Juu jaa olin käsittänyt että kun karnosiini lisää typpioksidin tuotantoa joka laajentaa voimakkaasti verisuonia olisi se syy tuohon kihelmöintiin mutta olin ilmeisesti väärässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu jaa olin käsittänyt että kun karnosiini lisää typpioksidin tuotantoa joka laajentaa voimakkaasti verisuonia olisi se syy tuohon kihelmöintiin mutta olin ilmeisesti väärässä.
No mitenkäs VHH- / Ketodieetillä? Hyötyä ollenkaan? Vai kannattaako pönttö säästää massa- tai ylläpitokaudelle?
Niin, mutta ymmärtääkseni kreatiini tarvitsee potkiakseen insuliinia, t.s ketoosissa siitä ei ole paljoakaan iloa? (Korjatkaa jos olen väärässä) Itse vedän tankkauspäivinä kreatiinia juuri tästä syystä.
Poikkeaako BA tässä? Vedin piruuttani lusikallisen tässä yksi aamu, kihelmöi kyllä aivan helvetisti.
Ja mikä on "kova dieetti", onko se sama kun "kovaa treeniä" "tiukalla dieetillä"? :D
Siis mikä kumoaa kreatiinin vaikutuksen? VHH-/ Ketodieetti? Ei tietenkään mutta hyöty on yhtä tyhjän kanssa.
Ja miten niin "varmaan"? Näillä helvetin kalliilla lisäravinteilla kun lähden leikkimään niin tarvitsen kyllä muuta kun perseestä revittyä Mutu-läppää. Google siis laulamaan, Kiitos ja anteeksi.
Joo ei kreatiinifosfaatti kropasta katoa kun alkaa dieetille. Kysymys onkin, että onko kreatiinimonohydraatista lisäravinteena mitään hyötyä, vai tarvitseeko se insuliinia varastoituakseen? UD2:sen mukaan kreatiinilisää suositellaan käytettäväksi hiilaripäivinä. Toinen kysymys, ettei mene ihan että tarvitseeko beta-alaniini insuliinia muodostaakseen karnosiinia? Taas vähän olo
http://www.t-nation.com/free_online...bodybuilding_supplements/supplement_superstar
Tässä nyt kustaan hunajaa jo vähän liikaakin, mutta jutun perusteella rasvaprosentti on laskenut ainakin kohderyhmällä. Tosin jos nämä fudispelaajat ovat onnistuneet kasvattamaan lihasmassaa ilman ihran muodostumista niin laskeehan se suhteellinen rasvaprosentti.
No päräytetääs käyttöön huomenna, voinkin sit valittaa huonosta etenemisestä tuolla Ketoketjun puolella :lol2:
Kreatiinin säästän kyllä tosiaan tankkauspäiville 1 ja 2. En edes vedä noita puruhydraatin jämiä tuolta kaapinpohjalta.
en lukenut koko ketjua mutta mulla se kihelmöinti alkaa käytännössä välittömästi, noin kaksi minuuttia beeaan ottamisen jälkeen. Mulla se päänahasta alaspäin valuva kieltämättä aika vittumainen kihelmöinti ja pistely kestää onneksi vain puolisen tuntia