Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
.....Jenni, Mira ja Mia. Äänestys alkaa Big Brotherin nettisivuilla tiistaina.
:lol2:

Jaa että selaimella äänestetään? Milläs ne meinaa estää sen, että kukaan ei äänestä monta kertaa? IP vai cookie? Jos pipari, niin eräitä ääniä lähtee täältä Kalelle! :D

äänestän miraa. <3

viimeisen 10 sivun Carlos fanituksen jälkeen ainoa järkevä posti:thumbs:
Miralle niitä ääniä, se pääsee sinne muutenkin.. aikaa tuhlaatte äänestämällä jotain muuta henkilöä

sari näyttäis olevan suosikki voittajaksi ton varjoäänestyksen mukaan. soisin kyllä hänelle voiton.
Mulla on varmaa tietoo, et Sarppa voittaa. Ihan totta, näin tulee käymään :D

Mitään en toivo niin paljoo ku et Olli joutuis äänestykseen ja siitä sit porukka pistäis sen pihalle sunnuntaina :lol2: Toivookohan kukaan muu samaa kohtaloo Turhapuron Ollille?

Vielä yks` asia. Rakas Joulupukki anna Ollille joululahjaks henkselit.

Miks snorellaa ei voi äänestää?!? Ois niin mahtava saada se sinne pillittämään viikoksi ;)

.........Eiköhän se Kalelle ääni lähe täältä, mukava oli kattoa sen avautumisia :)

ei sitä ollia varmaan saada pois tuolta. veikkaan että seuraavassa häädössä' on kaki ja sarppa. aika paha tilanne :(. jos katsojat sais päättää niin varmaan sitten olli joutuis lähteen.

Muistakaa: Kaarlon äänestäminen takaisin huomenna Subin webbisivuilla on

ILMAISTA

jeps. huomisesta alkaen sitten tasaisin väliajoin suoraa linkkiä tänne että ihmiset varmasti antaa äänensä ja ohjeet ketä äänestetään . eli linkki ja KAARLO

Käsi ylös kaikki jotka yllätty, että tämä jauhosäkki ei ole käynyt inttiä ja yrittää jatkossakin luistaa sieltä?

Kaveri vieläkin kehtaa marista että "eihän siinä vierekkäin nukkumisessa mitään pahaa ole"..varmaan sitten aikanaan selittää sitä ropaamisjuttuakin ex-muijalleen että "mä vaan laitoin sormen sinne kun mä nukun sillee paremmin ja oli kylmä käsistä". Toivottavasti tällä "kalalla" on broidi joka paukkais tota nyhveröä turpaan siviilissä.

voiskohan tuo seuraava puhelinäänestys olla sellainen että siellä saa äänestää noista neljästä ketä tahansa ja sitten se vähiten plussia(eniten miinuksia) saanut henkilö tipahtaa. tuollainhan bb saisi hyvin rahaa kun äänet hajautuisi todella paljon. tuntuu hullulta että ne neljästään joutuis vielä äänestään 2henkilöä tiputukseen. eli sunnuntaina lähtis yks tyyppi(eniten miinusta saanut) ja yks tulis tilalle(netissä eniten ääniä saanut).

jos tuo on tilanne menee noin niin olli lähtee ja kaarlo tulee tilalle. jos ne kisaajat taas äänestävät toisiaan niin on selvää että kari ja sari on seuraavassa häätö äänestyksesssä. kunnon olli spekulointia alkaa oleen :D

Käsi ylös kaikki jotka yllätty, että tämä jauhosäkki ei ole käynyt inttiä ja yrittää jatkossakin luistaa sieltä?

Kaveri vieläkin kehtaa marista että "eihän siinä vierekkäin nukkumisessa mitään pahaa ole"..varmaan sitten aikanaan selittää sitä ropaamisjuttuakin ex-muijalleen että "mä vaan laitoin sormen sinne kun mä nukun sillee paremmin ja oli kylmä käsistä". Toivottavasti tällä "kalalla" on broidi joka paukkais tota nyhveröä turpaan siviilissä.

Mäkin mietin, että eikö se oikeesti a) muista yhtään mitään mitä se tekee siellä handen kanssa vai b) tajua että kaikki näkee sen telkkarissa ja sen ei tartte sössöttää?
Vittu että voikin ärsyttää joku noin paljon. Joka kerta kun se avaa sen pullasuunsa tekee mieli paiskata telkku partsilta alas. Hyh hyh!:curs:

jos ne kisaajat taas äänestävät toisiaan niin on selvää että kari ja sari on seuraavassa häätö äänestyksesssä. kunnon olli spekulointia alkaa oleen :D

Mistä päättelet, että menis noin? Kaki antaa aivan varmasti ollille 2 ja hannelle yhen (tai sit sarille). Hanne antaa karille 2 ja sarille yhen. Olli antaa sarille 2 ("olen huomannut, että kyseinen ihminen on alkanut pelaamaan, aika vahvastikin") ja kakille yhen ja Sari antaa Ollille 2 ja karille yhen. Eli olli pois.

kaki antaa hannelle 2 ja sarille 1. olli antaa sarille 2 ja kakille 1. hanne antaa kakille 2 ja sarille1 sari antaa ollille 2 ja kakille 1.

tosin en usko että he enään edes joutuvat toisilleen ääniä antamaan vaan katsojat päättää kuka tippuu. tuohan olisi järkevintä koska tuolla he saisivat tekstari rahaakin mahdollisimman paljon kerättyä kun kaikki 4 olisi äänestyksessä

edit:viestiä editoitu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom