että mielestäni ärsyttävät ihmiset niitä vääntävät... Eli ei miten vaan kuka.

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIRKA narisi äsken ekstrassa, että tietyt ihmiset ärsyttivät häntä talossa, muttei suostunut nimeämään ketkä...paitsi KARIN mainitsi erityisesti. Haluaisi myös, että Kari lähtee talosta ensi viikolla.

mari kakko (ja sen perse) :kuola:

mira (ja sen perse) :kuola:

heidi :kuola: ja se murre (vaikken oulusta olekkaan...vaan savosta) :kuola:

sari, myöskin ihan ok

kaki :rock:

kaarlo :rock:

tatu :rock:

pikkunilkki kanssa ihan ok heppu

samoin hena

ari, saatanan vittumaisen olonen tyyppi. hehkuttaa ommaa seksuaalisuuttaan (mikä muuten on aika oksettava) toivottavasti lähtis seuraavaksi.

seuraavaksi mirkan perää se sen bi-kaveri ja sen perää kari-naamalasi
voittajaksi veikkaan sitä perheen iskää

mika vie kaikki äänestykset mihin joutuu! Ja niitä tulee varmaan aika monta...
:kippis1: :kippis1: :kippis1:
Se on vaan niin mestari.:rock:

Pelaavat Kuutamolla -peliä. Kari kertoi tosijuttuina tapelleensa Saku Koivun kanssa yläasteella ja runkanneensa ruotsalaisessa kirjastossa. :D

mari kakko (ja sen perse) :kuola:

Tää on niin totta... Oon joskus käyny Mari Kakon vetämillä tanssitunneilla... Keskity siinä sitten tanssiin :D

Ainiin: En tykkää tästä tuotantokaudesta niin paljon kuin edellisestä - ainakaan vielä. Ihme sekoilua vaan koko ajan.. Sais tosiaan olla pari fiksumpaakin tyyppiä mukana, että saatais keskustelujakin. Ja fiksujen tyyppien känniördäystäkin on kivampi katsoa kuin totaalista sekoilua. Mutta mähän olenkin tunnetusti ilonpilaaja ja tosikko :rolleyes:

Voi vittu toi porkkana latelee tuolla päiväkirjahuoneessa ihan puuta heinää, joko tosi ystävä tai ihan ilmaa, ton perusteella noi kaikki on sen tosi ystäviä, tai sitte mulla on pikkasen eri käsitys siitä jos joku on mulle pelkkää ilmaa. No yhtäkaikki kyl siitä savut ottas:whip:

Voi vittu!! taas toi yks puhu tosta bi- seksuaalisuudestaan:curs: .. tyyliin "taisin tossa yks päivä mainita":david:

Mitä ärsyttävää siinä on? Mun mielestä hyvä vaan että seksuaalisuudesta puhutaan avoimesti, tuollainen asenne ja bisseydestä avautuminen poikii varmaan paljon mielenkiintoisia keskusteluja, paljastuksia, ja kenties myös seksuaalista käyttäytymistä kilpailijoissa.

Toi Hanne on kyl hupaisa unissakävelijä, onneks itselläni ei ole tollasta ongelmaa :D Tiedä viel mitä se tuolla keksii...

Uusi huomio: Tässä jaksossa Heidi ei ärsyttänyt mua ollenkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom