Better Bodies model search 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ihan oikeasti osannu päättää. Kasvoista paras ei pärjänny kropallaan, paras kroppa IMO ei pärjänny kasvoillaan. Toki kaikki oli melkosen upeita ilmestyksiä. :haart: :love: :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiilisukassa sanoi:
Jumitin vartin selaillen edestakas kaikien kuvia ja päätin olla äänestämättä, koska alkoi päähän sattua tehtävän mahdottomuuden takia.

Sama kävi mullekin. Ne joilla oli just oikeanlainen lihaksikas kroppa, oli ehkä jotenkin jäykkiä kuvissa. Ehkä ton Helenen keimailemattomuus jotenkin iskee enemmän kuin muiden. Ja pitäähän sillä mallilla lihaksia olal, mitä järkeä muuten koko nimikkeessä? Mutta mun salainen suosikki taitaa olla silti Maria. Niinpä. Turha yrittääkään valita. :D

jaki_ sanoi:
a) :kuola: Asna
b) :haart: Maria
c) :love: Henna

Jaki sen sanoi naulan kantaan voittajakolmikon. Katsokaa nyt tota. :haart:
asna2.jpg

Henna kolmantena vaihtoehtona tuon alaoikean kuvan ansiosta. Olenko ainoa kenen mielestä hän näyttää aika paljon Denice Richardsilta?

http://www.born-today.com/Today/pix/richards_denise2.jpg

http://www.denise-richards.handshake.de/Denise_richards_992.jpg

Hennan ja Asnan välillä taiteilin, mutta suomalaisuuden ja himpun verran muhun vetoavalla ulkonäöllä Henna vei pisteet. Tosin pitää muistaa että kaikki ovat erittäin kauniita ja omaavat hyvän kropan. :thumbs:

Hui sa**ana ku pelästyin että mies on päässy mukaan, Linda. :eek:

1. Helene :haart: :thumbs: :kuola:
2. Asna :haart: :kuola:
3. Petra :haart:

Aivan namuja :kuola: :kuola: Taidankin muuttaa Ruotsiin... :rolleyes:

Helenelle yks ääni lisää!

yani sanoi:
Jaki sen sanoi naulan kantaan voittajakolmikon. Katsokaa nyt tota. :haart:
asna2.jpg

Henna kolmantena vaihtoehtona tuon alaoikean kuvan ansiosta. Olenko ainoa kenen mielestä hän näyttää aika paljon Denice Richardsilta?

On toi kyllä hyvä, tuossa kuvassa ihan ihQ... :haart:

Ei tosin mun mielestä Denisen näkönen, mutta ihan sama, sekin on ihQ. :haart:

richards_denise2.jpg

Denise_richards_992.jpg

edit: korjattu image-tägi editt2: Suljettu se samainen tääg. :wall:

Marialle ääni.

1. Maria
2. Asna
3. Heidi B & Petra

Kyllä sais kaikki Suomen "skinnyfat" miss miljoonat ja kalakukot ottaa noista naisista mallia. On todella terveen näköisiä ja kauniita tätejä kaikki.

B.O.S.S. sanoi:
Ei tosin mun mielestä Denisen näkönen, mutta ihan sama, sekin on ihQ. :haart:

Tossa aikaisemmin kyllä verrattiin tota Hennaa Denise Richardsiin.

En tiedä, olenko jotenki helvetin kummallinen tms, mutta mua oikeesti ärsyttää, ku ei voi yhtäkään threadia tällä palstalla enää käydä läpi, ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen. Mä linkitin ton tänne, koska halusin, että porukka voi käydä äänestämässä. Mielipiteensä toki saa ja pitääkin laittaa, mut vois sen tehdä edes joskus hyvällä maulla. Kyseessä on FITNESS malli kisa. Ihan muutenkin tän yleisen keskustelun taso on menny välillä niin helvetin alhaiseksi. "sun akkas on ruma" "eipäs oo, ite oot rumempi""lol""vedä hanskaan". Ei sillä, että mun omat postauksetkaan aina niin järkevimmästä päästä olis, mutta en tajua, miksi on joku PAKKOMIELLE vaan vastata aina ja kaikkeen jotain, jos ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää sanottavaa siihen threadiin. Ehkä voi olla, että oon ite katkera,vanha ja riutunut narttu tänne, mut mua oikeesti inhottaa tollanen. Alussa toivoin, että tästä ei tulis mitää kuolaus threadia, vaan ihan asiallista keskustelua tai vaikkapa ei mitään keskustelua, kuhan vaan sakki vois käydä äänestämässä. Mä taidan siirtyä vähän taka-alalle keskusteluista, kun ei voida asiallisesti keskustella enää mistään. jatkakaa vaan..
Pitänee vielä lisätä, että tokihan on paljon niitäkin, jotka kykenee aikuismaiseen laadukkaaseen keskusteluun. Kiitokset teille, on ollut antoisaa keskustella kanssanne:)

Annie Stark sanoi:
En tiedä, olenko jotenki helvetin kummallinen tms, mutta mua oikeesti ärsyttää, ku ei voi yhtäkään threadia tällä palstalla enää käydä läpi, ettei se menis tollaseksi mauttomaksi kuolaamiseksi ja ihme muijien kuvien postaamiseksi. Laatua pojille threadi sais riittää mun mielestä siihen tarkoitukseen. Mä linkitin ton tänne, koska halusin, että porukka voi käydä äänestämässä. Mielipiteensä toki saa ja pitääkin laittaa, mut vois sen tehdä edes joskus hyvällä maulla. Kyseessä on FITNESS malli kisa. Ihan muutenkin tän yleisen keskustelun taso on menny välillä niin helvetin alhaiseksi. "sun akkas on ruma" "eipäs oo, ite oot rumempi""lol""vedä hanskaan". Ei sillä, että mun omat postauksetkaan aina niin järkevimmästä päästä olis, mutta en tajua, miksi on joku PAKKOMIELLE vaan vastata aina ja kaikkeen jotain, jos ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää sanottavaa siihen threadiin. Ehkä voi olla, että oon ite katkera,vanha ja riutunut narttu tänne, mut mua oikeesti inhottaa tollanen. Alussa toivoin, että tästä ei tulis mitää kuolaus threadia, vaan ihan asiallista keskustelua tai vaikkapa ei mitään keskustelua, kuhan vaan sakki vois käydä äänestämässä. Mä taidan siirtyä vähän taka-alalle keskusteluista, kun ei voida asiallisesti keskustella enää mistään. jatkakaa vaan..
Pitänee vielä lisätä, että tokihan on paljon niitäkin, jotka kykenee aikuismaiseen laadukkaaseen keskusteluun. Kiitokset teille, on ollut antoisaa keskustella kanssanne:)

Et ole mitenkaan kummallinen, olen aivan samaa mielta. Ja _todella_ arvostin sita, kun heti ensimmaiseksi sanottiin ettei tasta mitaan kuolausthreadia mielellaan.
Itseani ainakin kiinnostaa kuka tuon voittaa, ja tykkasin etta koko hommasta ilmoitettiin threadin muodossa. Mika ei kiinnosta on mielipiteet jotka ovat taysin epaoleellisia valintaan nahden, varsinkin jos nuo mielipiteet ovat sen lisaksi viela alhaista tasoa.
Eniten kuitenkin arsyttaa postaukset joissa mainitaan lihaksikkaan naisen olevan jotenkin ruma...
Kuitenkin varmaan fitnessmallin tehtavana tassa tapauksessa olisi nayttaa hyvalta BB:n tuotteissa. Tosta voi klikkailla ja aanestaa kuka omasta mielesta nayttaa hyvalta. Jonkun nayttelijattaren kuvat eivat taida oikein auttaa noiden mallien keskuudesta valitsemaan parasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom