Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Videoovideoo.. :D
Hirmuset hanskat kyllä on Miten treenit menee tätänykyä?
Kauhia körmy tallusteli Isossa Omenassa perjantaina.:wtf: Oliko se Pro-Pain?:D
Johan on meininkiä kun 20 satsia olkapäitä... :hyvä:Kuule Pro-Pain Olisko liikaa sarjoja olkapäille jos teen kaks kertaa viikossa:
pystäreitä tangolla 4 sarjaa, kässäreillä 2 sarjaa
etu viparia vai mitä ny onkaa nii 4 sarjaa
viparit sivulle 4 sarjaa ja sit veil tangolla "viparia" 2 sarjaa
ja taka olkapää viparia 4 sarjaa??
Kuule Pro-Pain Olisko liikaa sarjoja olkapäille jos teen kaks kertaa viikossa:
pystäreitä tangolla 4 sarjaa, kässäreillä 2 sarjaa
etu viparia vai mitä ny onkaa nii 4 sarjaa
viparit sivulle 4 sarjaa ja sit veil tangolla "viparia" 2 sarjaa
ja taka olkapää viparia 4 sarjaa??
Onko treenivideon teossa edetty? Mua ainakin kiinnostas kovasti nähä sun suorittama DC-treeni
En sponsoroi :D Mutta voin kuvata digikameralla (jos oikein yritän, voin jopa saada videokameran lainaan) kunhan sovitaan ajankohta...Jos jostain järjestyy kuvaaja niin voishan sitä jonkinlaisen treenipätkän kuvata. En omista videokameraa mutta eiköhän digikameralla saa aika hyvää jälkeä aikaan. Sponsorit ovat tervetulleita :D .
En sponsoroi :D Mutta voin kuvata digikameralla (jos oikein yritän, voin jopa saada videokameran lainaan) kunhan sovitaan ajankohta...
Leonartti: minkälaisia toistomääriä käytät olkapäätreenissä?
Yöllä? Mihis asti se Meijeri olikaan kortilla auki?Jos löytyisi sellainen ajankohta ettei salilla ole muita :D .
Yöllä? Mihis asti se Meijeri olikaan kortilla auki?
En ahdistele enää, mutta jos kaipaat kuvaajaa, olen käytettävissä.Klo 23 asti.
Sama vika kun nuori ja kasvava, ainakin osasta ruumista, täälläkin ollaan :DHeh heh, tällainen kasvava nuori mies nukkuu yöllä
En ahdistele enää, mutta jos kaipaat kuvaajaa, olen käytettävissä.
Kuitti.Katsotaan mahdollisia kuvauksia kun ajankohta on aiheellinen/mahdollinen.