PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli tossa syy miks mulla ei toimi toi B2k? jotai sanottii et ku ostin sen ni sitte vaa päivitän bäfän ja se on siinä, mut sanoo et peli ois uusimmassa päivityksessä..

Mulla on toiminu tää peli aina ihan hyvin, alussa ei battlelogin partyn pelikutsut tullu, mutta ei paha. B2K mapit on musta ihan onnistuneesti käännetty tähän peliin ja on kyllä pelin parhaat mapit kyseessä! BF3 omista mapeista hyviä musta vaan caspian, bazaar ja firestorm

Mä kerkesin joku 4 tuntia eilen pelaamaan noita uusia karttoja ja en kyl oikeen tykänny. Kaikki niin saakelin syheröisiä ja sekavia. Ja noi kentät on ihan ku tehty reconille ja ajoneuvoille.

Onks toi ny hyvä peli sitte? Pitäs veljelle pleikka3:een ostaa joku peli joululahjaks ja tota ny on ainaki hehkutettu.. :D
Liikkuuko missä hintaluokassa? Kiitoksia jo etukäteen ;)

Kyllähän tuo hyvä on, että voin suositella. Halvimmalla taitaa saada Ahvenanmaalta tilaamalla esim VPD verkkokaupasta 43.44€ sisältäen postit. En tiedä mitä ne kaupoissa maksaa joku 50€ varmaan?

Sanze: Kyllähän BF on aivan huippu PC:llä pelattuna, en tiedä sitten xbox ja ps3 alustalla. Ikä vaikuttaa aika paljon tämän pelin pelikokemukseen. Tuo uusin Call Of Duty on sopivampi nuoremmille ja se on enemmän "juokse ja ammu" -tyylistä räiskintää, tämä taas on enemmän taktista taistelua; yksin harvoin pärjää. Hintahaarukkaa kun nopeasti katoin nii näyttää olevan 39-72€ välillä.

B2K:ssa huomaa kyllä paremmin kuinka tärkeää tiimityöskentely on, esimerkiksi Conquest Assault -pelimoodissa pitää osata pitää hallussa taktisesti tärkeitä paikkoja, että puolustavalla joukkueella löytyy myös ilmavoimia ja tankkeja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo kyllä se codi varmaan on konsolille parempi.

Ei kyllä nuo uudet mapit ole parin tunnin perusteella iskeneet ollenkaan. Jalkaväelle ei ole noissa mitään sijaa, ellei sitten pelaa engiä. Noita ihme miehistönkuljetustankkeja menee siellä niin perkeleesti ja on nopeasti kuset housuissa jos pelaa esimerkiksi assaulttia. Varsinkin 64 pelaajalla aika hirveitä nämä mapit.

Mä boikotoin codia ihan vaikka vaan senki takia että pelisarja ei oo muuttunu niin yhtään viimesen 3-4 pelin aikana...

bf3 on sentäs vähä strategiaa ja ryhmätyötä ja siitä palkitaanki, mun mielestä paras räiskintä tähän asti

kertokaas ny miksei mulla suostu toimimaa toi B2K? tai peli väittää ettei mulla olis sitä muka. Ostin eilen, ja varmistusmailissa sanottiin et ku kirjaan seuraavaks originiin ni sielt päivitän pelin ja se on siinä. mutta eipä ole..

Voi SAATANA että vituttaa taas. Yöllä pistin latautumaan bf3 originista ja aamulla ku heräsin nii olihan se latautunu. Asensin pelin mutta netti ei ookkaan toiminu sitten aamusta asti. Vittu että osaa ottaa aivoon ;( Tällä mokkulan paskallakaan pysty pelaamaan.

kertokaas ny miksei mulla suostu toimimaa toi B2K? tai peli väittää ettei mulla olis sitä muka. Ostin eilen, ja varmistusmailissa sanottiin et ku kirjaan seuraavaks originiin ni sielt päivitän pelin ja se on siinä. mutta eipä ole..

Sama mullakin. Onkohan noi kaikki joilla toi on jo ni limited editionin omistajia? Onko kukaan saanu päivitettyä sitä joka on ostanu sen normaalisti originista?

Siis millä perusteella codit ois parempia konsolille kuin bäfä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun en ole codeja ikinä pelannut.
On tämä bäfä ainakin helvetin hauskaa ollut, ei ole näin hauskaa räiskiessä ollutkaan, sitten teinivuosien ja ceeässän.

Ja noista uusista mapeista, olivat kyllä yllättävän surkeita. Wake islandia odotin eniten, koska se oli niin kova tuossa BF1943:ssa, mutta se olikin aikamoinen pettymys tässä sitten. Gulf of Omanista tykkään kyllä, ehkä noihin muihinkin sitten tottuupi joskus.

Itsekin tuota ihmettelen, että miksi tämä ei sovellu konsolille.

Ennen pelasin ainoastaan pc:llä ja olihan tuo konsolille siirtyminen vaikeaa, mutta nyt kun oppinut niin ihan sama onko codi vai bf ni hauskoja ovat siinä missä pc:lläkin.

Itse suosittelen Battlefieldia lahjaksi! Pysyy varmasti mielenkiinto kauemmin kun sokkeloroiskimisessa.

Ehkä muut eivät ole niin tarkkoja, mutta mulle ainakin se sulavuus on erittäin tärkeää, ja siihen ei bäföissä konsoleilla päästä. BC2 parissa oli jo itku kurkussa eikä BF3 pikaisen testin jälkeen paljon paremmalta vaikuttanut. Ja codille erittäin suuri plussa yli puolet nopeammasta ruudunpäivityksestä. Mutta onhan bäfäkin toki hyvä peli myös konsolilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom