Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Really? Oletko ikinä edes koskenut noihin?Näyttää idioottimaiselta, toimi varmasti ylävärtalon lämppärinä, mutta soutukone tai crosstrainer hoitaa asian sekä ylä että alavartalon suhteen.
Täysin turha ja paljon tilaa vievä villitys.
Näyttää idioottimaiselta, toimi varmasti ylävärtalon lämppärinä, mutta soutukone tai crosstrainer hoitaa asian sekä ylä että alavartalon suhteen.
Itse hommasin battling ropesit (eli 15m pitkän paksun köyden) tämän kisadieetin alussa, ja aivan helvetin hyvä treeniväline tuo on sykkeennostotreeneihin.
Ehkä soutukone tai crossari sopii pappa ikään tulleille hieman paremmin.
Mistä Hulkki hommasi köyttä ja minkä sorttista ? Paksu hamppuköysikin varmasti ajaa asiansa aivan hyvin, mutta nuo muoviköydet
saattaa olla jopa halvempia.
Varsin pitkällisen googlettelun ja verkkokauppojen selailun jälkeen päädyin hakemaan Motonetistä 30m pätkän 30 mm paksua sisalköyttä hintaan 79e. Leikkasin köyden kahdeksi 15m pätkäksi, ja koska sisalköysi on hieman tikkuista sorttia, päällystin sen ilmastointiteipillä. Hyvin on toiminut.Mistä Hulkki hommasi köyttä ja minkä sorttista ?
Taattua laatua nuo Archeyn kommentit. Ei vittu mitä idiotismia useammassakin ketjussa. IMO.
Ehkä soutukone tai crossari sopii pappa ikään tulleille hieman paremmin.
Mistä Hulkki hommasi köyttä ja minkä sorttista ? Paksu hamppuköysikin varmasti ajaa asiansa aivan hyvin, mutta nuo muoviköydet
saattaa olla jopa halvempia.
- - Paras tapa lämmitellä voimaharjoitteluun on lajinomaisesti periaatteessa samoilla liikkeillä ja välineillä millä se treenikin tullaan suorittamaan.
Itse teen 10min cross tranerilla ja tai soutukoneella, sen jälkeen teen yhden pitemmän sarjan noin (70% harjoituspainoista) jokaiselle lihasryhmälle kayttäen taljoja, käsipainoja ja muita hyvin helposti käyttöön otettavia salivälineitä.
Samalla saan nelijakoisella ohjelmalla esim. alataljaa, vipunostoja, hauiskääntojä, ojentaja puristuksia tms. nelisen kertaa viikossa ja liikkeiden liikeradat hioutuvat entisestään. - -
Ei nyt millään pahalla :piis:, mutta tää oli kolmas kerta ku luen tosta sun alkulämpöstrategiasta. Toisessa ketjussa peräkkäisillä sivuilla osu jo silmään. Se nyt vielä meni, mutta että taas sai tosta lukea ni ei kiitos. Ja en ois yllättyny jos oisit tuota loisteliasta systeemias mainostanu jo monessa muussaki ketjussa.
Eli lähes poikkeuksetta vatsaa treenatessa tulee ikään kuin kiihotuttua ja jos hommaa ei lopeta hyvin nopeasti tämän huomattua, on tuloksena erektio.
Hah. En muistanukkaan, että oon tollasta joskus tänne avautunu. Ei nyt luonnollisesti kiinnosta ainaka tässä threadissa tosta enempää keskustella, mutta aika surkee yritys tota tähän vetää, koska mun mielestä toi ei ole "paskaa" vaan rohkee esiintulo hämärästä ja nolosta fysiologisesta piirteestä. En muista tarkemmin, mutta tais tohon kohtalotovereita vastatakin. Myöskin erittäin säälittävää mennä profiiliin ja yrittää sieltä ettiä jotain tollasta millä puolustautua. Kaikki tää naurettavuus korostuu vielä ku ikääs katsoo.
Mutta on mulla sen verran aiheeseenki sanottavaa, että vaikka mainitsemias hilavitkuttimia riittää niin batlling ropesit on aika helvetin kaukana hiluvitkuttimesta. Vannot ite cross trainerin nimeen. Kumpi on hilavitkutin: kone, joka määrää liikeradan (cross trainer) vai kaksi köyttä (battling ropes)?