Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saapuipa mullekkin, tilauksessa Red Pepperiä ja Habaneroa. Habanero on kyllä niin tulista ja hyvää, että parempi varmistaa ettei kämpässä ole kaljaa kun aloittaa maistelun, tuon seuraksi tulee tasan tarkkaan juotua kaikki. Muiden mättäessä joulupyhinä suklaata mulla on menussa 6-Pack Coronaa, Habenero JErkyä ja wasabipähkinöitä :DAaah... Lucas Jerky saapui eilen. Tänään oli mukava yllätys kun pikkujouluista palannut parempi puoliskoni oli poiminut paketin postilaatikosta. 27.11 tilasin ja tosiaan eilen tuli eli palttiarallaa 2 viikkoa meni.
Eli tilasin 'Jolokia & Habanero'-jerkyä, liha todella hyvää (tosin hieman sitkeämpää mitä ajattelin) ja todella tulista (!).
Saapuipa mullekkin, tilauksessa Red Pepperiä ja Habaneroa. Habanero on kyllä niin tulista ja hyvää, että parempi varmistaa ettei kämpässä ole kaljaa kun aloittaa maistelun, tuon seuraksi tulee tasan tarkkaan juotua kaikki. Muiden mättäessä joulupyhinä suklaata mulla on menussa 6-Pack Coronaa, Habenero JErkyä ja wasabipähkinöitä :D
Saapuipa mullekkin, tilauksessa Red Pepperiä ja Habaneroa. Habanero on kyllä niin tulista ja hyvää, että parempi varmistaa ettei kämpässä ole kaljaa kun aloittaa maistelun, tuon seuraksi tulee tasan tarkkaan juotua kaikki. Muiden mättäessä joulupyhinä suklaata mulla on menussa 6-Pack Coronaa, Habenero JErkyä ja wasabipähkinöitä :D
Jotain kompromissejä on pakko tehdä kun perhejoulua eli mm. siskon pikkulasten seurassa pyhiä viettää. Ei voi ihan täysin olla "oma itsensä"Eipä tuossa menussa ole muuta vikaa, kuin aivan surkean vähäinen oluen määrä :D
Jotain kompromissejä on pakko tehdä kun perhejoulua eli mm. siskon pikkulasten seurassa pyhiä viettää. Ei voi ihan täysin olla "oma itsensä"
Tilaatteko tota jerkyä Lucasin kotisivuilta (http://www.lucasjerky.com) vai eBay-sivuilta?
Samalla linjalla Japetiuksen kanssa, toi red pepper menee kylmän oluen kanssa aika hätäseen