BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punnerruksia käsipainoilla, levytangolla, koneella, edestä, niskan takaa, vipareita eteen, sivulle, taakse, pystysoutua,...

Suoraa treeniä, erilaisia erikoistekniikoita,...

Treenipäiväkirjasta saa jonkinlaisen käsityksen miten olen nykyisin treenannut olkapäitäni.

Jep, kiitos vastauksesta. Olis kyllä tosi siistiä nähdä joku videonpätkä olkapäätreeneistäsi. Video kertoo aina enemmän kuin mikään selitys.

Katsotaan jos löytyisi jostain kuvaaja.

Jep, olat paukkumaan!
Maastaveto ja kyykky tuloksia onko mimmosia?

Surkeita tuloksia :( ! Ei niitä kannata mainita. Itse asiassa en tee nykyisin maastavetoa ollenkaan, ainoastaan ½ mavea!!! Kyykkyyn en laita 'isoja' painoja koska polvet on aika paskassa kunnossa. Ja onhan se nähty ettei mulla ole reisissä lihaa.

Massaa on.... :( Miksei mulla... Yaar. Masentuu tällasesta.

Sä oot kyllä pessimistien pessimisti, aina kaikki niin huonosti :( Vähä skarppaat nyt niin kyllä ne asiat voi olla hyvinkin ;)

happy103.gif

Kunhan kirjoittelen pessimistisesti karkoittaakseni kaikenmaailman paparazzit sun muut. Tosiahan on se että mä olen universumin lihaksikkain ja komein mies
laughing024.gif
.

Ehdotuksia "treenivideon" osalle?

happy103.gif

Kunhan kirjoittelen pessimistisesti karkoittaakseni kaikenmaailman paparazzit sun muut. Tosiahan on se että mä olen universumin lihaksikkain ja komein mies.

Nyt alkoi vihdoinkin tulemaan suomalaisen miehen puhetta!:D
Semmonen parin tunnin rykäisy dvd:llä, mikä sisältää kaikki..;)

Nyt alkoi vihdoinkin tulemaan suomalaisen miehen puhetta!:D
Semmonen parin tunnin rykäisy dvd:llä, mikä sisältää kaikki..;)

Kahden tunnin dvd:n tekeminen voisi olla vähän liikaa! Mutta jonkun lyhyemmän pätkän voisi ehkä kuvata jossain vaiheessa. Kunhan ensin löydän kadonneen kunnon ja kuvaajan kameroineen.

Pitää varmaan alkaa
sport017.gif
ja
sport040.gif
ennen kuvauksia!

Suositut

Back
Ylös Bottom