PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tietokoneella ainakin reippaasti parempi grafiikka. Ja padilla ei pääse samaan tarkkuuteen, mitä hiirellä ja näppiksellä. Tietty konsolillekkin voi hiiren ja näppiksen hommata.

Toi tarkkuuskin on sellainen asia, että konsolipuolellahan kaikilla on sama tilanne. Eli ihan sama. Tietenkin ihan totta Jali puhut, ei siitä pääse mihinkään, mutta preferenssi asioita. :)

Itse en edes kuvittele koskaan pelaavani konsolilla räiskintöjä, juuri pädin takia.

Kuviokelluntaa, ei hele! :hyvä:

Nii.. Sitten joku MW3 myy ihan helvetisti.
Ei mene rahat ihan oikeaan paikkaan kun se menee firmalle joka on copy&pastella tehnyt jo 3 peliä.
En ole edes miettinyt ennen asiaa, mutta nyt rupes oikeasti vituttaamaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toi tarkkuuskin on sellainen asia, että konsolipuolellahan kaikilla on sama tilanne. Eli ihan sama. Tietenkin ihan totta Jali puhut, ei siitä pääse mihinkään, mutta preferenssi asioita. :)

Itse en edes kuvittele koskaan pelaavani konsolilla räiskintöjä, juuri pädin takia.
Toi on totta kyl, et kaikilla sama juttu et ei osu mihinkään. Jäis vaan padilla varmaankin noi 1200 metrin headshotit ampumatta :D

Toi on totta kyl, et kaikilla sama juttu et ei osu mihinkään. Jäis vaan padilla varmaankin noi 1200 metrin headshotit ampumatta :D

Eiku konsoleillahan on aim assist. Ei sun tartte ku näyttää sitä hahmoa kiikarilla niin kone nostaa tähtäimen oikealle korkeudelle ja jopa liikuttaa sitä mukana jos kaveri liikkuu. Tasaisesti juoksevalle viholliselle se jopa laskee ennakon oikein. Sun tehtäväksi jää vain painaa R1 ja lähteä metsästämään seuraavaa paikkaa josta voisi losauttaa vielä pidemmän recordin!

Pelityylihän padilla ja pc:llä on erilainen juuri noiden aim-assistien sun muiden takia. Pc:llä pelaaminen myös on tasokkaampaa juuri sen takia, että räiskimistä on vähemmän ja reagoinnit on nopeampia/tarkempia jne.
Siitä huolimatta kun tuolla padilla oppii räiskimään niin yhtä hauskaa puuhaa se on sohvalla lojuu jä räiskiä menemään kavereiden kanssa.

Dimmuhan vois käyä lasauttaa muutaman +1200m ja pistää vaikka tuubiin ihasteltavaks jos se noin helppoa on :D Se että pelityyli muuttuu padilla ei tarkota, että ne turistit pärjää sen kummemmin.

Joo kyllä pädiohjauksen omaksuu omakseen aivan kuten hiiren ja näppiksenkin, aikaa se vain vaatii. Tietenkään ohjausliikkeet eivät ole yhtä tarkkoja kuin tietokoneella, mutta eipä ole muillakaan konsolipelaajilla. Imo konsolilla on jopa helpompi ownata räiskintäpeleissä, kun muut pelaajat ovat suhteessa yleensä vielä huonompia kuin tietokoneella.

aim assist

Eiku konsoleillahan on aim assist. Ei sun tartte ku näyttää sitä hahmoa kiikarilla niin kone nostaa tähtäimen oikealle korkeudelle ja jopa liikuttaa sitä mukana jos kaveri liikkuu. Tasaisesti juoksevalle viholliselle se jopa laskee ennakon oikein. Sun tehtäväksi jää vain painaa R1 ja lähteä metsästämään seuraavaa paikkaa josta voisi losauttaa vielä pidemmän recordin!

Mä olen varmaan totaalinen puusilmä ja sormi kun en huomaa mitään eroa onko aim assist päällä vai ei.. :)

Way to go Dimmu...

Täällä nää pelaaja-uraa aloittelevat sankarit huutelevat totuuksia PC-pelaamisen paremmuudesta ;) Kymmen vuoden päästä vähän saatte perspektiiviä asioihin ja huomaatte, että pelaaminen on hauskaa muillakin vermeillä.

Saakelin tiukka peli PC:llä ja ihan yhtälailla PS3:lla! Arki vaan verottaa liikaa joten vasta 75h takana tattipelaamista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä en tykkää siitä, että ohjain rajottaa mun tarkkuutta. Ennemmin näppiksellä ja hiirellä ni on sit pelkästään ittestä kiinni se tarkkuus. Tietty kai sitä vois tottua pelaamaan padillakin, mut se sopii ehkä paremmin johonkin päättömään räiskintäpeliin missä sillä tarkkuudella ei oo niin suurta merkitystä.

Yks iso miinus konsolille tulee viel siitä, et serverille ei mahdu tarpeeks pelaajia. Mun on tullu nyt pelkästään pelattua 64 pelaajan pelejä. Tietty esim. metrossa ei tartteis olla ihan niin paljoo porukkaa, mut pääseepähän leikkii singolla :D

Täällä nää pelaaja-uraa aloittelevat sankarit huutelevat totuuksia PC-pelaamisen paremmuudesta ;) Kymmen vuoden päästä vähän saatte perspektiiviä asioihin ja huomaatte, että pelaaminen on hauskaa muillakin vermeillä.
Mä en väitä etteikö konsolipelaaminen hauskaa olisi, se ei vain ole mun juttu. Konsolin ostoa harkinnut varmaan PS3:n julkaisusta asti, mutta katsotaan nyt... konsoleilla on valttinsa peleissä, kuten änärit, UFC, "porukkapelit", ym.

Mutta ei se räiskintärintamalla tosipelaajan laite ole. Hauska toki. ;)

Mutta ei se räiskintärintamalla tosipelaajan laite ole. Hauska toki. ;)

En tietenkään lähde tässä väittelemään PC-pelaamisen ja konsolipelaamisen eroista jne. Ihmettelen vaan mikä sitä "tosipelaaamista" sitten on jos itse olen pelannut C64 ajoista PC:llä ja tällä hetkellä pelaan päääasiassa konsolilla ilman, että kokisin pelikokemuksen jotenkin muuttuneen vähemmän "tosikkomaiseksi".

Yleisesti ottaen tuppaa vaan olemaan niin, että harva joka on molempia pelaamisen muotoja _kunnolla_ koittanut innostuu väittelemään paremmuus-seikoista.

Niitä tatteja kun oppii kunnolla vääntämään niin sujuu se konsoliräiskiminenkin. Mä hakkasin joskus xboxilla counter-strikeä livessä varmaan 400-500tuntia, niin sen jälkeen kyllä alkoi konsolilla olemaan homma jopa tarkempaa kuin hiirellä. Ainoa mikä padilla kusee on se, ettei kaikissa peleissä saa laitettua tarpeeksi sensitivityä tai sitten ei ole käytössä "pika-lookkia" tatti pohjassa. Näin reaktiot jää hitaammiksi kuin pc.

Edit. Aim assistilla ei tee mitään muut kuin turistit.

No johan nousi haloo tosta kommentista :D Ja tosta aim assistista en edes tiedä pidetäänkö sitä multiplayer servuilla päällä, singleplayerissa sen kyllä huomaa, toi kommentti oli lähinnä tarkotettu sarkasmina. Ja joo kyllä multa pleikkakin löytyy, ja kaikkia muita pelejä mä sillä mielummin pelaankin mutta räiskinnät ja strategianaksut jätän ihan suosiolla pc:lle.

No johan nousi haloo tosta kommentista :D Ja tosta aim assistista en edes tiedä pidetäänkö sitä multiplayer servuilla päällä, singleplayerissa sen kyllä huomaa, toi kommentti oli lähinnä tarkotettu sarkasmina. Ja joo kyllä multa pleikkakin löytyy, ja kaikkia muita pelejä mä sillä mielummin pelaankin mutta räiskinnät ja strategianaksut jätän ihan suosiolla pc:lle.

Meitsi oli kans kirjoittamassa jotain ihme vittuiluviestiä takas, kunnes sit ihan yhtäkkiä rupeskin sarkasmitutka hälyttämään :D

Mutta lievää offia vielä: meikää ei ole muutamaan vuoteen enää kiinnostanut väitellä kenenkään kanssa siitä, että kumpi olis alustana parempi, PC vai konsoli. Ennen olin tietty PC:n puolella kun pelasin pelkästään sillä, enkä vanhana CS-nörttinä todellakaan ymmärtänyt miten joku voi saada jotain irti esim. pädillä räiskimisestä.
Nyt "kaiken kokeneena" voisin sanoa, että jos joku väittää toista alustaa paremmaksi kun toista, niin hän on lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistuna väärässä :piis:

Kummassakin on omat puolensa ja kummallakin on vitun hauskaa pelata, ei siinä sen kummempaa.

Komee pätkä, osa varmaan nähty muissa videoissa mutta tämä compilation tekijöiltä. Pari aivan huikeeta seassa.

[video=youtube_share;B2sXWsIMSvM]http://youtu.be/B2sXWsIMSvM[/video]

Tossa kun porukka kyseli miten saa back to karcandin toimimaan niin jos peli ja selain on päivitettynä niin kirjautuu sekä originiin ja battlelogiin uudestaan ni pitäs toimia.

Juu tuon löysinkin battlelogin omilta foorumeilta että kirjautuu sinne battlelogii vaa uusiks sisää ni alkaa pelittää, ja alkoha se! Ihmettelen vaan logiikkaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom