Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee vetästyä pari kertaa viikossa jälkkäriksi suoraan ruuan päälle, tuhdeissa savuissa myös optimaalista mässyä, ja helppo takaus päivän plussakaloreille normisafkailujen jälkeen. Oh my applepie kiilasi kärkeen, huterassa ja jaetussa kakkosijassa heiluvat Half Baked ja Strawberry cheesecake!

Mä olen vähän huonosti lämmennyt näille, mutta Vermonster on ihan jää-tä-vän hyvää :kuola:

Kävin tänään ulkomailla, eli Haaparannassa. Ruotsissa oli ehkäpä hieman parempi valikoima makuja, kuin täällä. Purkki maksoi 5.30€, eli oli jonkun verran halvempaakin, vaikka kruunu on tällä hetkellä tosi vahva. Parhaimmillaan iso purkki on maksanut hieman alle 4 euroa, muistaakseni vuonna 2009. Nykyään syön vaan näitä, Oh my applepie ja Cherry Garcia lempparimaut.

Haluun Cherry Garcian takas ja äkkiä!

Mikä on teidän mielestä paras Ben & Jerry's maku mitä saa ostettua Suomesta purkissa? En ole syönyt näitä jätskejä noin 1-2 vuoteen, joten suositteluja kaipaisin

Mikä on teidän mielestä paras Ben & Jerry's maku mitä saa ostettua Suomesta purkissa? En ole syönyt näitä jätskejä noin 1-2 vuoteen, joten suositteluja kaipaisin

Mun mielestä ihan perus baked alaska vie monesti voiton ainakin jos on kaupassa vähän naftisti valikoimaa.

Noi on pakko testaa itse, koska mun mielestä esim. baked alaska on kuraa. Suosittelen käymään kampin tai espan kiskalla maistamassa, koska saat maistaa ilmaiseksi lusikalla makuja ja päättää sitte. Kysyt vaan, että mitäs näistä saa myös kaupasta. :)

Mun ääni menee kalanruualle ja blondille brownielle sekä mansikka-juustokakulle että vermonsterille. Näin muutamia mainitakseni. T. B&J expertti.

Cookie dough ja strawberry cheesecake saa täältä äänet. Tosin toi Hagen&Dazs(tai joku vastaava?) strawberry cheesecake on parempaa.

Jotain chocolate fudgea oon kokeillu, ja sit jotain missä oli mukamas vaahtokarkkia ja valkosuklaata. Ne oli aika pettymyksiä molemmat.

Lempparit Blondie Brownie, Chocolate Fudge Brownie ja Half Baked. Namps. Kaikkia makuja syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa, mutta Oh My Apple Pien ja Strawberry Cheesecaken jättäisin kauppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom