Bensa vs. diesel

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Melkosesti putoaa kulutus kun lähtee taajamasta helvettiin.

IMG_1468.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
2 kertaa tankannut 120 eurolla ja puolessa välissä toinen tankkaus. En jostain helvetin syystä onnistunut tankkaamaan viime kerralla 120 eurolla enempää, kortti herjasi jotain ihmeellistä kun otin semmoisen automaatin, jossa valitaan maksimisumma. Tankki vetää muistaakseni 100 litraa.

Zone-sarja -42%
2 kertaa tankannut 120 eurolla ja puolessa välissä toinen tankkaus. En jostain helvetin syystä onnistunut tankkaamaan viime kerralla 120 eurolla enempää, kortti herjasi jotain ihmeellistä kun otin semmoisen automaatin, jossa valitaan maksimisumma. Tankki vetää muistaakseni 100 litraa.

Ota vetoremmitautoon mukaan niin ei sormet puudu kansanauton kanssa :D

Nippusiteellä kiinni. Eiks niissä ennen ollut semmoinen klipsi, että sen sai jumitettua?

Joo, jos se nyt sattuu toimimaan. Joskus kiersi huhu että ne otettais pois koska pelkäävät että "pistooli" tippuisi pois tankin suulta ja lorottaisi bensat pitkin maita ja mantuja.

Nippusiteellä kiinni. Eiks niissä ennen ollut semmoinen klipsi, että sen sai jumitettua?

Ton takia lompsassa on aina iso klemmari messissä minkä voi tuupata klipsuks siihen. Tosin joistain pumpuista on sen akselin lisäks poistettu myös se lukitussalpa.

Itsehän olen joskus kylmästi tunkenut tankinkorkin siihen pistooliin. Jää molemmat kädet vapaiksi, että voi vaikka sytytellä tupaakin. Mutta itse asiassa olen pari kertaa törmännyt täällä tankkauspistooliin, missä on oikeasti toimiva lukitus. Eli joko niitä ei ole kielletty, tai sitten näistä oli vain unohdettu ottaa se lukitus pois.

Iskä aikanaan 80-luvulla Ruotsin reissulla törmäsi tuollaiseen lukkoon ekan kerran. Veteli gasoa pitkin Escrotin kylkiä hirveällä kiroilulla ja meikä joi pillimehua vieressä.

Joo, jos se nyt sattuu toimimaan. Joskus kiersi huhu että ne otettais pois koska pelkäävät että "pistooli" tippuisi pois tankin suulta ja lorottaisi bensat pitkin maita ja mantuja.

Niinkin lennokkaan jutun muistan nähneeni että kun pistoolin jättää lorottamaan itekseen ja käy vaikka autossa sisällä, takaisin tullessa tankkaajaan mahdollisesti varautunut staattinen sähkö voi purkautuessaan aiheuttaa kipinän joka sytyttää höyryt :wtf: Tämä siis jossain jenkkilässä eikä siinä yhteydessä puhuttu mitään klipsien poistamisesta. Dieselillä ei tietenkään tota samaa ongelmaa kun ei syty kipinästä, niissähän niitä lukituksia muuten on vieläkin.
Ei missään oo mun mielestä sanottu miks niitä pidikkeitä ei enään ole. Kyllähän se aineen tulo taitaa loppua vaikka sen lukituksen unohtais päälle, kahvahan kevenee sen verran kun tankki on täys että se nousee pois lukituksesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No näinhän siinä tankatessa käy, kun on plyyhipenkit autossa ja angoravillapaita päällä. Kannatais olla nahkajakkarat ja munasillaan. Skin on skin.

[video=youtube_share;tuZxFL9cGkI]http://youtu.be/tuZxFL9cGkI[/video]

Kaikilla truck-pisteillä, millä olen itse tankannut on ainakin klipsi, ei muutamaa sataa litraa kyllä jaksa valutella koko ajan painamalla. Eikö tavallisilla pumpuilla muka ole?

Niinkin lennokkaan jutun muistan nähneeni että kun pistoolin jättää lorottamaan itekseen ja käy vaikka autossa sisällä, takaisin tullessa tankkaajaan mahdollisesti varautunut staattinen sähkö voi purkautuessaan aiheuttaa kipinän joka sytyttää höyryt :wtf: Tämä siis jossain jenkkilässä eikä siinä yhteydessä puhuttu mitään klipsien poistamisesta. Dieselillä ei tietenkään tota samaa ongelmaa kun ei syty kipinästä, niissähän niitä lukituksia muuten on vieläkin.
Ei missään oo mun mielestä sanottu miks niitä pidikkeitä ei enään ole. Kyllähän se aineen tulo taitaa loppua vaikka sen lukituksen unohtais päälle, kahvahan kevenee sen verran kun tankki on täys että se nousee pois lukituksesta.

Sen takia sanoinkin että huhu ja että "pistooli" tippuisi pois tankin suulta. Hankala kuvitella noin urpoja tankkaajia, vaikkakin tollaset perustelut vois mennä läpi arkadianmäellä tai eu:ssa.

Kaikilla truck-pisteillä, millä olen itse tankannut on ainakin klipsi, ei muutamaa sataa litraa kyllä jaksa valutella koko ajan painamalla. Eikö tavallisilla pumpuilla muka ole?

Katoava kansanperinne, valitettavasti. Kaiken hyvän lisäksi poistuu pumppu-uudistusten yhteydessä liiankin useasti. Tuo lukkohan on paras keksintö ever. 75 litraa dieseliä, niin ehtii sopivasti vetästä nortin parin metrin päässä :D ja pakkasella muutenkin ihan kiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom