BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trolliperheen yksi pahiksista. Nyyssölä on se pikkutrolli, Propaanin on päätrolli. Syö panssarivaunuja aamupalaksi.

attachment.php

:lol2:

Äijähän shoppas mulle Käyhdyn suonet pintaan :D .

Lol, tuoltahan se näyttää salilla oikeastikin :lol2:

Aivan Bulkki!

Komee on kondis! Hauskaa tässä on se että mies on 2cm mua lyhyempi ja saman painoinen... ja voin kertoo että ihan pikkuriikkisen kireempi! :D

Ja sit se off topic....
Ja toi Dimmun Progenies Of The Great Apocalypse:n videosta tai kuvaussessiosta kaapattu avatar on myös komee että pitää hetki miettiä kannattako sitä vaihtaa ;) ...Dimmun bööörjiiir:n kulttuuritalon keikkaa odotellessa

Komee on kondis! Hauskaa tässä on se että mies on 2cm mua lyhyempi ja saman painoinen... ja voin kertoo että ihan pikkuriikkisen kireempi! :D

Siis nimenomaan tuossa viimeisessä kuvassa ;) ?

Ja sit se off topic....
Ja toi Dimmun Progenies Of The Great Apocalypse:n videosta tai kuvaussessiosta kaapattu avatar on myös komee että pitää hetki miettiä kannattako sitä vaihtaa ;) ...Dimmun bööörjiiir:n kulttuuritalon keikkaa odotellessa

Keikkaa odotellessa :rock: .

hienosta miehestä hieno kuva :thumbs:

Hienosta miehestä en tiedä mitään. Ja saahan niitä hienoja kuvia kun on ammattitaitoinen kuvaaja :worship: . Kiitos kuitenkin.

Ihan kauhea kisakuume päällä :hyper: . Tekisi mieli lähteä lavalle (näillä massoilla pääsee vain tanhulavoille).

Arkistoista löytyi vanha backstagekuva:

Liitteet

• Pro-Pain.jpg
    Pro-Pain.jpg
    52,5 KB · Katsottu: 1 406
millä oot kuule saanu tommoset olkapäät? taitaako pelkkät viparit piisata...

Kovaa työtä monen vuoden ajan. Ei riitä pelkät viparit, kyllä se on vaatinut paljon muutakin.

Siksipä olisikin mukava tietää, että mitä muuta?;)

Punnerruksia käsipainoilla, levytangolla, koneella, edestä, niskan takaa, vipareita eteen, sivulle, taakse, pystysoutua,...

Suoraa treeniä, erilaisia erikoistekniikoita,...

Treenipäiväkirjasta saa jonkinlaisen käsityksen miten olen nykyisin treenannut olkapäitäni.

miten oot teheny taka olkapäitä, ku itte oon kokeellu monen laasta liikettä mutta ku mikää ei tunnu hyvältä/tehokkaalta:itku:

Takaolkapäitä on tullut tehtyä aika paljon takaolkapääkoneella. Itse olen saanut takaolkapäihin hyvän tuntuman kunhan olen löytänyt oikean tekniikan. Välillä tulee tehtyä eräänlaisia vipareita takaolkapäille.

Saattaahan esim. kulmasoutukin stimuloida takaolkapäitä. Vai mitä viisaammat sanovat tähän?

Pitäisköhän joskus kuvata olkapäätreenit videolle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom