Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkonen taiteenlaji ilmeisesti tuo MAVilla roadkillaaminen. Tuntuu, että ihan sama miten keskeltä tyyppiä lentää läpi, niin koskaan ei käy mitään. Yhtään tappoa en ole vielä tuolla saanut.
Kyselin jo tuolla aikasemmin, että mistä te oikein ruikitte noita +900 osumia? :D Itse keksinyt mitään muuta järkevää paikkaa kun sen caspian borderin tornin ja sinne on niin vittumaista päästä ettei mitään rotia :D Vai onko siihen joku niksi?Tais olla 20 tikettiä jäljellä ku toi kaatu mun niskaan :D Tuli muuten tehtyä uusi sniper enkka just hetki sitten: Longest Headshot 973 m![]()
Joko tää peli alkaa toimia? Pelin ostohetkellä oli niin vitun buginen ja paska että järki lähti ja annoin pelin pois. Yhteensä 16h säädettiin ja väännettiin eikä saatu nykimisiä pois.
Mukavaa ostaa peli ja odotella kaksi kuukautta että se alkaa toimia.
Väkisin oli vissiin julkaistava täysin beta- vaiheessa oleva peli ennen MW3, pelotti vissiin että ei pelaajat ota tätä MW:n jälkeen.
Pakko kysyä, miten squad leaderinä voi antaa käskyjä/komentoja squadille esim. eri reittejä/kohteita? eikö tää kuitenkin oo mahdollista. Selailin topiccia ja jotain löysin spottaamisesta "Q" näppäimellä, mutta mulla kyllä tulee tosta vaan noita "voiceja".