Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä(kin) ohjelma mennyt yhtä kiinnostavaksi kuin katsoisi ruohon kasvamista ikkunasta. Kasvaa muuten aika hitaasti näin syksyllä btw.

Tämä(kin) ohjelma mennyt yhtä kiinnostavaksi kuin katsoisi ruohon kasvamista ikkunasta. Kasvaa muuten aika hitaasti näin syksyllä btw.
Ihan samaa aattelin tänään, kun 2min päivän jaksosta katsoin. Paskat viikkotehtävät ja viihdyttävimpien ihmisten äänestäminen ulos on tappanut tämän ohjelman totaalisesti.

Joo, on vähän mielenkiinto menny.

Sen verran satuin vilkasee, että joko Jenni on paksuna tai sitten se on lihonut ihan vitusti talossa olon aikana.

Alkaa ärsyttämään se Jenninkin poraaminen, muutenkin se on rasittava. Eikä se mitään raskaana ole, ne vaan mussuttaa sitä mättöä jatkuvasti. Katselin hämmästyksissäni silloin eräs kerta, kun he kaupassa asioidessaan ostivat tusinan verran niitä karkkibokseja...

Jenni + aamunaama + ne kalmaiset pinkit "housut" -> saavat yhdistettynä aikaan kyllä sellaisen paniikkireaktion, että voi pyhä sonni sentään :D.

Jenni on kyllä ärsyttävä kun se on aina tietävinään kaiken eikä anna yhtään periksi asioissa..sillonkin kun rakensivat sitä siltaa niin meinas hermot mennä...

Jenni on kyllä ärsyttävä kun se on aina tietävinään kaiken eikä anna yhtään periksi asioissa..sillonkin kun rakensivat sitä siltaa niin meinas hermot mennä...

Joo ja sitten oli naama kiinni kun huomasi että miten paska se sen ratkaisu oli. Samanlailla se yritti päteä tuossa paketointihommassa, piti vaan saada oma tahto läpi, eikä muiden ideat oo paskankaan arvosia.
Itse insinööris-miehenä tiesin heti mistä se Jennin siltapykäelmä halkeaisi ensimmäiseksi, ja niinhän se halkesi juuri sieltä mistä veikkasin. Myönsin tästä itselleni :arvi:-merkin.

Ohjelma menee jyrkkää alamäkeä koko ajan, toivottavasti paranee edes vähän loppua kohti...

Siis toi Mia on Waldon sisko! Aika käheetä :rock:

no oonhan mää sanonu sen jo ajat sitten tässä tredissä :D

Ok, mä oon taas vissiin lukenu ilman aivoja :hyper: mut ei mitään uutta minulta.

Viel jos joku muistais sen iskän nimen niin hyvä ois, jäi häiritsemään.

Toi oli hyvä kun Kaki heitti tos ruokapöydäs sen jonkun alapääläpän. Nauroin sitä jo niitten muijien reaktionkin takia ku ne oli ihan et "ei vittu...." :D

Kaikki vaan sit finaalis äänestään Kakia + äänellä, kun sie on varmaan kaikki Suomen naiset hiillostamas Kakia pihalle just noitten sen juttujen takia :D

Nii i. taas nähää ettei naisilla ole minkäänlaista huumorintajua:)

paskaa läppää, mutta kai se nimenomaan tekeekin sen ihan tahallaan ärsyttääkseen tytsyjä.

Toivotaan että Mia voittaa, se on NIIN söpö<3<3<3<3<3<3<3

ihana nainen, kaunis fiksu, mukavan oloinen, seksikäs, hyvävartaloinen ja sellanen sulonen pikkunen blond1<3 just niin mun makuun.. ei enempää enää oikein voi olla.

Suositut

Back
Ylös Bottom