Big Brother 2006

Ehdottomasti kaikki äänestää Kaarloa yhdessä rintamassa jo ihan sen takia, että vältytään Miran comebackilta. Voitteko kuvitella: "Siis kyllähän mä tiesin, että mut äänestetään takas kun oon niin hyvä ihminen, vaikka omasta mielestäni olen täydellinen surkimus".

KAARLO TAKASIN TALOON!! :kippis1: :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pientä rahastuksen makua. Ne tietää että mira tulee taloon ja sitten bb saa taas rahaa siitä että äänestetään hulluna. Mä olen sen 5 euroani jo tuhlannut jotta sai Miran pihalle talosta ja uudestaan en rahojani laita.

Ihan sama onko se tämän vuoden BB:n voittaja sitten vaikka Mira, vaikka en kyllä siitä ihmisestä tykkää tippaakaan.

Aika tyhmää lähettää joku takaisin vain viikko ennen loppua, eihän siinä kerkeä tehdäkään enää mitään...

Tatu tai Manki takaisin!

Mira on aika härskisti vetässy fanisivuillaan.. Myy fanipostikortteja nimmarilla varustettuna 5€/kpl. Tienaa varmaan paremmat rahat niiltä teinifaneiltaan kuin virallinen BBn voittaja.

Veikkaan että Kale ainakin tarjoais pientä rähinä-äksöniä jos keittoa olis luvassa. En usko, että sillä kestäis pinna kauaa Ollin päteämisiä. :lol2:

Jep kaikki on ainaki sitä mieltä, lähes kaikki että miraa ei takas taloon. Joten pakko meidän on valita yksi henkilö jota sinne äänestetään. Nytkun kaikki äänestää vähän jokaista niin mirahan sinne takasin tulee.

Mun mielestä tää on kusetusta, vaikka tää onki ilmanen äänestys, niin sitten rahat menee kumminkin harakoille esim jos joku äänesti miran ulos talosta,nyt se tulee takaisin. Niin sille annetaan mahdollisuus voittaa jolloin taas se joku joutuu äänestämään miran pihalle sieltä, eli siis antamalla jollekkin muulle plussia jos sellainen äänestys tulee jossa vähiten + ääniä saanut tippuu.

Veikkaan että Kale ainakin tarjoais pientä rähinä-äksöniä jos keittoa olis luvassa. En usko, että sillä kestäis pinna kauaa Ollin päteämisiä. :lol2:

Lopeta toi akti, LOPETA TOI AKTI. Siis mitä vittua, what the fuck?

Meikä äänestää Kalea.

Jaa-a. Ei ois uskonu mutta Kaki on "säbäjäbä". Entinen pelaaja ja nykyään erotuomarina Turun suunnalla.

http://avokatsomo.com/arkisto/2006/08/

"

Kas, turkulaisella salibandyllä on oma kulttuuriattaseansa tämän vuoden Big Brother -ohjelmassa. Muun muassa salibandyerotuomarina ja FBC Turun ottelutapahtumissa vaikuttanut Kari "Kaki" Hautoniemi on päässyt leikkiin mukaan.

Valtakunnalliseen tietoisuuteen askel kerrallaan, sanoo Turkulainen Salibandy.

Turkulaisfoorumeilta löytyy Kaki-ketjut niin FBC:ltä kuin Campukseltakin.
"

Kaarlolle menee mun ääni. Ei haittaa vaikka voittaisikin.Jos mira jostain syystä pääsee takaisin niin taitaa loppua bb:n kattominen mun osalta.

Ja käsittääkseni jonkin sortin näyttelijä? Hmmm.... Tässä tulee ihan vainoharhaiseksi.

Edit:Tai sitten joku Ollin tuttu on tehnyt feikkisivut, mutta jotain tässä nyt on hämärää. Aivan yyyyyber hämärää ja vainoharhaista:hyper: ... Videolla on ainakin Olli.

Kyllähän tolla videolla ainakin on Olli,siitä ei voi erehtyä. Aika yyberijuttu. Täs on takana progressiivinen salaliitto,mä tiedän tän.

(:D :hyper: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom