Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 kertaa tankannut 120 eurolla ja puolessa välissä toinen tankkaus. En jostain helvetin syystä onnistunut tankkaamaan viime kerralla 120 eurolla enempää, kortti herjasi jotain ihmeellistä kun otin semmoisen automaatin, jossa valitaan maksimisumma. Tankki vetää muistaakseni 100 litraa.
Nippusiteellä kiinni. Eiks niissä ennen ollut semmoinen klipsi, että sen sai jumitettua?
Nippusiteellä kiinni. Eiks niissä ennen ollut semmoinen klipsi, että sen sai jumitettua?
Joo, jos se nyt sattuu toimimaan. Joskus kiersi huhu että ne otettais pois koska pelkäävät että "pistooli" tippuisi pois tankin suulta ja lorottaisi bensat pitkin maita ja mantuja.
Niinkin lennokkaan jutun muistan nähneeni että kun pistoolin jättää lorottamaan itekseen ja käy vaikka autossa sisällä, takaisin tullessa tankkaajaan mahdollisesti varautunut staattinen sähkö voi purkautuessaan aiheuttaa kipinän joka sytyttää höyryt :wtf: Tämä siis jossain jenkkilässä eikä siinä yhteydessä puhuttu mitään klipsien poistamisesta. Dieselillä ei tietenkään tota samaa ongelmaa kun ei syty kipinästä, niissähän niitä lukituksia muuten on vieläkin.
Ei missään oo mun mielestä sanottu miks niitä pidikkeitä ei enään ole. Kyllähän se aineen tulo taitaa loppua vaikka sen lukituksen unohtais päälle, kahvahan kevenee sen verran kun tankki on täys että se nousee pois lukituksesta.
Kaikilla truck-pisteillä, millä olen itse tankannut on ainakin klipsi, ei muutamaa sataa litraa kyllä jaksa valutella koko ajan painamalla. Eikö tavallisilla pumpuilla muka ole?
Jep, saat maksaa vitusti veroa siitä, että omistat auton jolla saat kulutettua paljon helvetin kovasti verotettua polttoainetta :D474 euroa bensa-autosta. Hyvin on saatu kyllä vedettyä överiksi päästöperusteinen verotuskin.