Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiilisukassa sanoi:Jumitin vartin selaillen edestakas kaikien kuvia ja päätin olla äänestämättä, koska alkoi päähän sattua tehtävän mahdottomuuden takia.
jaki_ sanoi:a) Asna
b) :haart: Maria
c) Henna
Mies puhuu asiaa. Joku vois vaikka laskea äänet jos kiinnostaa/jaksaa. (itse olen laiska)kahlaajalintu sanoi:Petralle lähti ääni täältä
yani sanoi:Jaki sen sanoi naulan kantaan voittajakolmikon. Katsokaa nyt tota. :haart:
Henna kolmantena vaihtoehtona tuon alaoikean kuvan ansiosta. Olenko ainoa kenen mielestä hän näyttää aika paljon Denice Richardsilta?
Odu sanoi:Heidi B (koska sil on isot tissit)
B.O.S.S. sanoi:Ei tosin mun mielestä Denisen näkönen, mutta ihan sama, sekin on ihQ. :haart:
Annie Stark sanoi:En tiedä, olenko jotenki helvetin kummallinen tms, mutta mua oikeesti ärsyttää, ku ei voi yhtäkään threadia tällä palstalla enää käydä läpi, ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen. Mä linkitin ton tänne, koska halusin, että porukka voi käydä äänestämässä. Mielipiteensä toki saa ja pitääkin laittaa, mut vois sen tehdä edes joskus hyvällä maulla. Kyseessä on FITNESS malli kisa. Ihan muutenkin tän yleisen keskustelun taso on menny välillä niin helvetin alhaiseksi. "sun akkas on ruma" "eipäs oo, ite oot rumempi""lol""vedä hanskaan". Ei sillä, että mun omat postauksetkaan aina niin järkevimmästä päästä olis, mutta en tajua, miksi on joku PAKKOMIELLE vaan vastata aina ja kaikkeen jotain, jos ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää sanottavaa siihen threadiin. Ehkä voi olla, että oon ite katkera,vanha ja riutunut narttu tänne, mut mua oikeesti inhottaa tollanen. Alussa toivoin, että tästä ei tulis mitää kuolaus threadia, vaan ihan asiallista keskustelua tai vaikkapa ei mitään keskustelua, kuhan vaan sakki vois käydä äänestämässä. Mä taidan siirtyä vähän taka-alalle keskusteluista, kun ei voida asiallisesti keskustella enää mistään. jatkakaa vaan..
Pitänee vielä lisätä, että tokihan on paljon niitäkin, jotka kykenee aikuismaiseen laadukkaaseen keskusteluun. Kiitokset teille, on ollut antoisaa keskustella kanssanne
Anonymous sanoi:Tossa aikaisemmin kyllä verrattiin tota Hennaa Denise Richardsiin.