Better Bodies model search 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkän mietinnän jälkeen ääni Petralle. Siinä on enemmän fitnessMALLIn ainesta kuin muissa. Kuvauksellinen, monilla muilla kun tuntui olevan vain yksi ilme.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TOP3
1.Maria
2.Helene
3.Henna
Kaikkien muiden naamat näyttää siltä, että ne olis pistetty palamaan napalmilla ja yritetty sammuttaa ruuvimeisselillä.

Annie Stark sanoi:
............ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen.

Kyllä tämä threadi on mun mielestä pysynyt vielä varsin siivona, tai sitten tätä kirjoitettaessa on modet ehtineet siivoamaan jotain.
Se nyt vaan menee niin että kun kyseessä on jonkin sortin vertailu naisten ulkonäöstä niin miehet ilmaisevat omat aatoksensa. Sä et siitä selkeesti pidä,en lähde tässä arvailemaan syitä siihen.

Ehkäpä sun olisi pitänyt kirjoittaa postin alkuun isoilla kirjaimilla että älä vastaa thrediin, tai pyytää modia stikkaamaan ja lukottamaan pariksi päiväksi.

Jos tämä nyt pelottaa sinut pois palstan keskusteluista niin sanompa vaan että halvalla meni :rolleyes:

:piis:

Naene sanoi:
Eniten kuitenkin arsyttaa postaukset joissa mainitaan lihaksikkaan naisen olevan jotenkin ruma

Miksi ihmeessä ? Vai ärsyttääkö sinua kaikki ilmaisut joissa ihminen on minkä tahansa asian takia ko. henkilön mielestä ruma ?

Anteeksi tämä off-topic, nyt en vain malttanut olla kommentoimatta.
Ja sanompa vielä lopuksi että minäkään en pidä lihaksikkaista naisista, tuo BB malliehdokas edit:Linda on mun makuuni jo liikaa.

Annie Stark sanoi:
... ihme muijien kuvien postaamiseksi...
'

Tais olla nuo mun postaamat Deniset: mun mielestä jos joku vertaa aiheesta
keskustellessa jotain noista aiheen malliehdokkaista tunnettuun näyttelijään, ei mene hirveesti ohi aiheen jos linkittää pari kuvaa vertauksen kohteesta. Mut ihan sama. :piis:

Ei silti pidä tahallaan ymmärtää väärin.. Halooo.. Halusin kyllä, että tähän voidaan vastailla, ja ei tarvitse lukotella ja minua ei todellakaan haittaa, että miespuoliset kertovat aatoksensa. Vaan se tapa välillä, miten jotkut tekevät sen. Ja ei, en sanonut että tämä ajaa pois minut palstan keskusteluista. Kuten aiemmin sanoin, niin tämä YLEINEN keskustelu muutenkin menee välillä äärimmäisen alhaiseksi, joten ei välttämättä tarvi minun sitten tänne puolelle enää vastailla, kerran ahdistaa:) Rauhaa vaan pojat, ei täs nyt kinasteleemaan tarvi alkaa:love:

Taso on erittäin kova, kuka tahansa voittaisi suomen kaikki missikisat (toki kisakin on eri, joten ei voi verrata mutta anyways..). Kovassa kunnossa on kaikki tytöt

Mielestäni Linda ei kyllä ihan sovi kokonaisuuteen, tässä haetaan kuitenkin fitnessmallia, ei kehonrakentajaa, jolta Linda mielestäni näyttää. No, makuasioistahan ei kiistellä :piis:

Pitkään noita piti katsoa. Helenalla ja Heidi V:llä parhaat kropat, Marialla olisi mennyt kasvojen puolesta ääni, mutta Petralla paras kokonaisuus ja ilmekin on niin :haart:, niin eihän sitä voinu vastustaa

edit: mainittakoon vielä että ei kukaan noista voita linda fodoria

S-T sanoi:
Pitkän mietinnän jälkeen ääni Petralle. Siinä on enemmän fitnessMALLIn ainesta kuin muissa. Kuvauksellinen, monilla muilla kun tuntui olevan vain yksi ilme.
Samaa mieltä.

Joku oli liian lihaksikas jopa tollasenkin mallin hommiin, ei voi mitään.

edit: missä miehet prkl :curs:

Maria :5:

Helene oli toinen vaihtoehto mutta tummat miellyttää enemmän silmää, ei voi mitään :rock:

(Yritin myös lukea jotain kuvausta kyseisistä tyypeistä, mutta kun puolet meni ohi ei sekään auttanut... :rolleyes: )

Ripsuh sanoi:
(Yritin myös lukea jotain kuvausta kyseisistä tyypeistä, mutta kun puolet meni ohi ei sekään auttanut... :rolleyes: )
Tässä suomennettu kuvaus kärkijoukon tytöistä, ettei mene sisäinen kauneus sivusuun:

HELENE: 25 vuotta, 164 senttimetriä, 53 kiloa. Epäsymmetriset kasvot, jotka kertovat kohdunajan vaikeuksista.
MARIA: 21 v, 174 cm, 64 kg. Ohuet huulet, jotka viittaavaat seksuaaliseen estyneisyyteen.
HENNA: 28 v, 176 cm, 64 kg. Vanha, ja muistuttaa Charlie Sheenin exää.
PETRA: 25 v, 162 cm, 57 kg. Paistinpannumainen.
ASNA: 21 v, 168 cm, 59 kg. Pissistävä.

Tästä viisastuneena olen miettinyt josko vaihdan ääneni Asnalle. Ei pidä antaa pelkkien viehkojen poseerausten tai onnistuneen Waist/Hip Ration ratkaista: Asnan persoona paistaa tuosta kuvauksesta hurmaavalla tavalla läpi, ja uskon meillä olevan paljon annettavaa toisillemme. E pluribus unum, tällä sloganilla mennään.

Diggasin Lindan kropasta mutta kasvot tai hiukset ei musta olleet yhtään 'mallimaiset', vaan kroppaa lukuunottamatta se oli ihan taviksen näkönen.

Ääni meni huippukauniille Helenelle.

Helene sai minun ääneni. Paras kroppa tähän kisaan ja kauniit kasvot päälle. Ilmeet on vähän samanlaiset kuvissa mutta antaa sen nyt olla. Linda on jo mielestäni liian iso ja on monta, jotka taas ei pääse naapurintyttö-fitness akselilla paljoa tuonne fitnekseen päin.

Oikeasti valinnan tein vain Heidin (V), Helenen, Lindan ja Petran välillä juuri tämän fitness-aspektin takia. Muut mukana vain siksi, että pitää olla kymmenen mistä valita.

Ääni Helenelle. On tosiaan huippukaunis. Just sopivan kireä täti, mahtavassa kunnossa.

Miksei missikisoissa ole tuon näköisiä tyttöjä, eivätkö ne ole ikinä kuulleet kuntosalista ja laihdutamisesta?

ilmielävä sanoi:
Miksei missikisoissa ole tuon näköisiä tyttöjä, eivätkö ne ole ikinä kuulleet kuntosalista ja laihdutamisesta?

Niinpä, tai sitten ovat liian laihoja. Enemmän sellaisia urheilullisia tyttöjä kaipaisi tuonne missipuolellekkin.

TOP 3
1.Heidi V
2.Asna
3.Maria

ilmielävä sanoi:
Sori jos on vähän :offtopic: mutta tätä olen miettinyt itsekin. Luulen kuitenkin, että missitytöt ovat kuulleet laiduttamisesta. Ne eivät vaan ole kuulleet urheilemisesta. "Urheilullinen" kroppa missikisoissa saavutetaan sillä, että syödään kuukausi ennen kisoja pelkkää salaattia. Muina aikoina ehkä voi pari leipääkin lisäksi syödä.

Belmondo sanoi:
Tässä suomennettu kuvaus kärkijoukon tytöistä, ettei mene sisäinen kauneus sivusuun:
LOLLO! :D Tämänkaltaista laadukasta kommentointia Annie varmaan halusi? :D

Kärkikolmikko:
a) Asna, ilkikurinen virne ja pörröiset hiukset vetoavat. Onkohan se aina noin punakka vai ainoastaan 'suorituksen' jälkeen?
b) Heidi B, vartalon mittasuhteet eniten mieluisat. Kiltin ja ystävällisen näköinen. Turhan tavis missiksi? Tässä on pitoemäntä.
c) Maria. Nuo kasvot, vartalossa vähän tekemistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom