Big Brother 2006

Uskon, että Mikan eilinen käyttäytyminen on aluksi aika ärsyttävän tuntuista kaikille, mutta jos se jatkaa sekoilua, niin onhan se hauskaa katottavaa.:kippis1: :kippis1: Vielä kun Mira on ihan lääpällään siihen, niin siltäkin saraa voi vielä tapahtua vaikka mitä! :rock:

Eilen Mika oli kyllä aika lapsellinen, mutta ei se tota ennen noin paha oo ollu.:D Ja uskon, että se otti vähän opikseenkin.:rolleyes: Jos se äänestetään pois, lopetan kyllä tän ohjelman seuraamisen.:itku:

*puollustaa Mikaa vaikka mikä olisi* :david:

Mirka ei oo enää NIIN ärsyttävä.:) Heidi taas on ihan vitun vajaan olonen. :zzzz:

Äänestäkää ihmiset Mikan puolesta!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no jää se mika sinne kun kaikki ritsat äänestää sitä himona. ite äänestän vasta sitten kun on tosi kyseessä :D

On se Heidikin aika turhaa katsottavaa. Tyhmä kun mikä, mutta sillä onkin sitten nämä ulkoiset avut puolellaan..Mirka pihalle!

edit.

On se Heidikin aika turhaa katsottavaa. Tyhmä kun mikä, mutta sillä onkin sitten nämä ulkoiset avut puolellaan..Mirka pihalle!

edit.

AIVAN samaa mieltä.

Heidi on tyhmä, mutta hyvän näköinen --> riittää ainakin tällä erää.

Mirka oli viime jaksossa vähän parempi kuin edellisissä, mutta liian vähän aivan liian myöhään --> Hei hei Mirka.

:arvi:

Eilen kun ne kerto niitä väliaikatietoja äänestyksestä, niin Mikallahan oli ylivoimasesti eniten +ääniä ja toiseksi eniten Mirkalla. Toivottavasti Mirka saa hyvän loppukirin ja tipahtaa pois.

Ja Kari ei vaikuta enää yhtään niin ärsyttävältä, ku aluksi :) Se kummeli-imitaattori alkaa käymään jo hermoille. Kauankohan ne muut asukkaat jaksaa kuunnella sen höpötystä?

Oikeesti mua kiinnostais tietää miks ihmeessä se Heidi näyttää niin järkyttävälle maksatautipotilaalle...? Käyttääköhän se jotain erittäin epäluonnollisen oranssiksi ihon värjäävää itseruskettavaa, vai miten ihmeessä se voi olla sen näköinen?

Esim Mira on hyvin ruskettunut, mutta täysin eri sävyinen kuin tämä Heidi. Näyttää tosi pahalle kun ne porukalla istuu sohvalla ja Heidillä on valkoinen tekotukka ja porkkanan värinen iho, ja muut on normaaleja :lol2:

Edit: Ja joo, ekana aattelin siitä Karista että vittu mikä ääliö, mut se on kyl aika hauska jannu :)

Kyllä mää tota Heidiä panisin. ;D

Mirka lähtee eka, Mika joutuu varmasti joka kerta äänestykseen kun on niin mulkku ja lopulta tipahtaa.. Tuolla jätkällä ei sentään ole Pertun survival skilliä :D

Mä en panis :)

Milloinkas toi taas julkastaan et kuka joutuu pihalle? Entä milloin on seuraaava äänestys? Mä en muista minä päivinä noi aina olikaan...

Eilen kun ne kerto niitä väliaikatietoja äänestyksestä, niin Mikallahan oli ylivoimasesti eniten +ääniä ja toiseksi eniten Mirkalla. Toivottavasti Mirka saa hyvän loppukirin ja tipahtaa pois.

Siis WTF? Missä ne on tollaista kertonut? Siinä Extrassa vai? Kivaa provosointia...

Siis WTF? Missä ne on tollaista kertonut? Siinä Extrassa vai? Kivaa provosointia...

No eiks ainakin siellä BB nettisivuilla näe mitä jengi äänestää? Tai siis aikoo äänestää? Viime vuoden BB jutut ainakin tais pitää aina paikkaansa mitä sieltä tsekkaili.

Jep, siinä extrassa kertoivat + äänet. Nehän ei yksin ratkaise pudotusta, koska nykyään on myös - äänet ja erotus ratkaisee :)

edit: niin ja kyllähän ne tuolla "höystämisellä" tosiaan hakee vaan lisää tekstiviestejä eli rahaa kassaan

pakkohan toi on kattoo, lentsussa kun ollaan.. voi vaan kuolailla himassa ja juoda ... teetä

Jos mä olisin toi Mika niin jatkaisin koko ajan sellaista pientä "perseilyä", tuskin sellaista ketään sieltä pois äänestäisi (siis katsojat) koska sehän takaisi vaan pientä äksönii jatkuvasti. Mikana olisin sitäpaitsi ehdottomasti valinnut sen, että muut jatkaa sitä rangaistusta - turhaan se niitä alkoi "säälimään" :).

Mirka pois ja äkkiä!

http://bigbrother2006.50webs.com/ :D

BB_Sari.jpg

Jos mä olisin toi Mika niin jatkaisin koko ajan sellaista pientä "perseilyä", tuskin sellaista ketään sieltä pois äänestäisi (siis katsojat) koska sehän takaisi vaan pientä äksönii jatkuvasti. Mikana olisin sitäpaitsi ehdottomasti valinnut sen, että muut jatkaa sitä rangaistusta - turhaan se niitä alkoi "säälimään" :).

Mirka pois ja äkkiä!

50 tonnia potissa niin kannattaa tarkkaan miettiä mitä tekee. oikein teki mielestäni. katsojat kääntyy äkkiä vastaan kun kovin alkaa kikkaileen.

Suositut

Back
Ylös Bottom