PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Melkonen taiteenlaji ilmeisesti tuo MAVilla roadkillaaminen. Tuntuu, että ihan sama miten keskeltä tyyppiä lentää läpi, niin koskaan ei käy mitään. Yhtään tappoa en ole vielä tuolla saanut.

En ole huomannut, että sillä ois jotain väliä mihin kohtaa vihua sillä osuu, pääasia että saa vedettyä täyttä vauhtia päin. Eli lähestyminen pitää aloittaa sen verran kaukaa, että se värkki ehtii kiihtyä sopivaan vauhtiin. Youtubessa oon nähnyt kun jotkut liiskaa sillä myös silleen pannukakkumaisesti ylhäältä alas, missä en ole ite vielä onnistunut. Se ois hyvä makaavia vihuja vastaan..

Tais olla 20 tikettiä jäljellä ku toi kaatu mun niskaan :D Tuli muuten tehtyä uusi sniper enkka just hetki sitten: Longest Headshot 973 m :)
Kyselin jo tuolla aikasemmin, että mistä te oikein ruikitte noita +900 osumia? :D Itse keksinyt mitään muuta järkevää paikkaa kun sen caspian borderin tornin ja sinne on niin vittumaista päästä ettei mitään rotia :D Vai onko siihen joku niksi?

Joko tää peli alkaa toimia? Pelin ostohetkellä oli niin vitun buginen ja paska että järki lähti ja annoin pelin pois. Yhteensä 16h säädettiin ja väännettiin eikä saatu nykimisiä pois.
Mukavaa ostaa peli ja odotella kaksi kuukautta että se alkaa toimia.
Väkisin oli vissiin julkaistava täysin beta- vaiheessa oleva peli ennen MW3, pelotti vissiin että ei pelaajat ota tätä MW:n jälkeen.

Joo tuon ruikkasin sieltä tornista, pariki 900+ osumaa tuli. Ihan vaan jetillä tornia päin ja laskuvarjolla tasanteelle, ei siinä mitään sen ihmeempää. Kharg Islandissa saa myös aika pitkiä osumia. Onko muuten se sniperin maksimi kantomatka se 975m vai muuttuko se tossa updatessa? Ois iha jees jos muuttu, ku ei oo muuten mulla kauheesti enää parantamisen varaa :D

Sniperin luodin lentoaikaa on pidennetty, joten kyllä, osumia pitäisi nykyään saada myös pidemmältä matkalta. Hyviä snipupaikkoja on tuon Caspianin tornin lisäksi (josta en itse juuri tykkää sniputtaa olleskaan) firestormin vuoret ja kharg islandin vuoren yläraja, josta on todella helppo saada 700-900 metrisiä, jopa pidempiäkin headshotteja. Ja jos nyt ei ihan pituusenkkaa tahdo yrittää niin nosharharhrharharha analsin laivalta lähdettäessä kun kiipeää sinne mahdollisimman ylös laivan torneihin niin 300-500 metrisiä napsuu melko helposti.

Nuo pisimmät headshotit on tehty engineerin botilla, ohjaamalla se toiselle puolelle kenttää ja suihkuttamalla tulta jonkun päähän. Tuosta tulee headshot ja se distance mitataan omasta pelaajasta. Se luodin kantama taitaa nykyään olla jotain 1200m?

Joko tää peli alkaa toimia? Pelin ostohetkellä oli niin vitun buginen ja paska että järki lähti ja annoin pelin pois. Yhteensä 16h säädettiin ja väännettiin eikä saatu nykimisiä pois.
Mukavaa ostaa peli ja odotella kaksi kuukautta että se alkaa toimia.
Väkisin oli vissiin julkaistava täysin beta- vaiheessa oleva peli ennen MW3, pelotti vissiin että ei pelaajat ota tätä MW:n jälkeen.

Mulla on toiminu julkasusta asti ihan hyvin, eikä oo pahemmin bugejakaan tullu vastaan, varsinkaan sellasia mitkä olis pelaamista haitannu. Ei oo voicessakaan kukaan mitään valitellu sen kummemmin. Eli vaikee sanoo toimiiko paremmin kun julkasun aikaan. Pelin nykimistä en oo havainnu koskaan, sulavasti on pyöriny.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pakko kysyä, miten squad leaderinä voi antaa käskyjä/komentoja squadille esim. eri reittejä/kohteita? eikö tää kuitenkin oo mahdollista. Selailin topiccia ja jotain löysin spottaamisesta "Q" näppäimellä, mutta mulla kyllä tulee tosta vaan noita "voiceja".

Pakko kysyä, miten squad leaderinä voi antaa käskyjä/komentoja squadille esim. eri reittejä/kohteita? eikö tää kuitenkin oo mahdollista. Selailin topiccia ja jotain löysin spottaamisesta "Q" näppäimellä, mutta mulla kyllä tulee tosta vaan noita "voiceja".

Kohteisiin voi antaa hyökkäyskäskyjä osottamalla tähtäimellä sitä "A" tai "B" tai whatever siellä onkaan ja painamalla kerran q:ta (ei siis pitämällä pohjassa). Silloin tohon kohteeseen ilmestyy sellaset punaiset nuolet ja siellä tehdyistä urotöistä saa hieman extrapisteitä.

Melkosen herkullisia kenttiä nämä klassikot B2K:ssa, heti ensimmäistä kenttää testatessa hekolle +8k pisteitä kasaan :P

Hei kertokaas jampat et pitäskö mun ladata toi B2K RU vai UK versio? ku toi ite peli mul on RU versio mut kieli vaihettu enkuks. Mietin vaa jo valmiiks sitä vitun sotaa miten toi lisärin asennus onnistuu nii et peli viel toimis ja oikeel kielel..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom