Big Brother 2006

Mä katoin että se otti rullasta talouspaperia, näin sit väärin. Eniveis, aikamoista joukkoyrjöömistä... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli ne kyllä aika tuubassa silloin sikajuhlien lopussa. Koosteessa oli vaan jätetetty suurin osa örveltämisestä näyttämättä. Kyllä se ihan darran aiheuttamaa pahoinvointia oli. :D

Toi Jaakko ei kyllä ansaitse paikkaansa tuolla talossa, selvinpäin sulkeutunut ja epäsosiaalinen, kännissä agressiivinen ja ärsyttävä. Vaikkei Miakaan mikään ilopilleri ole, niin ei se ainakaan noin törppö ole kuin tuo Jaakko.

Jaakko kylläkin joutuu jo seuraavassa äänestyksessä jotain suosittua vastaan, ja lemputhan siitä seuraa.

Kyllä mä veikkaan, että Jaakko lähtee nyt ulos ja seuraavalla kiekalla todennäköisesti Miia. Jaakko oli viikkotehtävässä sen verran passiivinen, ainakin mitä koosteessa on näytetty, että ei hän ansaitse paikkaansa talossa. Miia on muuten vaan ruma ja arsyttävä, että ei sitä jaksa katella -> ulos! ;-)

edit. kieltämättä aika nättiä laattaamista oli :D

tosi jännäksi menee tuo äänestys. varjoäänestyksen mukaan miia ois lähdössä, mutta tilanne on tosi tiukka. nyt voi käydä kumminpäin vain. jaakkohan tuolta joutais pois ja niin haluais bb:kin että se lähtee. on nimittäin ihmeen paljon kuvannut sitä sen mököttämistä viime päivinä ja sitä kautta vaikuttanut katsojien mielipiteisiin.

no eipä tolla äänestyksellä nyt niin väliä: ihan sama kumpi lähtee, tuskin mikään yleisö ennätys tuo tuleva sunnuntai katsojatilastoissa

Mun mielestä Jaakko sais jäädä. En oikeen tiiä miks, mutta mua kai kiinnostaa nähdä, että alkaako se jossain vaiheessa puhumaanki siellä kunnolla. En oikeen tajuu, miks tollanen tyyppi menee BB:hen jos se ei puhu siellä mitään. Ymmärtääkseni 24/7 katsojatkaan ei oo sen hirveen paljon nähny puhuvan.

Oliko eilinen jakso hyvä? Missasinko jotain hyvää?

Onhan toi Jaakko ihan selkeesti parantanut/ollut enemmän messissä jutuissa kokoajan. Ärsttävyys ei silti ainakaan mun silmissä oo vähentynyt yhtään :)

Eikös itse viime vuoden voittajakin eli Perttu ollut aluksi aika hiljanen?
Tai noin mun mielestä kaikki puhu sillon kun toi BB alkoi, itse en alusta asti nähnyt...

Mun mielestä Jaakko sais jäädä. En oikeen tiiä miks, mutta mua kai kiinnostaa nähdä, että alkaako se jossain vaiheessa puhumaanki siellä kunnolla. En oikeen tajuu, miks tollanen tyyppi menee BB:hen jos se ei puhu siellä mitään. Ymmärtääkseni 24/7 katsojatkaan ei oo sen hirveen paljon nähny puhuvan.

EIkös Mikakin ollut aika hiljainen alussa? Muistaakseni ei paljoa puhellut (paitsi kännissä) parin ekan viikon aikana..

Jaakko lähtee tänään, mä luulen. Se on just sellanen jätkä joka on pyöriny poikaporukoissa koko ikänsä ja siten pitäny itteensä hyvänä tyyppinä, mut sitte vasta talossa paljastunukki ettei hänellä oo sisältöä ja että on ihan kohtuuttoman ujo ja estynyt saadakseen ittestään irti mitään hyvää läppää, osallistumista tai muuten hommaan heittäytymistä.

Vasta siinä etelänmatka-viikkotehtävässä kun Jaakko alkoi Sedua esittäessään töniä Kakia pois Sarin luota tanssilattialla niin hän sai roolistaan kiinni. Sillonkin siis kännissä, eikä kukaan, edes BB, tajunnut et vasta siinä Jaakko-poika uskalsi irrotella roolihahmonsa tyylisesti. Seurauksena passitus nukkumaan. Voi raukkaa. Kotiin vaan tukkaa haromaan.

Mä en oikeesti edes tiedä mikä tossa Miassa on, mutta alkaa vituttaa ihan suunnattomasti joka kerta ku se selittää jotain, kai se on puheetyyli tai joku...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom