Bcaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelimpa ostaa ekaa kertaa muitakin lisäravinteita (Yleensä pelkkä: Whey, kreatiini,malto)
Tilasin nyt MET-Rx Hardcore BCAA (360tabua[120x3]) ja suositus on että 6 tabua päivässä, onko kellää mitää kokemusta? Mitä jos tätä ottaa liikaa kun mun proteiineissa on kans noita BCAA:ita (Dymatize Elite Whey) :Isoleusiini (BCAA) 6060 mg / 100g, Leusiini (BCAA) 10260 mg / 100g, Valiini (BCAA) 5670 mg / 100g. Eli kun käytän tota Dymatize Elite Whey:tä ja 6tabua BCAA:ta päälle ni tuleeko tota liikaa, käytän wheytä vaan palkkarissa 50g~ jauhetta.
Eli jokatoiselle päivälle tulis:

Isoleusiini, 3660mg
Leusiini, 6030mg
Valiini, 2970mg
E-vitamiini 1.34 mg

6 tablettia sisältää:
L-isoleusiini 630 mg
L-leusiini 900 mg
L-valiini 270 mg
E-vitamiini 1.34 mg

Onko mitää sivuvaikutuksia? ottakaa siitä nyt selvää, vähä sekavaa tekstiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Victory Amino Recoveryssä, jossa on pelkkää bcaa:ta esim. isoleusiinin päiväannos on 820mg. Ei noita proteiineja kannata kovin paljon lappaa. Itse käytän vain noita bcaa-kapseleita, koska ne on käteviä (ja tehokkaita) eikä tarvitse läträtä jauhojen kanssa. Bulkkiaminohapot otetaan normaalista ruoasta.

Mitä tapahtuu, tuleeks jotai sivuvaikutuksia jos vetää liikaa? mulla nois jauhois ja sit tabuina & Entä sama glutamiinista.

Mitä tapahtuu, tuleeks jotai sivuvaikutuksia jos vetää liikaa? mulla nois jauhois ja sit tabuina & Entä sama glutamiinista.

Ai BCAA:lla sivuvaikutuksia?

Proteiini = aminohappoja
BCAA = aminohapot leusiini, isoleusiini ja valiini (bcaa lyhenne tarkoittaa haaraketjuisia aminohappoja "Branch Chained Amino Acids" ...oikeinkirjoitus??)

...proteiinilla sivuvaikutuksia?? Tulee läskiä jos liikaa syö :D

Glutamiinin sivuvaikutukset... glutamiinikin on aminohappo... eli sama kuin yllä. Joskaan en näe mitään järkeä vetää sitä 30g / päivä. Menee rahat hukkaan vaikka halpaa onkin.

Juu ok. Juu en itekkää näe siinä järkeä, mutta massanlisääjistä tulee päivässä n. 25g tota, 3 annoksest ja palkkarissa sitä myös jauhoissa valmiina se 5g~.

Nostetaas taas vanha ketju kolmannen kerran ja aloitetaan sillä, että mitä tuo BCAA auttaa? Empä saanut selville näistä viesteistä...

"BCAA nopeuttaa palautumista, stimuloi lihaskasvua, parantaa suorituskykyä ja ehkäisee katabolialta. Ne on välttämättömiä aminohappoja ja ne stimuloi proteiinisynteesiä. Väitetään tehostavan myös rasvan palamista, sekä voiman ja kestävyyden parantumista."

http://www.pakkotoisto.com/ravinto/97021-bcaa-n-syoenti/ :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom