PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En haluasi vielä hehkuttaa, mutta kaatumisongelma näyttäisi tältä erää ratkaistulta. Latasin eilen ilmestyneet Nvidian beta-ajurit (290.36), ja sen jälkeen peli ei ole kaatunut kertaakaan. :hyper:

Timias, mulla teki aluksi aivan samaa. Hetken selailtuani internetin ihmeellistä maailmaa törmäsin ratkaisuun, piti ottaa usb-ratti irti. Joillakin on samoja ongelmia myös joystickin tai padin ollessa kytkettynä.
 
En haluasi vielä hehkuttaa, mutta kaatumisongelma näyttäisi tältä erää ratkaistulta. Latasin eilen ilmestyneet Nvidian beta-ajurit (290.36), ja sen jälkeen peli ei ole kaatunut kertaakaan. :hyper:

Timias, mulla teki aluksi aivan samaa. Hetken selailtuani internetin ihmeellistä maailmaa törmäsin ratkaisuun, piti ottaa usb-ratti irti. Joillakin on samoja ongelmia myös joystickin tai padin ollessa kytkettynä.
No voi nyssaatana, mikähän se mahtaa noista usb-vimpaimista nyt sitten olla, meinaa ratti mulla on vaan autossa. Kaikki alun latausvideot, taustalla pyörivät videot, äänet, ym kaikki tökkii, niinkun kone ei jaksais pyörittää, mutta siitä ei oo kyllä kyse. Täytyy vissin nykiä sitten kaikki vuorotellen irti.
 
No voi nyssaatana, mikähän se mahtaa noista usb-vimpaimista nyt sitten olla, meinaa ratti mulla on vaan autossa. Kaikki alun latausvideot, taustalla pyörivät videot, äänet, ym kaikki tökkii, niinkun kone ei jaksais pyörittää, mutta siitä ei oo kyllä kyse. Täytyy vissin nykiä sitten kaikki vuorotellen irti.
Ei enää ongelmaa, oma moka.
 
Sain itsekin äsken ostettua bf3:n, toivottavasti ehtii duunin jälkeen yöllä asentamaan niin ehtii huomenna pelata koko päivän. Missä servulla pakkislaiset pelaa?
 
Sain itsekin äsken ostettua bf3:n, toivottavasti ehtii duunin jälkeen yöllä asentamaan niin ehtii huomenna pelata koko päivän. Missä servulla pakkislaiset pelaa?

Aika sekalaisesti, ilmoita vaan tänne pelinickkisi ja lähetä [P]akkosiat -Platooniin hakemus ja lisäile sieltä kavereiksi pelaajia. Yleensä liitytään pelaamaan johonki serverille jonku toisen mukana tai partyn voicechatin kautta päätetään serveristä.
 
Onko teillä muuten samantyyppistä ongelmaa kuin meikäläisellä, eli kun reconin aseisiin liittää tuon 12x ballistic scopen, alkaa sillä zoomailtuna paikat näyttää vähän ihmeellisiltä. Aika moni asia ei piirry, ja maasto vilkkuu eli jokin seinä häviää ja tulee näkyviin yms. näyttää todella paskalta. 7x scopella ei mitään ongelmaa. Piirtoetäisyys ja kaikki muutkin on ultralla, minkäänlaista nykimistä tai ongelmaa ei ole havaittavissa koskaan muulloin kun tuolla isolla scopella zoomaillessa. Voiko toi nyt johtua siitä että näyttis vaan ei jaksa (HD6950 2gb), ajureissa vikaa vai mitä helvettiä? Kavereilla joiden kanssa pelaan rauta on huomattavasti paskempaa mutta ei mitään tollasta ongelmaa ole.

Ps. koitin kyllä laskea noita asetuksia mutta ongelma ei muuttunut juurikaan miksikään, näytti vaan entistä kehnommalta suttuisempien tekstuurien vuoksi.
 

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On kyllä toivottavaa tuo IRVN on liian ylivoimainen, siksi sitä itsekin käyttää ku muuten meinaa jäädä jalkoihin.
 
Bugfixes
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed


Balance Tweaks
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals


Min player requirements
Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.

Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.

Siinä kai tiistaina tuleva update.

Lähde http://bf3blog.com/

Eli IRNV, mortar, AA yms. nerffia ainakin tulossa :)
 
Hyvältä näyttää noi muutokset. Ei oikeestaan mitään valitettavaa muutoksista.. ainakaan toistaseks. Näkee sit pelissä.
 
Onko teillä muuten samantyyppistä ongelmaa kuin meikäläisellä, eli kun reconin aseisiin liittää tuon 12x ballistic scopen, alkaa sillä zoomailtuna paikat näyttää vähän ihmeellisiltä. Aika moni asia ei piirry, ja maasto vilkkuu eli jokin seinä häviää ja tulee näkyviin yms. näyttää todella paskalta. 7x scopella ei mitään ongelmaa. Piirtoetäisyys ja kaikki muutkin on ultralla, minkäänlaista nykimistä tai ongelmaa ei ole havaittavissa koskaan muulloin kun tuolla isolla scopella zoomaillessa. Voiko toi nyt johtua siitä että näyttis vaan ei jaksa (HD6950 2gb), ajureissa vikaa vai mitä helvettiä? Kavereilla joiden kanssa pelaan rauta on huomattavasti paskempaa mutta ei mitään tollasta ongelmaa ole.

Ps. koitin kyllä laskea noita asetuksia mutta ongelma ei muuttunut juurikaan miksikään, näytti vaan entistä kehnommalta suttuisempien tekstuurien vuoksi.
Mulla on sama ongelma en tiiä mistä johtuu? Sama näyttis myös löytyy. Kavereillaki on sama ongelma, vaikka on Nvidiaa ja parempaa Atia. ois kiva saada kans korjattua toi
 
Mulla on sama ongelma en tiiä mistä johtuu? Sama näyttis myös löytyy. Kavereillaki on sama ongelma, vaikka on Nvidiaa ja parempaa Atia. ois kiva saada kans korjattua toi

Tutkiskelin asiaa hieman, ja vaikuttais että tesselation on tuon syynä. Jos näyttiksen asetuksista laskee tota tessalaatiota (normi on kai 64x) vaikkapa puoleen tai siitäkin alaspäin, ongelman pitäis hävitä tai ainakin parantua huomattavasti. Vikana on siis pelin koodi taas vaihteeksi. Itse en ole päässyt tuota testaamaan vielä, mutta huomenna olis tarkoitus.
 
Onko porukka lopettanu nyt invr:än käytön ku sitä nerffattiin? Itte aloin ainakin nyt käyttää punapistettä ja scopeja kun toi on vaan niin paska, ettei sitä viitti enää käyttää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom