Beta-Alaniini ja sivuoireet (ihon kihelmöinti)

kuinkahan ihmeellinen otus olen kun ei tuo kiisseli mulla mitään kihelmöintiä aiheuta isoillakaan annoksilla.

Jos et saa muutamalla grammalla parestesiaa tyhjään mahaan otettuna tavarasi on todennäköisesti jotain muuta kuin beeta-alaniinia. Pitäisi tuntua jo huulissakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuinkahan ihmeellinen otus olen kun ei tuo kiisseli mulla mitään kihelmöintiä aiheuta isoillakaan annoksilla.

No tässä on toinen yhtä ihmeellinen otus.
Oon ny kohta kolme viikkoa ottanu tota ainetta 8-10g kerrallaan, neljänä päivänä viikossa, noin tuntia ennen treenejä.
Edelleenkään en mitään kihelmöintiä tunne, mutta nyt tällä viikolla on alkanu tuntua jänniä "lämpöaaltoja" varsinkin treeniä aloitellessa. Vaikea selittää, mut sitä ikäänkuin tuntee kun veri alkaa virtaan lihaksiin. Lisäksi iho muuttuu aika nopeesti tosi punasävyiseksi, varsinki kasvoista.

Aattelin, että jos ton purkin käyttäis loppuun ja kattois sitten huomaako mitään eroa kun käytön lopettaa. Leaderin tuote siis mulla.

edit. Ja tyhjään mahaan olen ton aineen ottanu, edellisestä ateriasta kulunut 2,5-3 tuntia. Ja ei, ei kihelmöi edes huulissa. Meenkö huomenna riehumaan liiderin kauppaan et mitä paskaa ootte mulle myyny?:)

Viimeksi muokattu:
Mene vaan riehumaan. :D Kaverilla sama juttu leaderin kanssa. Heti kun alko syömään erimerkkistä beta-alaniinia niin alkoi kihelmöintiäki tulla. En kyllä muutenkaan suosittele mitään leaderin tuotteita...

Jos et saa muutamalla grammalla parestesiaa tyhjään mahaan otettuna tavarasi on todennäköisesti jotain muuta kuin beeta-alaniinia. Pitäisi tuntua jo huulissakin.

ihan forcen, Xtreme Sports Nutrition ja leaderin beta-alaniinia on/on ollut käytössä pitäisi kyllä olla oikeaa, potkii muuten hyvin, mutta ei kihelmöintiä edes 15g päivä annoksilla. Kun piti kokeilla piruttaan että jos sillä alkaisi kihelmöimään.

Pointti siis se, että jos oot vetäny vain ja ainoastaan yhdestä purkista sitä ni epäile ainetta ittes sijasta :)

on kokeiltu muitakin merkkejä. Muuten toimii mutta ei kihelmöintiä.

ihan forcen, Xtreme Sports Nutrition ja leaderin beta-alaniinia on/on ollut käytössä pitäisi kyllä olla oikeaa, potkii muuten hyvin, mutta ei kihelmöintiä edes 15g päivä annoksilla. Kun piti kokeilla piruttaan että jos sillä alkaisi kihelmöimään.

on kokeiltu muitakin merkkejä. Muuten toimii mutta ei kihelmöintiä.

No jopas jotain, aika mielenkiintoinen juttu -ehkä te sitten olette vain jotain friikkejä :D

Mun ei ole tarvinnut ottaa kuin 3,5 gramman settiä ja jo tuntuu, toki yli 5g määrillä enemmän. Itellä ollu käytössä karnosiiniaktivaattori.

Ok, kyllä tosta valikoimasta varmasti kihelmöiviä löytyy. Itse nappasin kulmakuntamyymälästä Finnmaxin purkin, kun en malttanut mistään alkaa tilailemaan. 2 g annos riittää hyvin kihelmöintiin mun 82 kg elopainolla. Te ootte sit niin kylmähermoisia.. heh.

paljonkos teelusikka (5ml) on tuota beta-alaniinia grammoina?

Mulla beta-alaniini pisti ihon kihelmöimään ihan perkeleesti ekat 6-7 viikkoa (3 kertaa viikossa 5g ennen reeniä) ja sitten kihelmöinti loppui kuin seinään.

Mulla se kihelmöinti loppui kanssa jonkun aikaa beta-alaniinia vedettyäni.
Huulissa nyt enää tuntuu kun protskun seassa nauttii.

tuleeks teille semmoinen väsyny olo et haluis mennä nukkuu ku on vetäny tät? olo on pirtee mut sit ku vetää tot nii veto on pois noin tunnin. nukun tarpeeksi ei ole siitä kiinni

7 minuuttia sitten otin ekan kerran tuota (Leader) ja nyt vähän jänskättää milloin alkaa kihelmöimään ;) Huulissa tuntui jo kun tuota hörppi mutta muuten on aika neutraali fiilis.

Edit: Nyt alkaa pukkaamaan kihelmöintiä. Fuck :|

Suositut

Back
Ylös Bottom