Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mirka tippui ekana, olipa yllätys...
Sitä kyllä osasi oottaa ja hyvä niin. Oli kyllä niin ärsyttävä ämmä.
nyt kaikki äkkiä äänestämään heidiä ettei vaan tipu pois tuolta
Heidi on kyllä aika kissa! Vituttaa vaan sen järkyttävän tyhmät kommentit ja tämä "niin ku" lausahduksen jatkuva toistaminen..
Totuuden nimissä, moni nainen syö e-pillereitä myös muuhun kuin raskauden ehkäisyyn.lmk sanoi:parilla tytöllä oli e-pillerit mukana
Ihana misu tää Mira Sais voittaa!Hehehehe Mira juoksenteli västäräkkejä karkuun :lol2:
Totuuden nimissä, moni nainen syö e-pillereitä myös muuhun kuin raskauden ehkäisyyn.
Ja hekin joilla pääsyy on raskauden ehkäisy, he kontrolloivat menkkojaan niillä, eikä tee hyvää keskeyttää syklejä turhan takia.
- Ai niin, mul on otsatukka, v***u et mä oon hyvännäkönen, Mirka totesi Hannen eilisen parturoinnin tuloksista.
Lähde: www.subtv.fi/bigbrother
Tuo muija heti ulos... En ole seurustellut xx vuoteen ja olen ollut kauheassa selibaatissa, älkää näyttäkö minulle kikkeliä... Niin itseään täynnä että.
Joo on tullut taas katseltua BIG Brotheria valitettavasti ja näköjään viime vuoden lainalaisuudet pätevät yhä: Se joka meikäläistä eniten ärsyttää on yleisön suosikki, tämä "Mika" nyt uutena esimerkkinä. Toisaalta taas sellaiset ihmiset joilla päässä saattaa jotain liikkuakin (mun mielestä) äänestetään täysinä ämminä yms. pois. Se Mirkahan taisi puhua jopa kokonaisilla lauseilla! Eiköhän tuo Tatukin kohta pois äänestetä kun ihan järkevältä veikolta vaikuttaa. Toinen homma mitä kannattaa seurata on mies vs. nainen äänestystilanteessa, yleensä mies kuin mies tiputtaa vastassa olevan naisen. Veikkaanpa että nainen ei voi Suomessa voittaa BB:tä, niin kauan kun kanava os SUB ja kohdeyleisö se mikä se on....
Kaki on kyllä hauska. Mitenköhän sitä ekana niin karsastin. Hiton hyvä naurukin sillä :D
Jos taloon jäisi vain nämä kokonaisilla lauseilla puhuvat "älyköt" saisimme seurata tuntikausia kestäviä todella mielenkiintoisia sohvakeskusteluja. Tatu on aivan eri maata Mirkan kanssa. Tatu on äijä ja luultavasti vielä repäisee talossa jotain kunhan saadaan taas ilolientä kehiin.