Better Bodies model search 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Trinity sanoi:
Helene... :kuola: (Sori Annie kun kuolaan, muta ei voi muutakaan :D .)
Lindalla aivan mieletön kunto, mutta kyllä silti toi Helene iskee tähän tyttöön paljon lujempaa, eikä kunnossaskaan ole mitään vikaa. Aivan mahtavaa. Huh.

Tämä lienee tilastolesbo? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trinity sanoi:
Helene... :kuola: (Sori Annie kun kuolaan, muta ei voi muutakaan :D .)
Lindalla aivan mieletön kunto, mutta kyllä silti toi Helene iskee tähän tyttöön paljon lujempaa, eikä kunnossaskaan ole mitään vikaa. Aivan mahtavaa. Huh.

Kyllä. Helene on :kuola:

Panisin!

:wanha:

;)

Zwecco alahan muokkaan tilastojas uuteen uskoon, sillä minäkin panisin Heleneä....

Maria Åkerblom aivan ylivoimainen. Myös ainoa ehdokkaista, kellä ei treenin jälet näy naamassa. :kuola:

Edit: tarkemmin katsottuna, Marialla ei näy reenin jäljet oikein muussakaan kropassa. :lol2:

Siltikin paras, minusta se on aika kova hinta (paremmasta perseestä/kropasta) jos sen myötä tulee kasvoihin apinamaisia piirteitä.

rahkanaama sanoi:
Maria Åkerblom aivan ylivoimainen. Myös ainoa ehdokkaista, kellä ei treenin jälet näy naamassa. :kuola:

Edit: tarkemmin katsottuna, Marialla ei näy reenin jäljet oikein muussakaan kropassa. :lol2:

Siltikin paras, minusta se on aika kova hinta (paremmasta perseestä/kropasta) jos sen myötä tulee kasvoihin apinamaisia piirteitä.

Lol, ei vittu väitätkö sä nyt ihan tosissas, että nainen ku reenaa ni se alkaa muuistuttaa apinaa??????111!!11!!11!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ihan mielenkiinnosta, mikä moisen muutoksen aiheuuttaa?

B.O.S.S. sanoi:
Lol, ei vittu väitätkö sä nyt ihan tosissas, että nainen ku reenaa ni se alkaa muuistuttaa apinaa?
Olen vahvasti sitä mieltä, että apinan muoto oli jo ennen treenausta. Pienet rasvat sitten tuo sen vielä kunnolla esille. Muuta?

Helenelle menee munkin ääneni :kuola: . Lindalla tosiaan upea bodi, mutta ei mielestäni omaa mallin kasvoja. Heidi V:llä on myös nätisti treenattu vartalo, mutta apua miten huono ryhti!

Kyllä mun mielestä tällaisessa kisassa voittajalta pitäisi löytyä ihan selkeästi lihasta eikä mikään ns. "terve kroppa" (joka usein tuntuu ihmisten suussa tarkoittavan vain, että painaa enemmän kuin mallit/missit).

rahkanaama sanoi:
Ihan turhaan yrität kärjistää ja lietsoa lynkkausmielialaa. Minun mielestäni on selvää, että kova hampaat irvessä treenaaminen tuo apinamaisia piirteitä kasvoihin. Niin miehellä kuin naisillakin, toisilla selvemmin kuin toisilla ja jos tuo ei ole mikään kiva piirre kummallakaan niin naisilla vielä vähemmän.

Suurin syy on varmaan irvistely kovan treenauksen lomassa joka muokkaa myös kasvojen lihaksia.

Mitähän lynkkausmielialaa mä lietsoin?

Tämä oli apinaksi muuttuminen on kyllä typerintä mitä mä oon kuullu piiiiitkäään aikaan. :jahas:

Mitä jos reenaa ihan ilmeettömästi? :hyper:

Helenelle lähti ääni. Petran reidet näytti kyl hienolta, mut mun mielestä kokonaisuus Helenellä parhain / myyvin... Mun makuuni Lindalla liikaa lihaa.

Annie Stark sanoi:
En tiedä, olenko jotenki helvetin kummallinen tms, mutta mua oikeesti ärsyttää, ku ei voi yhtäkään threadia tällä palstalla enää käydä läpi, ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen. Mä linkitin ton tänne, koska halusin, että porukka voi käydä äänestämässä. Mielipiteensä toki saa ja pitääkin laittaa, mut vois sen tehdä edes joskus hyvällä maulla. Kyseessä on FITNESS malli kisa. Ihan muutenkin tän yleisen keskustelun taso on menny välillä niin helvetin alhaiseksi. "sun akkas on ruma" "eipäs oo, ite oot rumempi""lol""vedä hanskaan". Ei sillä, että mun omat postauksetkaan aina niin järkevimmästä päästä olis, mutta en tajua, miksi on joku PAKKOMIELLE vaan vastata aina ja kaikkeen jotain, jos ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää sanottavaa siihen threadiin. Ehkä voi olla, että oon ite katkera,vanha ja riutunut narttu tänne, mut mua oikeesti inhottaa tollanen. Alussa toivoin, että tästä ei tulis mitää kuolaus threadia, vaan ihan asiallista keskustelua tai vaikkapa ei mitään keskustelua, kuhan vaan sakki vois käydä äänestämässä. Mä taidan siirtyä vähän taka-alalle keskusteluista, kun ei voida asiallisesti keskustella enää mistään. jatkakaa vaan..
Pitänee vielä lisätä, että tokihan on paljon niitäkin, jotka kykenee aikuismaiseen laadukkaaseen keskusteluun. Kiitokset teille, on ollut antoisaa keskustella kanssanne:)

Sä vaan et siedä sitä miesten junttimaailmaa. Eikä ihme.:)

Aikuismaisen laadukasta jos jäät odottamaan niin siitä ei ole toivoakaan.

Kling kling!
Äänestysaika on loppunut! BETTER NOBODIES julkistaa lopputuloksen ohessa! Saadaanko vielä raikuvat aplodit kaikille tytöille!

Sijat 10-9, eli Pakkiksen :enpanis:-palkinto (alltså Skulleinteknulla-påkalen): Karianne & Lina

8. Heidi B. (1 ääni)

7. Linda (4)

6. Heidi V (5)

5. Henna (6)

4. Asna (9)
Asna: "Tuj tuj Belmondooo... Ring mej va sa snäll?"
Belmondo: :eek: :haart:

3.
Maria (11)
2.
Petra (15)
Ja voittaja on...
Helene (24)
Kiitos kaikille ei-:kuola: äänestäjille, nähdään pikkujouluissa - minä olen se jolla on hassu naama.

10 ehdokasta ja jopa yksi hyvännäkönen eksyny joukkoon(mun oma mielipide,tietenkin)..no parempi sekin kun ei mitään,söpö "naapurintyttö" Asna on minun valintani,maria ihan ok,muista nyt ei kannata puhuakkaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom