Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että on odotettavissa juonen käänne, jossa "Olli" kertoo ennen finaalia olevansa näyttelijä. Tai sitten ei. Aika näyttää... mutta jotain jännää tuossa tuntuu olevan.

Edit: Ja uudestaan taloon äänestetty henkilö korvaa Ollin?

sen verran tiedän että ollin nimi on oikeasti olli ja sen että hän on korkeintaan pari vuotta mua vanhempi. Oltiin joskus vuosia sitten samassa urheiluseurassa

noi kuvathan on voinut laittaa tonne kuka tahansa

Miran fanisivujen keskustelusta. Tuntuuko tutuilta viesteiltä? :D

http://mirafanit.portbb.com/viewtopic.php?id=303&p=2

Samoin hereillä ovat Pakkotoisto.comin foorumilaiset:

"Joku vanha asukas tulee takas... Äänet Henalla tai Kalelle"

"jos täällä aletaan henaa äänestään niin oon mukana tukemassa äänelläni häntä, sen haluaisin oikeasti takas tonne. pääasia ku mira pysyis poissa."

"Toivottavasti pakkis lähtee samalle linjalle kuin muropaketti ja pari muuta palstaa, eli jos joku pitää palata taloon niin KAARLO, Mirafanit on jo ihan orgasmeissaan ja jos se vielä tulee takaisin taloon niin helvetti on irti."

"Masinoidaan" joko Hena tai Kale taloon! Mieluiten Hena, koska se ei varmasti voittais, mutta olisi varsin viihdyttävä jampester muutamaksi päiväksi."

"Muro on jo Kaarlon päättäny lähettää. Hähä, ja hyvä niin. Mira sitä pelkäs. Ja muutenki sille saa repeillä. Aiheuttaa vielä hyvät konfliktit talossa ku nyt tuolla on nuo kaks paria. Kaarlo tulee sinne ja sanoo, että nyt loppuu nuo aktit"

"Ehdottomasti kaikki äänestää Kaarloa yhdessä rintamassa jo ihan sen takia, että vältytään Miran comebackilta. Voitteko kuvitella: "Siis kyllähän mä tiesin, että mut äänestetään takas kun oon niin hyvä ihminen, vaikka omasta mielestäni olen täydellinen surkimus"."

Päivää, hyvät pakkotoistolaiset. Muropaketin bb06 keskustelussa tehdyn pikaisen kyselyn perusteella MuroBBS äänestää KAARLOA takaisin taloon. Äänestämällä samaa henkilöä voimme yhdessä estää nosturirinsessan paluun taloon.

T:Muro

Päivää, hyvät pakkotoistolaiset. Muropaketin bb06 keskustelussa tehdyn pikaisen kyselyn perusteella MuroBBS äänestää KAARLOA takaisin taloon. Äänestämällä samaa henkilöä voimme yhdessä estää nosturirinsessan paluun taloon.

T:Muro

Lähettäkää vielä Jatkoajalle ja Futisforumille samanlainen. ;)

Täältä lähtee ISOääni Miralle

Näyttää kyllä Murossakin olevan paljon eriäviä mielipiteitä siitä kenet he haluavat taloon, kunhan vain provosoivat pakkislaisia jotta Kaarlon kannattajat saisivat mahd. paljon ääniä Kaarlolle...

Että eiköhän jonkun muunkin kun Miran/Kaarlon saaminen takaisin taloon ole ihan mahdollista...

Mirahan sinne pärähtää takaisin jos ei ääniä keskitetä jollekin muulle. Se on varmaa. :(

No joo, mutta pointti oli vaan se, että Kalen kannattajia on varmasti Muropaketissa vähemmän kuin on annettu ymmärtää ja "liittoutumalla" on varmasti mahis saada joku muu taloon... Itse en jaksais enää katella Kaarloa yhtään...

Mika on myös saamassa yllättävän paljon kannatusta, ainakin varjoäänestyksen mukaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom