Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuviokelluntaa, ei hele! :hyvä:
Toi on totta kyl, et kaikilla sama juttu et ei osu mihinkään. Jäis vaan padilla varmaankin noi 1200 metrin headshotit ampumatta :DToi tarkkuuskin on sellainen asia, että konsolipuolellahan kaikilla on sama tilanne. Eli ihan sama. Tietenkin ihan totta Jali puhut, ei siitä pääse mihinkään, mutta preferenssi asioita.
Itse en edes kuvittele koskaan pelaavani konsolilla räiskintöjä, juuri pädin takia.
Toi on totta kyl, et kaikilla sama juttu et ei osu mihinkään. Jäis vaan padilla varmaankin noi 1200 metrin headshotit ampumatta :D
Eiku konsoleillahan on aim assist. Ei sun tartte ku näyttää sitä hahmoa kiikarilla niin kone nostaa tähtäimen oikealle korkeudelle ja jopa liikuttaa sitä mukana jos kaveri liikkuu. Tasaisesti juoksevalle viholliselle se jopa laskee ennakon oikein. Sun tehtäväksi jää vain painaa R1 ja lähteä metsästämään seuraavaa paikkaa josta voisi losauttaa vielä pidemmän recordin!
Mä en väitä etteikö konsolipelaaminen hauskaa olisi, se ei vain ole mun juttu. Konsolin ostoa harkinnut varmaan PS3:n julkaisusta asti, mutta katsotaan nyt... konsoleilla on valttinsa peleissä, kuten änärit, UFC, "porukkapelit", ym.Täällä nää pelaaja-uraa aloittelevat sankarit huutelevat totuuksia PC-pelaamisen paremmuudesta ;) Kymmen vuoden päästä vähän saatte perspektiiviä asioihin ja huomaatte, että pelaaminen on hauskaa muillakin vermeillä.
Mutta ei se räiskintärintamalla tosipelaajan laite ole. Hauska toki. ;)
Mä olen varmaan totaalinen puusilmä ja sormi kun en huomaa mitään eroa onko aim assist päällä vai ei..
Way to go Dimmu...
No johan nousi haloo tosta kommentista :D Ja tosta aim assistista en edes tiedä pidetäänkö sitä multiplayer servuilla päällä, singleplayerissa sen kyllä huomaa, toi kommentti oli lähinnä tarkotettu sarkasmina. Ja joo kyllä multa pleikkakin löytyy, ja kaikkia muita pelejä mä sillä mielummin pelaankin mutta räiskinnät ja strategianaksut jätän ihan suosiolla pc:lle.