Better Bodies model search 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkään ja hartaasti sai kyllä miettiä ennenkuin minkäänlaista päätöstä osasi tehdä. Tuomariston lopullinen päätös:

1) Heidi V
2) Maria
3) Asna

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Grosskopf sanoi:
Neutraalilla on varaa sanoa, noi kaikki naiset olisi sille vaan helppoja pelinappuloita rakkauden markkinoilla.

Kyllä se on kuulkaa pojat niin, että jos nainen ei lämpene sellaiselle satakielelle kuin Neutraali, niin ei se sitten lämpene kenellekään.

Annie Stark sanoi:
[Mutinaa/jupinaa] -- En tiedä, olenko jotenki helvetin kummallinen tms, mutta mua oikeesti ärsyttää, ku ei voi yhtäkään threadia tällä palstalla enää käydä läpi, ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi.--

Vähän niinkuin antaisi Diablon koeajoon ja sanoisi että nopeusrajoitusta ei sitten ylitetä. Harvalla miehellä on edes kykyä katsella tuollaisia naisia mitenkään objektiivisesti fitnessurheilun esikuvina, saati sitten että niitä löytyisi tälläiseltä testosteronipommien kansoittamalta areenalta kuin Pakkotoisto.

Asiaan: Helena.

Lindan kroppa ylivertaisesti paras minun mielestäni, mutta koska kyseessä on kuitenkin mallikisa, niin ääni meni Helenelle!

Petra saa ääneni. Pelkästään sen vuoksi kun se potkaisee jotain mawashigeriä yhdessä kuvassa:rock:

...voitais ottaa matsia yhdessä...:haart:

Helenellä on paras kroppa, mutta näyttää mun mielestä enemmän 35 vuotiaalta kuin 25. Joten kyllä Heidi V. vie voitin kotiin!

Minunkin mielestä tämä ketju ei ole pahemmin poukkoillut, ja tuskinpa nuo pari Denise Richardsin kuvaa ketää haittaa. Ja ihme touhua alkaa itkeä siitä että joku on jonkun mielestä ruma. Tuntuu vähän siltä, että täällä joidenkin mielestä lihaksikkaita naisia tulisi vain ihannoida, ei missään nimessä voi sanoa ettei niistä tykkää. Turha vetää herneitä nenään siitä, jos jollakulla on erilainen naismaku kuin itsellä on. Mitä väliä jos joku tykkää "skinnyfat"-misseistä, eikä mistään lihaskimpuista.

Kyseessä on kuitenkin fitnessMALLI-skaba, joten ei voi olettaa, että kaikki kilpailijat ovat kaikkien mieleen.

Jos ihan rehelisiä ollaan, niin kaikki on liian tiukassa kunnossa minun makuuni. Nättejä mimmejä kaikki, paitsi Linda...mutta näyttävät kynityiltä kanoilta minun silmiini..niin kuin kaikki fittness-misut kun alkavat olla kisakunnossa..tai lähellä sitä...offillahan ne näyttää pirun hyvältä.
Tämä vain minun mielipiteeni, anteeksi jo etukäteen.

Järjettömän kauniita ilmestyksiä. Petra, Helene, Heidi V, Maria, Asna.. aivan sama kyllä mulla rakkautta riittää!

Kyllä minä tuohon Asnaan lämpeän!!! :kuola:
Eli mun top 3:
1. Asna
2. Maria
3. Helene

Ja minähän kuolaan jos siltä tuntuu ;)

nigster sanoi:
Ja minähän kuolaan jos siltä tuntuu ;)

:offtopic: Oikein! Ei kait siitä mitään tulis jos joka ikinen keskustelu (muu paitsi "laatua pojille" tai joku "hauskoja kuvia netistä") olisi tylsää ja jäykkää. Vain pelkkiä asiallisia kommentteja olisi ja porukka ihan kaavoihin kangistuneena siellä keskustelee. Ainakin mun mielestä sellaista keskustelua on todella tylsää lukea. IMO nuo aloittelijoiden osio, treeni ja ravinto jne. osiot ovat niitä missä asiallisemmin keskustellaan ja se kuuluukin sinne. Sitten taas tämä yleinen keskustelu on sellanen missä voi heittää vaihteen vapaalle ja vähän rennomminkin kirjotella. Mielestäni yleistä osiota onkin kaikista hauskinta ja viihtyisintä lukea koska lähes joka threadissa joku laukoo hyvää vitsiä ja hassuja kommentteja. :thumbs: :offtopic:

Belmondo sanoi:
no pakkohan se pakkiksellakin on oma tilasto kei olla;)

edit:
ZweCCo sanoi:
:Nuo neutraalin kommentit saa kyllä aina aikaan kunnon repeemisen. Tulee mieleen seppo räty aina noista töksäytyksistä. :D
:lol2: LOL seppo räty

:hyper: Pakko tuottaa teille pettymys mutta valitettavasti olen hetero ihan. Kyllä niitä miesten kuvia silti voi katsoa. Näkisi millasia naamoja siellä on ehdolla. Nuo neutraalin kommentit saa kyllä aina aikaan kunnon repeemisen. Tulee mieleen seppo räty aina noista töksäytyksistä. :D

EDIT: Pitää lienee muuttaa tuo nimimerkin alla oleva teksti. Onneksi tilastotieto/teoria on eri kuin käytäntö. :D

Helene... :kuola: (Sori Annie kun kuolaan, muta ei voi muutakaan :D .)
Lindalla aivan mieletön kunto, mutta kyllä silti toi Helene iskee tähän tyttöön paljon lujempaa, eikä kunnossaskaan ole mitään vikaa. Aivan mahtavaa. Huh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom