Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annie Stark sanoi:............ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen.
Naene sanoi:Eniten kuitenkin arsyttaa postaukset joissa mainitaan lihaksikkaan naisen olevan jotenkin ruma
'Annie Stark sanoi:... ihme muijien kuvien postaamiseksi...
Samaa mieltä.S-T sanoi:Pitkän mietinnän jälkeen ääni Petralle. Siinä on enemmän fitnessMALLIn ainesta kuin muissa. Kuvauksellinen, monilla muilla kun tuntui olevan vain yksi ilme.
Tässä suomennettu kuvaus kärkijoukon tytöistä, ettei mene sisäinen kauneus sivusuun:Ripsuh sanoi:(Yritin myös lukea jotain kuvausta kyseisistä tyypeistä, mutta kun puolet meni ohi ei sekään auttanut... )
ilmielävä sanoi:Miksei missikisoissa ole tuon näköisiä tyttöjä, eivätkö ne ole ikinä kuulleet kuntosalista ja laihdutamisesta?
Sori jos on vähän mutta tätä olen miettinyt itsekin. Luulen kuitenkin, että missitytöt ovat kuulleet laiduttamisesta. Ne eivät vaan ole kuulleet urheilemisesta. "Urheilullinen" kroppa missikisoissa saavutetaan sillä, että syödään kuukausi ennen kisoja pelkkää salaattia. Muina aikoina ehkä voi pari leipääkin lisäksi syödä.ilmielävä sanoi:Miksei missikisoissa ole tuon näköisiä tyttöjä, eivätkö ne ole ikinä kuulleet kuntosalista ja laihdutamisesta?
LOLLO! :D Tämänkaltaista laadukasta kommentointia Annie varmaan halusi? :DBelmondo sanoi:Tässä suomennettu kuvaus kärkijoukon tytöistä, ettei mene sisäinen kauneus sivusuun:
armand sanoi: