PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko porukka lopettanu nyt invr:än käytön ku sitä nerffattiin? Itte aloin ainakin nyt käyttää punapistettä ja scopeja kun toi on vaan niin paska, ettei sitä viitti enää käyttää.

Itse en ole kertaakaan käyttäny invr:ää, jotenki aina tuntunu huonolta laitteelta, muutenki oli aika epärealistinen ennen päivitystä.

Itse en ole kertaakaan käyttäny invr:ää, jotenki aina tuntunu huonolta laitteelta, muutenki oli aika epärealistinen ennen päivitystä.

Huonolta? Sehän oli ihan ylivoimainen kaikissa kaupunkikentissä varsinkin kun etäisyydet oli vähän lyhyempiä. M249 tai M240B, front grip ja INRV niin jengi lakos kuin kypsä kaura.

Eikö muita hatuta tuon päivityksen tuomat muutokset, mm vihollisen telamiinat näkyy minimapissa :wtf: sehän vie ihan pohjan tarkoin sunnitellulta varamiinoitteelta, kun ne näkee kartassa ja sen kun granaatilla räjäyttää miinakentän sileäksi :jahas:

Huonolta? Sehän oli ihan ylivoimainen kaikissa kaupunkikentissä varsinkin kun etäisyydet oli vähän lyhyempiä. M249 tai M240B, front grip ja INRV niin jengi lakos kuin kypsä kaura.

Varmaan siksi, että itse tykkään enempi ampua raudalla tai jossain tapauksissa red dotilla. Jotenki se invr:n värit ei sovi mun silmille yhtään, muutenki haaste on aina hyvästä.

Vituttaa suunnattomasti kun sukkaan niin pahasti tässä. Meinaa mennä into kun oon aina listan loppupäässä ja kuolemia enemmän kuin tappoja. Tarvinnee vaan lisää treeniä kun quaken mätöistä taitaa olla sen 15 vuotta eikä tuosta pleikan ohjaimestakaan meinaa millään löytyä napit kun on kiirus.

Onneks toi infratähtäin heikentyi! Huomaa selvästi että porukka ei enää reippaa sillä,nyt ne on vaan tosin siirtynyt kokonaan siihen snaipperriin sitten. :D

Telamiinajuttu on kyllä perseestä, liekköhän vain servukohtainen että näkyy kartassa? Samoten noi claymoretkin näkyy nyt. WTF!!!!!!!!

Muitakin vähän ihmeellisiä muutoksia toi patsi toi. Tosiaan claymoret ja tellut paistaa kartassa, pingi ei omalla kohdalla näy, ja HC servuillakin "c" painalluksella saa 3rd personin näkyviin ajokeissa (helpottaa aika vitusti hävittäjällä lentämistä)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
vituttaa kyl ku mm. ne tikkaat poistettiin siel antennan antennista(vert. beta versio). Samoin useilla servuilla nää ihme "sniper campers will be banned" -jutut. Eikse nyt vittu oo aika realistista että niitä snipujakin on, ja ne yleensä myös cämppäilee tilanteen mukaan. Tänhän piti olla se realistinen sotapeli.

Samoin useilla servuilla nää ihme "sniper campers will be banned" -jutut. Eikse nyt vittu oo aika realistista että niitä snipujakin on, ja ne yleensä myös cämppäilee tilanteen mukaan. Tänhän piti olla se realistinen sotapeli.

Mähän en mitään muuta teekkään reconilla, kun cämppään ja spottailen vihuja :)

Mähän en mitään muuta teekkään reconilla, kun cämppään ja spottailen vihuja :)

Mä oon tykästynyt tohon MAVilla lentelyyn, jengi ärsyyntyy yllättävän paljon kun sillä surisee menemään :) Eilenkin yhessä mapissa 7 roadkillin jälkeen oli 2 äijää sohimassa meikää stingereillä alas.

Mä oon tykästynyt tohon MAVilla lentelyyn, jengi ärsyyntyy yllättävän paljon kun sillä surisee menemään :) Eilenkin yhessä mapissa 7 roadkillin jälkeen oli 2 äijää sohimassa meikää stingereillä alas.
Melkonen taiteenlaji ilmeisesti tuo MAVilla roadkillaaminen. Tuntuu, että ihan sama miten keskeltä tyyppiä lentää läpi, niin koskaan ei käy mitään. Yhtään tappoa en ole vielä tuolla saanut.

mä cämppään usein LAVilla tai tunguskalla. Ei oo vielä kukaan chatissa valittanu, eikä oo kickiä tullu, vaikka tappoja ropisee joskus ihan mukavia määriä. Pari kertaa hekot ja jetit syöksyny suoraan basesta kohti, mut ei ne kovin usein sit viitti ku muutaman kerran ampuu ne alas :)

mä cämppään usein LAVilla tai tunguskalla. Ei oo vielä kukaan chatissa valittanu, eikä oo kickiä tullu, vaikka tappoja ropisee joskus ihan mukavia määriä. Pari kertaa hekot ja jetit syöksyny suoraan basesta kohti, mut ei ne kovin usein sit viitti ku muutaman kerran ampuu ne alas :)

Noi on kyllä nimensämukaisesti ihan kunnon AA koneita kunhan niihin saa vähän unlockattua speksejä. Ihan älytön range siinä missilen lock-onissa, jeteillä ja heikoilla ei oo toivoakaan tuhota noita koska se voittaa aina (varsinkin kun jetillä et nää maa unitteja ennenkuin olet käytännössä lentänyt sen ohi, ihan sama mikä piirtoetäisyys), ja engineerinä kun istuu kyydissä voi huoletta korjata jos muutama ohjus osuukin. Lisäksi sillä ei tarvitse olla missään taistelun keskellä, johonkin pienen nyppylän taakse piiloon ettei viholisen tankit pysty tykittämään sua paskaksi ja sillä siisti. Äärimäisen rasittavia kun yrität opetella lentämään :D ja lisäksi niin haluttuja että sitä ei yleensä rundin aloituksen jälkeen näe koska ne niin harvoin hajoaa ja jokainen haluaa kuskata sitä.

Jahas Caspian Borderin torni näköjään voikin kaatua :D Äsken todistin tuon hienon hetken conquestia pelatessani. Ilmeisesti kaatuu vain jos jommalla kummalla tiimillä alle 10 tickettiä.

Jahas Caspian Borderin torni näköjään voikin kaatua :D Äsken todistin tuon hienon hetken conquestia pelatessani. Ilmeisesti kaatuu vain jos jommalla kummalla tiimillä alle 10 tickettiä.

Tais olla 20 tikettiä jäljellä ku toi kaatu mun niskaan :D Tuli muuten tehtyä uusi sniper enkka just hetki sitten: Longest Headshot 973 m :)

Soflam + javelin = heihei helikopterilentely. Vähän turhan tehokas yhdistelmä, jos tolle ei löydy mitään millä voi osumalta välttyä edes hetkeks. Äsken kokeiltiin niin hekot tippuu yhdestä ja osumatarkkuus on about 95%.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom